Ziua de marti a venit. Toata lumea s a trezit la ora 9 si s au dus pe camp sa culeaga bumbacul proaspat. Haha negrilor! Pe de alta parte, andreiuc si prietenii sai pripasi se aflau in tabara. Toti erau afara in mijlocul padurii in timp ce andreiuc zeu pula petrecareata dormea.
Zz 🤓>Ba coaie andrei unde e?
Radu🤖 >Ba cred ca inca doarme, ca aud cum horcane din camera.
Hanitu👨ðŸ¼â€ðŸ¦²>Buna dimineata prizonieri. Vreau sa incep ziua de astazi prin a va spune ca timmy s a dus inapoi in birmingam. Se pare ca nu prea i a placut la noi, si prin urmare i am trimis 20 de sicrie la el acasa. Dar totusi observ ca lipseste cineva.
Andrei 👑 >Yo! Aici sunt fam!
Hanitu👨ðŸ¼â€ðŸ¦²>Andrei, ai intarziat , echipa ta va fi sanctionata.
Colegii lui andreiuc erau nervosi pe el.
Andrei 👑 >Mai taceti bagamiasi pula n voi de butoaie cu cacat. Fac eu o schema si il fentez pe bosorogu asta.
Hanitu👨ðŸ¼â€ðŸ¦²>Bun!! Proba de astazi consta intr un traseu. Stiu ca este dimineata si tocmai de aceea nu se vor acorda premii.
Hanitu👨ðŸ¼â€ðŸ¦²>Asta e traseul mancatorilor de cacat. Ignorati faptul ca sunt 2 plase , noi vom folosi decat una. Cate un membru din fiecare echipa va trece in mijlocul acelei plase si vor incepe sa se lupte. Primul care atinge pamantul va pierde. Dupa cum am spus, nu exista nici un premiu. Aveti 3 minute sa va faceti strategia iar apoi sa va bateti.
Alexia👩🻠>Dar edi nu are puteri! Nu e corect!
Hanitu👨ðŸ¼â€ðŸ¦²>Ma bucur ca ai spus asta sclava pulii. Cand Timmy a plecat in birmingam a lasat o minstra din puterea lui pt edi. Deci va avea puterea lui.
Edi🧑ðŸ¾â€ðŸ¦± >Ce tare.
Streategie
Andrei 👑 >Ba eu o sa incerc sa tai plasa de sub ei ca sa cada pe pamant, daca asta nu merge o sa fac eu vreun giumbuslug si ma pis pe ei.
Zz 🤓>Eu am invatat tehnici de lupta din elden ring. Sigur voi sfarsii sfasiat de un dragon bagamiasi pula n IGN.
Echipele si au facut strategia.
Lupta 1 : Luciana si Alexia
Alexia👩🻠>SPINNITSU SPRING!!
Stand name : Master Lisa
Stand owner : Alexia
Stand ability : O maestra in toate artele martiale existente vreodata, te poate dobora si omora doar cu miscari simple ale sporturilor de contact. Spre exemplu meciul din gala rxf dintre maru gagicaru si cedy unde maru gagicaru s a batut singur.
YOU ARE READING
Zeul Andreiuc si pripașii negrii
ParanormalAceasta poveste caracterizeaza viata de zi cu zi a zeului andreiuc care pune la munca sclavii de negrii gorile. Va rog sa tratati ca atare sau va i au mortii in pula de mecle intoarse ce aveti n voi. ♿️