Cidden buradan şehri izlemek çok güzeldi. Kendimi bildim bileli ne zaman insanlardan sıkılsam, ne zaman yeter artık desem kendimi burada buluyorum. Lafın gelişi değil. Gerçekten nasıl geldiğimi, ne zaman geldiğimi bilmeden ışınlanıyor gibi burada düşüncelerimle yüzleşiyorum. Ne kadar düşüncelerim canımı acıtsa da insanlara sahte gülüş atmaktan daha iyi. Hayatım aslında mükemmelimsi. Ama sorun benim kendimi üzecek her zaman bir şey bulmam. Ne yazik ki mutlu olmak için bir çok nedenim varken ben sadece beni mutsuz edecek bir tek şeyi seçiyorum.
**
Sonunda kendimi toparlayıp arabama bindim. Derin bir nefes alıp kendimi hazırladım ve evime sürmeye başladım. Aynı zamanda kapattığım telefonumu da açtım. Tabiki de hiçbir arama yok. Alıştılar artık birden kayboluşuma. Eve geldiğimde abim motor sürmeye gitmişti. Anneminde en sevdiği program başlamıştı, onu izliyordu. Babam ise büyük ihtimalle işteydi. Annemin yanına gidip önündeki çerez tabağından bir avuç çerez aldım ve yanına oturdum.
''Sen mi geldin Güneş?''
''Hee.'' Çok kibarımdır. Huyum kurusun.
''Hadi yürü git odana modana. Biliyorsun bunu izlerken rahatsız edilmeyi sevmiyorum.'' dediğinde tek kaşımı kaldırıp anneme baksamda pek oralı olmadı. Bende çerez tabağını kaptığım gibi odama koştum. İntikammm!!
Odama çıktığımda tabak çoktan bitmişti. Şey azcık, minnacık çok yerim de. ^-^ Telefonumu alıp Melisa'yı aradım. Tabiki hemen açtı. Telefon elinden düşer mi hiç?
''He gülüm?'' diye açtı.
''Bize gelsene.'' dedim çok rahat bir şekilde.
''Çok uzak ya.'' dediğinde tek kaşımı kaldırdım. Sonradan bunu göremeyeceği kafama dank edince konuşmayı tercih ettim.
''Ama yine mal hissediyorum.'' dedim ve dudak büzdüm. Off ya telefonda bunları göremeyeceğini bi öğrenemedim. Hep telefonla konuşurken insanlar beni izler. Azcık,minnacık komik duruyor kabul ama napıyım alışkanlık :D
''Off iyi be.'' dedi be telefonu yüzüme kapattı. Çok iyi anlaşıyoruz dimiii
**
Yarım saat sonra Melisa gelip yatağıma oturdu. Tabiki kapıyı çalıp giren biri değil mal mısın?
''Noldu yine? Umarım geldiğime değen bir şeydir.'' dediğinde yalan bulmaya çalıştım. Ama görev başarısız.
''Şey...Sıkılmışsındır dedim.'' dediğimde kafama vurdu.
''Çookk.'' dedi.
''Mızmızlanma ya konuşuruz azcık.''
''Abin geldi mi ?'' deyip piç smile attığında ofladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güneşin Doğuşu
RomancePlatonik aşık bir kız ve aşka inancı kalmamış bir erkek. Ama "Aşk kapını çaldığında kim o diyecek vaktin olur mu hiç?"