7. Bölüm 'Duygusuz Odun'

41 4 2
                                    

"Vayy, eniştemize bak." dedi Melisa benim gibi şaşkınca Doğuş'a bakarak. Yavaşça vurdum.

"Hadi gidelim yanlarına. " dedi kolumdan çekerek. Ben hala şaşkınlığımı üzerimden atamazken bir şok daha geçirdim.

"Ya saçmalama!" diye çıkışsam da çok karşı çıkmadım. Bi konuşsak fena olmaz hani ;))

Seyircilerin arasından büyük zorlukla geçip Doruk'un yanına gitmeyi başardık. Sinirle motorunu kontrol ediyordu.

"Gitmek istediğinden emin misin? " diye fısıldadım Melisa'nın kulağına. Endişeyle bana baktı.

" Gelmeden önce emindim. " dedi. Tam yanından ayrılmak için arkamızı döndüğümüzde minik bir sürprizle karşılaştık.

" Doğuş!? " diye cıyakladığımda ağzımı kapattım ve arkasından küçük bir küfür savurdum. Mükemmel zamanlamalarım var.

"Motor yarışlarından hoşlandığını bilmiyordum." dedi Doğuş çarpık gülüşüyle. Tam ağzımı açacaktım ki omzumda bir el hissettim. Gözlerimi sıkıp kendimi hazırladım. Harika! Kıskanç bir abi ve dengesiz bir arkadaş!

"Tanışıyor muydunuz? " dedi Doruk omzumu sıkarak. Zoraki gülümsemesini de eksik etmiyordu tabiki. Doğuş hala bana bakarak gülümsüyordu. Ah! Hoşuna gitti piçin!

"Tanışıyor muyuz Güneş?" dedi gülümsemesi yüzünde daha da yayılırken. Ne yapmaya çalışıyor!?

Herkesin gözü benim üstümdeydi. Benim ise kelimeleri düzgün seçmek için zamana ihtiyacım vardı. Zoraki gülümsedim. Neyseki Melisa sonunda konuşabilmişti.

"Doğuş benim küçüklük arkadaşım. Ordan tanışıyorlar. Dimi Doğuş? " dedi Doruktan gözlerini çekip Doğuş'a dikerek. Yanına gidip omzuna yumruk atıp"Kardo!" demeyi de unutmadı. Doğuş ise daha da keyiflenmişti. Gözlerini kısıp Melisa'ya baktı. Tabiki hala gülüyordu.

"Arkadaşınız da çok suskun ya! " dedi Doruk omzumu biraz daha sıkarak. Ah! Zeki çocuğun hali bi başka oluyor tabi. İnanır mı o bunlara?

"İyi yarıştın. Tebrik ederim." dedi Doğuş elini Doruk'a uzatıp konuyu değiştirerek. Doruk elini sıkıp gülümsedi.

"Teşekkür ederim. Sen de iyi yarıştın. Şanslıydın biraz da. " dedi iğneleyici konuşarak. Ortamdaki gergin havayı farkedip araya girdim.

"Ayy! Doruk hadi biz gidelim. Annem merak etmiştir. Görüşürüz Doğuş." dedim aralarına girip Doruk'u itelemeye çalışarak.

"Görüşücez canım arkadaşım. " dedi Doğuş kulağıma eğilerek. Ah! Cidden derdi ne bu çocuğun?
"Bir şey mi dedin?" dedi Doruk beni Doğuştan uzaklaştırarak.

"Görüşürüz diyordum. " dedi büyük bir gülümsemeyle. İlk defa onu bu kadar güzel gülerken görüyordum. Gamzeleriyle mükemmelliğini tamamlıyordu. Kafamı iki yana sallayıp Doruk'a döndüm ve Melisayla beraber sürükledim.

**

Günün yorgunluğuyla kendimi yatağıma attım. Ne gündü be! Doğuşun muhteşem gülümsemesi aklıma gelince sırıttım. Ne yapıyorum ben ya? diye düşünerek aniden yatakta doğruldum. Resmen benimle alay etmişti! Benim düşündüğüm şeye bak!

Telefonumun bildirim sesiyle kendimle olan kavgamdan sıyrıldım.

Gönderen: Doğuş

Bugün beni çok eğlendirdin ve düşündüm ki bunu hergün yapmalıyız. Yarın mesajımla aşağı in. Güzel bi haftasonu bizi bekliyor. Ya da beni mi demeliydim?

Güneşin DoğuşuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin