Cidden bu çocuk dövülmelik. Tuhaf surat yapıp geri yukarı çıktım bugün normalmiş gibi geçsin nolur. Çatıya çıktım gökyüzü yine tüm asilliğini koruyordu. Tüm sevdiklerimizi yanına almış onların güzelliğini bir araya getirmiş bize sunuyor. Acaba burda annem yaşıyor mu? Onsuz yapamam ama yapıyorum. Nasıl yaşıyorum. Yaşıyor muyum ki? Yanaklarımdan bir yanma oluşmuyor bile artık ağlayamıyorum bile. Sadece kalbimde koca bir sızı. Bulutların geçişini seyrediyorum. Gözlerim kapalı ama kalbim açık. Şuan çok iyi şarkı dinlenirdi. Bütün günümü burada geçirdim. Buna ihtiyacım vardı. En azından biraz da olsa kafamı toplayabildim.
Akşam yemek saati gelmişti herhalde çünkü biri beni dürtüklüyordu. Bir saniye dürtüklemiyor beni kollarımdan kaldırıyordu. Hemen gözlerimi açmıştım. Ayaklarımı sarkıtmış oturuyordum biri beni çekiyor. Kızlar beni çekmeye çalışıyordu. Hemen geri çekildim.
Cemre:kızım sen mal mısın?
Hüsna:nasıl bu pozisyonda uyursun.
Berra:ödüm koptu aq.
Fatma:iyi misin?
Sena ise beni kenardan uzaklaştırıyordu. Bir insan aynı anda nası bu kadar soruya tutulur. Zaten etraf karanlık. Bir an çatının kapısı açıldı. Tüm herkes buraya toplanmıştı. Ateş koştu.
Ateş:sen mal mısın gerizekali bir daha burda uyumuyorsun aptal. Ödümuz koptu 2 dk yanlız bırakılmaya gelmiyorsun. Çocuk musun sen Seval?
Seval:aq bir durun sadece bir uyurgezerlik sakın olun. Herkes içeri girsin yemek vakti.
Herkes yavaştan içeri girmişti bir tek bizim sınıf hariç. Cidden şimdi çocuk gibi oturmuş azar yiyordum hepsinden. Normalde hiç umursamazlar hepsine ne olmuşsa artık sanki bir aile kurmuşuz. Elimde yemeği inceliyorum. Hali yok ki inceleyek. En son bağırdılar. Dinliyormuş gibi başımı salladım.
Seval:bir şey sorcam bizim görev günlerimiz niye farklı biz niye başka sınıfın erkekleriyle görev yapıyoruz??
Ediz:Ne bilelim tutturmuşlar böyle olsun dediler.
Zaten küçük çocuklar hiç yoktu 9,10 hiçbiri yok 11,12'ler vardı.
Çoğu kişi buna onay vermişti. Zekice çünkü herkes zaten tanıdıklarıyla olmak işte. Zaten az kişiyiz. Bunun nedeni herkes ayrılmış. Mallar şimdi geberdiler. Hepsi gitti. Hepsi...
herkes dağıldı. Kızlar dc oynuyorlardi. Bende su almaya aşağı indim. Birde ne görim çifte kumru gördüm. Hxusheusbs7hsudge7 cidden konuşup gulusuyorlardi. Yanlış anlamayın ark da olabilirler ama benim dünyamda öylelerdi yani burda da öyle olabilirler. Ses çıkarmadan suyumu aldım çömelip içmeye başladım. Oh be dünya varmış. Varmıymıs acabaa neyse işte suyu alıp yukarı çıktım. Kızlara katıldım.
(Bir müddet sonra) Herkes uyuyor aq ama ben sabah zaten uyumuştum. Aaa yukarda nöbet tutanlar var. Bir uğrayak.
Şuan kendi kendime konusuyom. Ruh hastasıyım. Hangimiz değiliz ki. Yukarida ateş ve bir kız vardı. Üff cidden ateşe mi denk geldim. Buda ilk günden nöbeti almış mal. Enayi hakiki hemde. Bak ben ne güzel yatıyom. Yanlarına ilerledim. Kız bir şeyler anlatmaya çalışıyor ateş etrafı izliyordu.
Arkadam sessizce gelip ateşe dokundum ama hızla eğildim. Tekrar önüne döndü. Mala bak. Tekrar yaptım yine kandı. 3'cüyü denemek için kalktım ki hemen arkasını döndü.
Seval:xbuxbxuxhx nasılda yedin. (Anırıyordum yere çömelmiş bir şekilde.)
Ateş: sen ne kadar zekisin ya (bunu derken oda gülüyordu)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
düşüş
AdventureMinik bir düşüşten sonra yeni bir hayata başlayan ikiliyi bu hayatta neler bekliyor. bunu konu almaktadır. Karakterler bu bilinmeyen durumun içinden nasıl çıkacaklarını ararkenki maceraları