KARAKTER TANITIMI

20 4 35
                                    


LİLA(GÜLFEM)TÖNGÜ:23 yaşında,İstabullu.Samsunda İngilizce tıp okuyor.Son senesi mezun olmak üzere,istediği bölümün derslerini özel olarak 4 yıl aldı.Hem ders alırken hemde sahaya indi.Lise hayatına okula bir yıl erken verildiği için 13 yaşında başladı.Okulunu ailesinden uzakta okudu,pavyonda ve barda çalıştı reşit değilken(4 yıl).

NEFES AKSOY: 25 aşında,Erzurumlu.Lila'nın manevi ablası.Ameliyat hemşiresi ve evli.

CELİL AKSOY:28 yaşında,Trabzonlu.Nefes'in eşi ve Lila'nın manevi abisi.Girişimci.

KAYRA BİÇER :31 yaşında,İstanbullu.Evlenip boşandı,Lila'nın üvey abisi.Ne bulursa çalışır,sabit bir mesleği yok.

ALİ ENSAR GÜZ:25 yaşında,Ağrılı.Bilgisayar mühendisi ve esas oğlanımız.

KUBİLAY TARAKLI:24 yaşında,Trabzonlu.Lila'nın eski sevgilisi .Girişimci.

TÜRKAY ESEN:61 yaşında,Samsunlu.Lila'nın manevi babası.Esnaf .

MÜCAHİT ARSLAN:Bar,pavyon zincirinin sahibi.Lila'nın tacizcisi,49 yaşında.Şırnaklı.

FİRUZE TÖNGÜ:43 yaşında,İstanbullu.2.evliliği,ev hanımı.Lila'nın annesi.

ERDEM TÖNGÜ:Lila'nın babası.45 yaşında,İstanbullu.2.evliliği,aşçı.

KUTAY DAYI(Evet soy ismi 'DAYI'):Lila'nın sol kolu,31 yaşında.Çorumlu,herhangi bir soy bağı bilinmiyor.Yetimhane de büyümüş.

NERMİN ERİM:Kimya profesörü aynı zamanda laboratuvar ekibinin baş koordinatörü.4 yıl öncesine kadar sürekli evlenip boşandığı yada dul kaldığı,ve sıklıkla ülke değiştirdiği biliniyor.Önceki hayatında kocasının cenazesinin kırkıncı gününde yeni birini bulur evlenirmiş.(3,2,1..Hep beraber cık cık cık cık fvdhsj.Laboratuvarda çalışanların hayatı  önceki ve sonraki diye ikiye ayrılıyor hayatları ilerleyen bölümlerde daha çok oturacak.Hakkındaki ekstra bilgileride ilerledikçe öğreneceğiz😁😁 )

YEŞİM KADER:Lila'nın çalıştığı mekanlardan birinde ki konsomatris.36 yaşında,Lilayı o yaşlarda elinden geldiğince koruyan kişi.

YÜSRA NASIHOĞLU:15 yaşında,İsveç doğumlu.Yurtta büyümüş ve kaçtığı için fuhuş çetesinin eline düşüyor.Pazarlanmak üzere Türkiyeye getirildiğinde Lila'nın grubu tarafından kurtarılıyor.Soy ağacı hakkında bir bilgi yok.

EFSUN GÜZ:Ensar'ın kız kardeşi.Ağrılı,19 yaşında.Fabrikada çalışıyor,üniversite sınavına kendini hazır hissetmediği için sadece harçlık biriktirmeyi amaçlıyor bir süre.

GÜRAY BARLAS GÜZ:Ensar'ın abisi,29 yaşında.Yapay zeka mühendisi,Ağrılı.

EFSA VERA GÜZ: Efsun,Güray ve Ensar'ın anneleri.Ağrılı.

İSKENDER GÜZ:Efsun,Güray ve Ensar'ın babaları.Ağrılı.

HALİL BAYRAM GÜZ:İskenderin erkek kardeşi,yani amcaları oluyor.(İsimleri tek tek yazmaya üşendim)Ağrılı ve CEO.

ALİKAN ÇETİN:Lila'nın sağ kolu,31 yaşında.Sivaslı.


Merhaba kankilerimm.Kurguyu kafamda oturtup taslak hazırlamak uzun sürüyor,tekrar tekrar üzerinde oynamak iistemediğim için kendime süre tanıyorum genelde.

Karakterlerin fiziki özelliklerine bölüm içersinde yer yer verdiğim için burda değinmeye gerek duymadım.Kaba haliyle bilinsin istedim.

Ek olarak karakter fotosu koymayı pek düşünmüyorum,yani kafamda uyuşan nerdeyse yok diyebileceğim kadar az .Sizin hayaliniz bir başka olabilir bunun büyüsünü de bozmak istemiyorum,ama azda olsa paylaşım yapacağım şayet bulursam.

Bir diğer mevzumuzzz,kızımızın sağ ve sol kolu olarak iki adamı var bee 😎😎😎😎.O derece şey yani, siz tamamlayın burayı da gfdhsj.

Çok şerefsizce ve uzun olacağını tahmin ettiğim bölümler bizi bekliyor.Başlama tarihini buraya alabilirim.

İyi akşamlar dilerim💜💙

SINIRLARI ZORLARKENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin