Daha çok fazla silah sesleri duymaya başladım. Kapı max 15 dk dayanirdi sonrada kırılırdı kilitler. Aklıma bir fikir etrafta uzun bir çubuk ve bir kumaş aramaya başladım viladanın çubuğunu alıp üstümdeki hırkayı çıkardım. Çubuğu iki kulpun arasına geçirdim ve oynamaması için hırka ile bağladım. Ne kadar tutar bilmiyorum zaten bazıları uyanmış ve kapıyı tutmaya gelmişlerdi. Bende koşar adım yukarı çıktım. Kendi silahımı aldım. Aşağıda bir sürü gölge vardı. Dara ve ateşe katılıp onları vurmaya başladım. Tabii pek de iyi iş cikarmiyordum ama en azında hedefimin 3/4'ünü vuruyordum. Tamam biraz deneyimim olabilir bu konuda ama benim yerimde başkası olsa daha iyi yapardı. Binanın kenarındaki nöbetçilerde sağ olsun neredeyse bitmişti ki bitti bile ama elimdeki kurşunlar bitti. Diğerlerine bir kaç atıştan sonra hepsini yok etmiştik. Yerde çok fazla kırmızı ve yeşil kan mı desem yoksa sülük mü bilmediğim sıvıdam vardı.
Yanimdakilere baktım hepsi şok içindeydi. Ateş gözlerini bön bön açmış ben birini mi öldürdüm gözleriyle bakıyordu. Bu çocuk kesin salak.(yemin ediyorum salağk ya) dara'ya döndüğümde koltuğa geri oturmuştu bende kendi yerimi aldım ve biraz uzandım. Tekrar aşağı inip tikinacak takat kalmadı ki... ateşe döndüm. "Haydi gardaş git zıbar artık. Gerisi bizde."
Hiç tepki vermeden gitmişti herhalde şoktaydı garibim. (Yoo bimde sen nerden biliyon ki) dara'ya döndüm bu sefer."şimdi birakta azıcık biz kestirek uyuma". Tepkisine bakmadan kafamı bir yere dayayıp uyumaya başladım.
Yavaşça gözlerimi açtım yatağimdaydim. Oh be ne rahat diyip tekrar yattim. Bu sefer birinin beni gıdiklamasiyla uyandım ama gözlerimi açmadım. Başka biride üstüme aklamıştı. Yeter abi burda ne uyku ne huzur ne kişisel alan var. Aglicam ya bıktım ben her sabah 6,7 uynmaltan bıktım. Zaten dışarı cikamiyoz. Artı dün akşam nöbette tuttum zıkkımın kökü ama gözümü araladım ve etrafa baktım. Beni gıdıklayan bir adet Berra ve üşüme aklayan bir adet Sena gördüğümde derin bir nefes aldım. Huh sakinim. Yani inşallah öyleyimdir.
Seval:yeter ya yeter nedir çektiğim ben dün zaten nöbet tuttum gardaslar bırakın biraz uyuyim.
Berra:hadi hadi sana sürpriz hazırladım kahvaltıya.
Seval:sonra yesem olmuyor mu?
Berra:soğumasını istiyorsan ben okeyim.
Seval:tamam bırakınca rahat bir şeyler giyip başımı düzeltip geleyim.
Sena:tamam hızlı ol ayılar gelip çalmadan gel.
Odadan çıktılar bir kaç bir şey giyip hazırlandım. Hemen yuları çıktım zaten erken uyandım bari karşılığını alalım. Hızlıca mutfağa girdim. Bu güzel krep kokusu uf beğ ne zamandır yemiyorum. Harbi en son annem yapmıştı değil mi. Şimdi o olacaktı diycektiki sürekli ćikolata sürme bal da sür... şimdi kim kızacak ki onun kırmasını bile özlüyorum. Her sabah ismimi söylemesini, bir şey olduğunda ilk bana seslenmasini, gece gelip yanağımdan öpüsünu, her zaman bana yemek yapısını en önemlisi nefes alışını bile özlüyorum be kadın... gözlerimi silip içeri daldım. Fatma aygazin başında krepleri hazirliyordu.
Berra:beğendin mi süprizimizi?
Ssval: daha çok fatma'nın sürprizi gibi duruyor ama?
Sena:bulduğunu da beğenmiyor.
Cemre:beğen geç kardeş.
Hüsna:malzemeleri depodan yürütmke ne kadar zor bir şey biliyor musun?
Seval:bilmiyorum GX7XBX7SHE7DJX8XBD TAMAM TAMA GUZELMIS.
fatma:hepsi hazır çikolatayı alın tabağı koyun ve gömülün.
Fatma'nin bunu demesiyle hepimiz hemen yemeğe gömülmeye başladık miss. Alıyorsun çikolatayı bol bol sürüyorsun ağzında o akiskanlikla yiyorsun. (Awk çok açım canım çekti mal mıyım neyim birde daha çok aciktiriyom kendimi)
Hep birlikte yemiştik hatta hepimiz bir yere uzaniyorduk salon gibi bir yerde.
Sena:akşama toplantı olacak uf kim uğraşacak ki.
Fatma:birde o tipsizleri gorucez. Nası katlanicaz aklımdan bin bir türlü dövme fantezisi geçiyor.
Hüsna:alacan kafayı kan şelalesi olana kadar vurcan duvara.
Berra:akşama oylama olcak mi acaba.
Cemre:askolar akşama bir şey olursa çingenlik yapicam. Saç baş giricem. Nauğ nauğ.
Seval:akşama ne olcak ben anlamadım valla.
Sena:Ne anliyon ki.
Seval:ebeni.
Fatma:dünkü olay sebebiyle konuşulacak. Kalacak miyiz taksa gidecek miyiz oylaması yapılabilir. Çünkü bir anda bu.kadar gölge gelmesi tehlike jebercisi.
Akşam olmuştu hepimiz büyük salonda toplanmistik. Acaba ne yapacağız cidden ...
Uf bu akşamlık bu kadar bir sonraki bölüm önemli kararlar alınacak arklar nası gizlice mutfakta tikinabikirim açık taktik yoksa olcem.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
düşüş
AdventureMinik bir düşüşten sonra yeni bir hayata başlayan ikiliyi bu hayatta neler bekliyor. bunu konu almaktadır. Karakterler bu bilinmeyen durumun içinden nasıl çıkacaklarını ararkenki maceraları