hoofdstuk 6

71 1 0
                                    

Ik loop achter Katy aan de filmzaal in. ik ben egt benieuwd welke film we gaan kijken want Katy wou die persee uitkiezen. we gaan op onze stoelen zitten.

Een kwartier later start de film LAST SONG. leuke film omdat Miliey Cyrus er in mee speelt.  

de film neemt even een korte pauze en Katy en ik lopen samen richting de wc. na even een korte pauze genomen te hebben en een grote bak popcorn en twee milkshakes gekocht te hebben lopen we terug naar onze stoelen. ik neem een handje popcorn gooi er een omhoog en vang hem op met mijn mond. Katy schiet in de lach gooit ook een popcorn in de lucht en vangt hem.... niet. hij komt op de hoofd terecht van de jongen die voor haar zit. hij schrok zich dood en vliegt 5 meter de lucht in. Katy en ik schieten in de lach en de jongen kijkt ons boos aan maar schiet dan ook in de lach.

de lichten gaan uit. het scherm gaat weer aan en de film begint weer te draaien. ik staar naar het beeldscherm maar ik zie niet wat er op het scherm gebeurt. morgen krijg ik de uitslag van het onderzoek en terwijl ik weet dat er niks aan de hand is ben ik toch bang voor wat er uit de test is gebleken. maar wat kan er nou zijn. hoogstens een botje die niet helemaal op zijn plek zit en die door een operatie weer op zijn plek gezet moet worden. 

ik focus me weer op het scherm en ze zijn net op het stukje dat haar vader dood is gegaan. zielig stukje vind ik. ik kijk naast me en zie dat Katy tranen in mijn ogen staan. ik glimlach en focus me weer op het scherm. 

ik kijk geintreseert naar het scherm als ik opeens iets tegen me aan voel komen. ik geef een gil waarna gelijk iedereen zich naar me toedraait en een sst geluid maakt. ik rol met mijn ogen en kijk dan kwaad naar Katy. die probeert haar gezicht in plooi te houden wat haar niet egt lukt. ik pak een hand popcorn en gooit ze naar haar. bijna was er een popcorn gevecht ontstaan als er niet zulke irritante mensen om ons heen zaten die zich gelijk weer naar ons toe draaien :( we lachen ons rot. 

gevecht tegen kanker!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu