part2

420 54 0
                                    


ڤۆت بکە ڵییییییس🖤🔥
_______________________________________

لیانا:بۆ ژوورەوە
پاسەوان:منیش دەزانم دەڕۆیتە ژوورەوە بەڵام بۆچی؟(بە توڕەییەوە)
لیانا:بۆ هەرچیک بێت ئەوە پەیوەندی بە تۆوە نیە(بەتوڕەییەوە)
هیلین:ببورە بەڕێزم ئەو کەسێکی توڕەیە ئێمە تەنیا بۆ هەلی کار هاتوین خەمن نەبێت کێشە نانێینەوە(بە هێمنیەوە)
پاسەوان:ببورە خاتون بەڵام ناتوانن بڕۆنە ژوورەوە(بەئەمرەوە)
لیانا:ئەوە واتای چیە کە نابێیت بڕۆینە ژوورەوە،منپێویستە بڕۆمە ژوورەوە،هەم ئەوە پەیوەندی بە تۆوەدا نیە(بە هاوارو توڕەییەوە هەوڵم دەدا پاسەوانەکە لەخۆی دوور خاتەوە)
پاسەوان:بوەستە خاتون ناتوانی بڕۆیتە ژوورەوە.....خاتون لێرە بڕۆ تکایە کێشەمان بۆ دروست مەکە(بەبەردەوامی وای دەگوت و هەوڵی دەدا لیانا لە خۆی دوور خاتەوە)
هێلین:لیانا چیدەکەیت بوەستە....لیانا هاوار مەکە ئەو خەڵکە سەیرمان دەکات...لیانا بوەستە وامەکە(هەوڵی دەدا لیانا ئارام بکاتەوە)
لیانا:وازم لێ بینە...ئەرێ دەبەرمدەە(وەی گوت وە پاڵی بە پۆلیسەکەوە نا)

ئەو کاتەی پاڵی بە پۆلیسەکەوەنا بەبێ ئاگاییەوە بازنەکەی دەستی کەوت و کەوتە بەردەمی کەسێک لیانا ڕای کردە ژوورەوە هێلینیش بەدوایدا ڕایکرد،کەسەکە بازنەکەی هەڵگرتەوە و سەیری لیانای کرد و زەردەخەنەیەکی کرد ئەوکەسەش_____پێتان نارێم هەتا دوایێ😅

هێلین:لیانا هێواشبە(بەدەم ڕاکردنەوە وای گووت)

لینا گوێی بە هێلین نەداو بەردەوام بوو لە ڕاکردەن تا گەیشتە ژووری بەڕێوبەر.....لەدەرگایدا

بەڕێوبەر:فەرموو
لیانا:دەتوانم بێمە ژوورەوە بەڕێزم؟(وایگوت کاتێ سەریو کەمیک لە جەستەی هینایە ژوورەوە)
بەڕێوبەر:ئاهـ بەڵێ فەرموو!!(بە سەیریەوە چونکە لیانای نەدەناسی)

لیانا ڕۆیشتە ژوورەوە لەگەڵ هێلین لەبەردەم بەڕیوبەر ڕاوەستان

لیانا:سڵاو بەڕێزم(خۆی دانەواند وەکو ڕێزێک)من لیانا وە ئەوەش هاوڕێکەمە هێلین(بە هەمان شێوەی لیانا)
بەڕێوبەر:بەڵێ بەڵێ فەرموون دانیشن(دەستی بۆ سۆفاکەی بەردەمی درێژ کرد)

لیاناو هێلین دانیشتن

بەڕێوبەر:باشە فرموو دەتوانن قسە بکەن
هێلین:بەڕێزم لەڕاستیدا ئێمە هاتوین بۆ هەلی کار(بە شڵەژاویەوە گوتی)
بەڕێوبەر:زۆرباشە دەتوانن باسی بەهرەکانتان بکەن(بە دڵ خۆشیەوە وەکو بڵێی دەمێک بوو چاوەڕوانی ئەوان بوو)
pov liana:
ئاه وابزانم ئەم جارە سەرکەوتوو دەبین بەڕێوبەر پرسیاری بەهرەی ئێمەی کرد بەر لەوەی هێلین وەڵام بداتەوە من وەڵامم دایەوە

لیانا:هەچ بەهرەیەک هەیە لەم جیهانە لای من و هێلین هەیە،واتا ئێمە هەموو جۆرە بەهرەیەکمان هەیە(درم زۆر خۆش بوو)
بەڕێوبەر:ئەوە شتێکی باشە،کەواتە ئێوە تەمەنتان چەندە؟وە خەڵکی کوێن؟(بە ئاساییەوە)
لیانا:ئێمە هەردووکمان تەمەنمان 22 ساڵە وەخەڵـ........(قسەکەمبڕا ئەو وەختی کەسەک لەدەرکەی دا)
بەڕیوبەر:فەرموو
سکرتێر:بەڕێزم بەڕێز جیمین دەیەوێت بتبینێت(بەڕێزەوە گوتی)
بەڕێوبەر:پێیبڵێ لە ئێستادا مێوانی هەیە با دواتر بێت

سکرتێرەکە سەری بەباشە جولاند و وەچی ڕێزەچی خۆی دانەواند و ڕۆیشتە دەرێ

لیانا:باشە هەروەکوو وتم ئێمە تەمەنمان 22ساڵە وە.....(دیسان قسەم پێ بڕدا ئەرێ ئەوەچیە)
سکرتێر:بەڕێزم بەڕێز جیمین دەیەوێت ئێستا بتبینێت دەڵێت کە زۆر گرینگە(هەمووی پێکەوە گۆت)

ئەرێ ئەو گەمژەیە چێیە بەڕێوبەر نایەوێ بیبینی دوایێ خوۆ جیل نیە کەدەزانی میوانی هەیە لەبترچ هەردەیەوێ بیبینی،هەر بەڕاست هێلین لەبەرچ وەچی ناوی ئەو ناو جیمینەی هات دری هەندە خۆش بوو؟

بەڕێوبەر:پێمگوتی بەئەو بڵێیت دواتر لەئێستادا میوانم هەیە(بە توڕەییەوە)
سکرتێر:وام گووت بەڕێزم بەڵام ئەو سورە لەسەر ئەوەی کە تۆ ببینێت(بە شڵەژاویەوە)
بەڕێوبەر:پێیبڵێ تەنها دە خولەکیتر(بە بێزاریەوە)

سکرتێرەکە دیسان سەری دانەواند و ڕۆیشتە دەرێ

بەڕێوبەر:ببورن فەرموو بەردەوام بن
لینا:بەڵێ ئەوەی کە گوتم وە ئێمـ........(دیسان قسەم بڕا بەسە بێتامی کرد)

خۆم پێڕانەجیرا پێشئوەوەی کەس قسەی بکا شەقێکم لە مێزی بەڕێوبەر داو هەستامەوە گۆتم

لیانا:ئەرێ تۆ کەڕی یان چی ئەو دەڵێت کە نایەوێت بیبینێت تۆ تێناگەیت ئایا گەمژەیت(بە هاوارەوە گۆتم و لۆی چوم)

هەرچەندە نەشم دەزانی چێیە بەس زۆر تووڕە بووم لۆیە
end pov liana
no on pov:
؟؟؟؟:ئاگاداری بەردەمتبە بزانەکەلەگەڵ کێ قسەدەکەی(بەتوڕەییەوە گوتی)
هێلین:لیانا ئەوە تۆ چی دەکەیت بێدەنگبە(بەرەو لیانا ڕۆیشت و قۆڵی گرت و لەبن گوێی چرپاندی)
لیانا:من باش دەزانم کە چی دەڵێم و چی ناڵێم وە من زۆر باشیش دەزانم کە لەبەردەم کێدا وەستاوم من لەئێستادا لەبەردەم گەمژەیەکی وەکوو تۆدا وەستاوم(زۆۆۆۆۆۆر توڕبوو وە هاواریشی دەکرد هێلینیش بەبەردەوامی چڕنوکی لە قۆڵی لانا دەدا)
جیمین:هێی (پەنجەی لێبەرز کردەوە)
لیانا:هێێێی نەکەی پەنجەم لێ بەرز بکەیتەوە(پەنجەی لە جیمین بەرزکردەوە)

هەردوکیان زۆر بەتوڕەیی سەیری یەکتریان دەکرد بەشێوەیەک کە تەنها بۆجارێکیش چاوەکانیان لەهی یەکتر لانەدەبرد

بەڕێوبەر:...........







ئەوجە کونە جەماعەت ئەو پاڕتە خۆش بوو وەنیە _______________________________________

بەس ئەمن زۆر توڕەم مەعنای چیە هەرکەسەک چیڕۆچی دادەنی بە ملیۆنان کە تەماشادەکەن ئیمنیش هەندە کەمە وەملێدەکەن چیڕۆکەکەی ڕەش کەمەوە
_______________________________________

بەس ناحەقیشتان ناگرم چونکە یەکەم چیڕۆکمە

بەهەر حاڵ دەبی ئەوجارە ڤۆتی بکەن بەبێ ڤۆت نەڕۆن ئۆجەی

باااااااااااای
خۆشمدەوێێێێێێێێێێێێێێێێن

_______________________________________

🖤🔥

کۆیلەی پاڕک جیمین(کۆتایی هاتوە)🔞Donde viven las historias. Descúbrelo ahora