biz hangi zamandayız {10❦}

16 3 28
                                    

Seval:Ne demek 2023'te değiliz ablacım Ne saçmalıyon.

Kadin:en son ben gittiğimde 2023'tü şuan 2025'teyuz galiba.

Seval:abla sen bize olayı baştan anlat

Kadın: 2020 yılına girmiştik başta her şey normaldi. Ocak ayı güzel geçti fakat şubat qyi her şeyi mahvetti şubat ayı 30 çekti. Bu imkansızdı sonrasında her şey mahvoldu gölgeler her yeri sardı. Bu gölge denen şeyler bildiğiniz sizin gölgeniz. Bakın şuan sizinkiler ortada değiller. Çünkü siz şuan onların avisiniz. Gölgeler geceleri yok olur yok olmamak için sahiplerini ya uzun bir komaya yada ölüme mahkum ederler. Eğer gölge sizin değilse de size saldirabilir arkadaşını yanına almak için eğer siz onu komaya sorarsanız artık sadece normal bir gölge olarak kalır ama başka bir gölge gelip müdahale ederse yine o başa geçer ama siz kendi gölgesini öldüremezsiniz. Gölgesiz kalmak şeffaf olmak gerektirir yada yok olmak o yüzden bundan kaçış yok. Ve eğer görseniz sizi komaya sokmussa başka bir insan müdahale ederse siz geri döner ve golgeniz gölge olarak kalır. Ayrıca sizin bunları bilmeniz gerekir.

Ateş ile birbirimize avala aval bakmistik. Cidden neredeyiz hangi zamandayız biz.başımızdan gecen olayları ablaya anlattık. Oda bir anlam verememisti şuan dünyada 5 yıldır dolaşan bu olaydan şimdi haberimiz oluyor ve yıl 2025 şimdi aglicam neredeyiz biz. Abla bize döndü ve yeni karargahı bildiğini söyledi. Bismillah artık ne yapacaktık. Akşam olmuştu iki oda vardı abla bir oda da kaldı bizde Ateşle aynı odada hasta yataklarında yatmistik.

Seval:sence bu ne zaman bitecek ve sence bu kadına güvenmeli miyiz?

Ateş:inan bilmiyorum ama senden başka kimseye güvenemem

Seval: normalde olsa hiç böyle demezdin.

Ateş: ben her zaman sana güvendim sen sadece algılamak istemedin. Şimdi yat ve uyu yarın yorucu olacak. Gözlerini kapa ve güzel hayaller kur.

Kafamı ve vücudumu ona çevirdim. Yan yatakta yatıyordu kafasi tavana bakıyordu. Düşünmeden edemedim acaba beni seviyor muydu? Qma benim sevilecek neyim vardı ki. Diğerleri gibi değildim. Ela gözleri ay in minnacık ışığında bire ışıldayan ona bakıyordum tam gözlerinin içine. Öylece uyuya kalmıştım.

Sabah

Sabah gözlerimi yavaşça açmıştım ki elimi tutan bir ten hissedince oturur pozisyona geldim. Noluyor lan. Yanımda kıvrılmış yatan Ateş'i görünce gözlerim büyüdü. Uyurgezerlik. Qh bu uyurgezerlik gece o yüzden yanıma geldi herhalde. Elimi çektim. Yüzündeki saçları aldım. Yavaşça lavaboya doğru ilerlemeye başlamıştım bile. Lavaboya girdim. Şu su akıyordu bu bir mucize ates'i uyandırmadan ganda duran sabunla duş aldım. Icin rahatladı yeminle. Üstüme kıyafetlerimi giydim ve odaya çıktım. Haa yatan kişiyi görünce gülümsedim ve kalkması için işaret yaptım. Yan odaya geçmiştik fakat kadın bir kağıt bırakıp gitmiş mi?

Kağıt

Siz gençler size güvenemem daha hangi zamanda olduğunu bilmeyen ve bu saçma hikayenin içinde olamanız yeterince garip size güvenmeyip bir pişmanlık yaşayabilirim qma zaten bundan sonrası benim için asla uzun değil ama size normalde yapacağımız planı anlatabilirim. Yakında canıma son vereceğim yani beni oralarda goremiceksiniz.
Plan:hastaneden sonraki hedefimiz belediyeidi. Belediyeden herkesi toplayıp ankaraya gidecektik oradaki birimler bize yardım edeceklerdi. Artık bir şans var mı bilmiyorum ama gidin ve deneyin denemekten zarar gelmez.


Ateşe döndüm sadece gözlerine baktım ve bir şey demesini bekledim bu şey beni o kadar yordu ki artık mantıklı kararlar alabileceğimi sanmiyordum. Cidden ne yapacağız bu boşluğun içinde ne yol gösteren ve ne de yol.

Ateş:belediyeye gidip bir araç bulalım ve Ankara'daki gidelim.

Seval:ya kimse yoksa ne yapacağız.

Ateş: en azından denedik deriz ve orada en azından bir umut var. Hadi toparlanalım.

Eşyaları aldım ve artık buradaki yiyeceklerin güvenli olmadığını anlamıştık. O yüzden en iyi duranlaru seçip yola koyulduk arabaya binmedik bu tehlikeliydi. Şimdi geriye şu birlikleri bulmak kaldı ama nasıl. 2 saat yurdukten sonra belediye ye varmistik. Kapıda bir sürü otobüsler vardı. Cidden böyle bir olay vardı demek ki. Ateş'e döndüm.

Ateş:önce içeriyi arayalım belki birilerini vardır. Yolsada artık ebeninki ama.

Seval:lan ebemden ne istiyon leş.

Yavaşça içeri girmeye hazırlandık. Bir saniye kapının önündeki ip ben daha Ateş dur diyemeden Ateş o ipe takıldı.

●●●●●●●●

Her seferine uzun yazcam diyorum qma hikayeninde tadı kalsin istiyorum sizin fikirleriniz nedir

Her seferine uzun yazcam diyorum qma hikayeninde tadı kalsin istiyorum sizin fikirleriniz nedir

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Seval çakmak

Seval çakmak

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ateş yanık

düşüşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin