gidiş {19❦}

15 3 44
                                    

Bu arada yazdıklarımın yukarda ki şarkıyla alakası yok kafama göre sallıyorum yani jebeud bduddbisjs ama yinede dinleyin yani siz bilirsiniz bakıyorum herkes bu şarkıyı dinlerken yazdım çok vibe var bu şarkıyı dinleyin diyor ama ben sallıyor nasılda zekiyim neyse hadi cörüşürüz





Y:o zaman yarın gidecek olanlar için ihtiyaçlar hazırlanacak ve ertesi gün gidecekler. Şimdi dağılabilirsiniz.

Biz hepimiz gitmek için eşyaları toplamadan önce. Hep birlikte buluştuk.

Herkes birbirine aval aval bakiyor ve ortam çok sesiz. Yaw nası sessiz kalabilirler l. 2 dkya sıkıldım.

Seval:o zaman bu akşam yada sabah eşyalarınızı toparlayin. Ve biz nereye gidicez?

Semih*c*: bilmiyoruz ama Ankara ve İstanbul'da belli bir yer varmış sığınak gibi oraya gidicez.

Sena:o nası olcak.

Fatma:uçamicamıza göre nası olcak harbi.

Berra:ayrıca nerdeki?

Cemre:vazmı geçsek.

Zaynep*c*: vaz gecmicez. Ama bu yer karşıda bu bizim için çok zor olacak.

Mert*c*:ama başarırsak her şey bitmiş olacak. O zamn istediğimizi yapabilicez.

Ateş:ama başarsak ne değişecek yine kapalı alan ve istediğimiz her şeyi yapamicaz. Ve ssvdiklerimiz yanımızda olmicak.

Mert:elimizdeki bu ayrıca geriye kalan sevdiklerimize odaklanacağız. Tabii senin var mı bilemem?

Ediz: bence düzgün konuş asabımı bozma. Bu çocuk kalpsiz mi sanıyorsun He. Kalbi var ama sana karşı yok.

Mert:abartılacak ne var?

Ediz ayaklandı ve çocuğun yakasına yapışmıştı. Bense etrafa bakıyorum gözlerim gözleri dolan bir çift göze takıldı. Hem yere bakıyordu hemde ayağını yere sürüyordu. Bu tatlılık yasaklanmalı. Tabii o sıra Ediz merti dövmek için hazır durumda arada bir sürü kişi vardı ama durmuyor yakadıni tuttu bırakmıyor. En son bir ses yükseldi...

Fatma:Ediz biliyormuş çok önemli bir şey dicem.

Ediz biraz duraksadi o sırada çocuğu kurtardılar. Bense bu andan faydalanıp ateşi dışarı çıkardım. Masum masum bakıyordu. Ama gözleri... (diyorum yasaklanmalı niye kimse inanmıyor)

Elini yüzüne götürdü. Sanırım ağladığını saklamaya çalışıyor. Kolunu tuttum ve elini yüzünden çektim.

Ateş:Seval hiç bir şey istemiyorum gider misin?

Seval:Ağla niye saklıyorsun.

Bu sefer yüzünü omzuma koymuştu. (Yani hani böyle arada mesafe oluyor sadrce alnı omuzna doğru dayalı yani eğiliyor) ağlıyor mu?? Tm ağla dedimde bu kadar hızlı olacağını sanmiyordum. Biraz durdu ve ağladı. Sonra hiç başını kaldırmadan konuşmaya başladı.

Niye ben? Şuan rahatça ağlıyorum ama sonra bunun pişmanlığını çekeceğimiz biliyorum yinede... Seval niye ben? Niye ben bunları yaşıyorum benim niye duygularım hiç sayılıyor. Niye ben? Niye ben? Niye ben?

Sesi gittikçe ağlamaklı çıkıyordu. Kımıldamıyirdum. Sadrce dönmüş bir şekilde onu dinliyorum. Geçecek desem geçecek mi? Unut bosver desem unutacak mı? Ne oldu desem daha çok ağlayacak mı? Şuan sarılmak çok isterdim ama bu imkansız.

düşüşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin