Prezentarea celor 3 zei(#1)

33 1 0
                                    

Era o zi torida. Toti NIGGERII isi vedea de treaba si culegea bumbacul. Apare insusi EL! Creatura divina cu care prin simpla prezenta emana o stare de neliniste si consens in jur , insusi ze care de mii de ani nu a fost infrant nici de cel mai puternic NIGGER , Zeul Divin -Andreiuc!

 Apare insusi EL! Creatura divina cu care prin simpla prezenta emana o stare de neliniste si consens in jur , insusi ze care de mii de ani nu a fost infrant nici de cel mai puternic NIGGER , Zeul Divin -Andreiuc!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Andreiuc se indreapta pe campul pentru a controla NIGGERI daca se tin de treaba. Dintr-o data, pe camp apare Domnisoara Celesta -Ms. Raluca. Care cu un glas ascutit ii spune lui andreiuc asa :

—BAI NESIMTITULE AICI ERAI! DE CATE ORI SA ITI MAI ZIC CA NUMARUL MEU DE TELEFON NU ESTE PENTRU MISTOURI BAI BAIATULE. CE KLI$MA MEA MA TOT SUNI? UNDE E RADU?

Andreiuc se uita la Ms. Raluca (ps ii spui raluca pe scurt ca na, pula mea) oftand si cu o voce apasa ta spune:

— Calmeaza-te Mamasita , contigo mì amore! Radu esti in castelul meu care este in acelasi timp spatie navisala CAREEE in acelasi timp este si pluto. Nu iti face griji pentru el, dar vad ca esti cam nervoasa de tipi asa. Inteleg ca actiunile mele din trecut vau perturbat zzomnul , va promit ca nu se va mai repeta, jur! Dar daca tot ati strabatut drumul pana aici, dumneavoastra mergeti la zilele motrului?

—Aaaa.. pai de ce?
—Ca sa ii vedeti pula lui zdorian Popa CEL NIGGER! (Hatz)

In acel moment Raluca ii atinteste o privire apriga lui andreiuc corp de om pula de taur.

—Domnule andreiuc zeu, am vrut sa fiu respectuasa, unitatile tale parentale au la cunoastere faptul ca tu folosesti asemenea gesturi cu o doamna?

—Nu nu! Pieiehb8274!idbubwu€%]+

—*ofteaza*.. Pai atunci se pare ca nu imi dai de ales, ii voi spune imparatului SMART ZMALT CRANT VIRANTZ COCOBLANTZ sztudio despre asta!!!

*toti se mira*

—Ce va uitati asa la mine negrilor??? Grrr!!! Eu sunt andreiuc! Inapoi la treaba!
—Inapoi la subiect, sa stii ca nu vei putea face asta din pacate!

—Dar de ce zici asta ?

—Vezi tu Ms. Raluqa , eu am un az in manecoi , iar acel as sunt chilotii mei cu trompa din piele de NIGGER !!!!

—O nuu! Doar nu ai face asta impotriva unei doamne! Nu iti folosi pulkca cu armura de trompa te rog!! Nu am destul hamon pentru a ma apara! Ma vei uc1d3!

;andreiuc ia un jojo pose si cu o privire serioasa ii spune Ralucai;

—Prea tarziu Raluca! Asta se intampla cand il dizpretuiesti pe zeul andreiuc si cand ii refuzi pula ca ofranda! Iartami-l ! Ia de aici , puterea NIG-

In timp ce andreiuc si-a canalizat energia pentru a o infrange pe ralucabuca , aceasta a facut ceva, ceva ce nici o alta NIGGERITZA nu a putut face pana atunci , aparent raluca avea puteri mai mari decat isi inchipuia lumea , ea a folosit SCUTUL D...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

In timp ce andreiuc si-a canalizat energia pentru a o infrange pe ralucabuca , aceasta a facut ceva, ceva ce nici o alta NIGGERITZA nu a putut face pana atunci , aparent raluca avea puteri mai mari decat isi inchipuia lumea , ea a folosit SCUTUL DIN BUMBAC CULES DE NIGGERII!

Atacul lui Andreiuc coite dulci a ricosat din scutul ralucai si se indrepta catre un bebelus cu pampers. Raluca si-a folosit ultima picatura de hamon pentru a incerca sa salveze bebelusul doar ca fix in momentul in care l-a salvat andreiuc a inceput sa rada malefiq.

—Hahaha! Tu chiar nu vezi naiv-o! Acela nu era un bebelus, era un morman de cacat ! Am creat o iluzie si Te am facut sa crezi ca acela era un bebelus pentru a lasa garda jos, bebelusul era din cacat pentru ca si NIGGERII SUNT DE CACAT SA MA PIS PE EI . De aceea nu ai fost acceptata in legiunea KKK Raluca, ti-e pe ascuns iti placeau NEGRII!!!!!!!!!!!

*gasp*

Raluca ramane epuizata dupa ce isi foloseste toate resursele de hamon si se intoarce in imparatia de zahar la dansul zmalt ztudio manjita cu cacat. Andreiuc este mandru ca a iesit victorios si a petrecut cu camarazii sai de elita Robert Bobert Zeul Pulcă, Radu Bradu Zeul Bârzoaică si uneori Daniel Mortu Zeul Tigarilor si a Cancerului la Fiqat.

 Andreiuc este mandru ca a iesit victorios si a petrecut cu camarazii sai de elita Robert Bobert Zeul Pulcă, Radu Bradu Zeul Bârzoaică si uneori Daniel Mortu Zeul Tigarilor si a Cancerului la Fiqat

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Va urma🤲🏿 mizilic

Zeul Andreiuc si pripașii negriiWhere stories live. Discover now