çukur {1❦}

26 3 4
                                    

Ben Seval normal bir hayatı olan normal bir kız ama benim hakkımda kimsenin bilmediği bir şey var çünkü benim bir sırtım var mucizevi duhdxbxidxbxuxjod. Önce kendimi tanitim kapalıyım ,160 boylarindayim,beyaz tenliyim,minnacık çekik ve biraz büyük gözler,koyu kahverengi göz, orta kalın dudak, gözlüklü ve bir sürü gamzem var. Şuan arkadaşım Sena ile yürüyoruz o uçları kıvırcık kahverengi saçlara sahip fakat güneşte kahvenin açık tonlarını alıyor, açık tenli, benden Bi tik uzun, benden biraz daha çekik ama full çekik değil gözleri, açık kahverengi tonlarda kalp şeklinde kalın bir dudağa sahip ve kemerli bir burun. Kendisi sevimli ve korumacıdur. Bir tek bana karşı korumalıdır galiba aralarında en çocuk ruhlu olan ben olduğum içindir birlikte meydana çıktık. Durakta oturmuş benin için minibüs bekliyorduk. Sena zaten meydanda oturuyordu. Dedikodunun içinden geçmiş kendimizce gülüyorduk. O esnada minibüs geldi minibüse bindim fakat elim o kadar doluydu ki iki parmakla tutunuyordum. Sakın olun kimsenin üzerine dusmeyecegim. Bizim sapağa varınca müsait bir yerde diyip indim. Aslında kaptan bizi sağda tükür demek çok istiyorum bunu bir gün yapacağım. Düzlükte yürümeye başladım ve telefondan wattpad okuyordum. Qrkamd ayak sesleri duyunca arkama bakma gereği duydum malum kız çocuğu olunca insan. Arkamdaki bizim sınıftan Bi çocuktu aynı mahallede oturuyorduk. Kendisi biraz gıcık bir tip. Bir o kadar saftirik. Kahverengiye çalan sarı saçları rüzgarda savruluyor. Yüzü o kadar beyaz ki şuan o kadar günuş olmasa bile parlıyordu. Kafasını kaldırıp koyu ela gözleri ile bana baktı.

-Ne bakiyon?

-kız çocuğu olunca insan tedirgin oluyor mal sen ne anlarsın.

Telefona geti dönmüş yürüyordum. O ise tuhaf tuhaf sesler çıkarıp dikkat çekmeye çalışıyordu. En son telefonu bıraktım. O esnada ayağıma bir kozalak yuvarladı. Ona doğru atıyordum ki kocaman bir çukurun kenarına gitti. Çukur 2-2,5 metreydi tahminen ama her yerde ağaç vardı kenarlarında bir sürü ot, içinde ise bir sürü cam ve çöp. Tam kozalağa bakıyordum ki şu tutmasaydım düsuyordun oynunu yaparken gerçekten düsüyordum fakat onuda çukurun içine çektim.

düşüşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin