Ik stap mijn bed uit en loop naar mijn kledingkast. Ik zoek een leuk stel kleren bij elkaar en loop naar mijn badkamer. Onpeens voel ik een erge steek in mijn knie. Ik ga op de rand van het bad zitten en wrijf over de zere plek. De laatste tijd heb ik heel veel last van mijn Knieën. Ik sta op en kleed me vlug aan doe mijn make-up op en loop naar beneden.
Ik loop het gebouw binnen. Het is nu een week geleden dat ze is toegelaten op de modellenschool en vandaag is haar eerste kennismaking gesprek. Ik voel weer hevige pijn in mijn knie maar negeer het. Ik kijk om me heen waauw wat is het hier groot. Ik loop naar de balie. 'Hallo ik heb een gesprek met mevrouw verhoeven.' 'Twee trappen op en dan de derde deur van rechts.' Ze knikt naar de trappen en lacht me vriendelijk toe. 'Bedankt.'
Hier is het. Ik kijk naar het naambordje. Ik klop op de deur en de deur vliegt meteen open. Een super mooie vrouw staat er voor me. Ze heeft egt geen grammetje vet op haar lijf zitten en ze gaat mooi gekleed in een mooi jurkje. 'Jij moet linn zijn.' Ik knik. 'Welkom ik ben mevrouw verhoeven.'
'Aangenaam kennis te maken mevrouw.' Ze lacht. ' jij mag me Lizz noemen.' Ik lach naar haar en we lopen naar binnen.
Een uurtje later loop in weer buiten. Het gesprek ging best goed. Ik heb een speciaal dieet meegekregen waar ik me strikt aan moet houden. Ik mag volgende maand beginnen met de scholing. Het is een soort school waar je ook gelijk een baan hebt als model van de school. Ik loop naar de auto. Ik stap in en rijd weg naar mijn vriend.
'Hooi schat Hoe ging je gesprek?' jayson geeft me een kus en trekt me mee naar binnen. Nadat ik uitgebreid heb verteld gaan we samen uit eten. Bij een leuk restaurantje gaan we naar binnen. We gaan aan een tweepersoonstafel zitten en bestellen ons eten. 'Hoe is het vandaag met je knie gegaan?' Ik schrik van de plotselinge vraag maar herstel me snel. 'Het zelfde als gisteren sommige momenten voel ik er niks van en andere momenten doet het pijn.' Lieg ik. Het is vandaag veel erger geworden en ik heb er bijna de hele dag last van gehad maar ik wou jayson gewoon niet bang maken. 'Mooizo anders moet je het gewoon zeggen hè dan bel ik de dokter wel.' Dat bedoel ik dus dat overdreven gedoe... Ik knik maar een een beetje en stop snel een hap in mijn mond zodat ik niks meer hoef te zeggen.
Moe plof ik op mijn bed. Het was een leuke avond geweest heel gezellig maar ik ben egt heel moe. De laatste tijd trouwens heel vaak. Ik pak een pyjama en loop naar de badkamer. Ik spring onder de douche maar dat was iets te snel en gelijk voel ik een hevige steek in mijn knie. Ik ga zitten op de rand van het bad en blijf een poosje zo zitten. Na een kwartier gezeten te hebben droog ik me af en doe mijn pyjama aan. Even later plof ik neer op bed en val meteen in slaap.
dit was het 1e hoofdstukje alweer!!!
Willen julliealsjeblieft stemmen alsjullie het verhaal leuk vinden? Commentaar is ook altijd welkom. Ly♡
JE LEEST
gevecht tegen kanker!
Roman d'amourlinn is 17 jaar heeft een leuk vriendje en er ligt een carrière als model voor haar open. heel haar leven loopt perfect totdat ze met klachten naar de dokter gaat. ze krijgt te horen dat ze een ernstige ziekte heeft. . . ze vecht hard. maar hard gen...