Partea 5 (imi leg de gat o sfoara€

14 1 0
                                    

Cei 5 muisti au ajuns in fata unui templu ciudat asa ca s-au dus sa il investigheze fara sa stie ce va urma

Giulia👩🏽 >Baieti, nu vad nimic in templul asta! Incercati sa gasiti si voi ceva lumina ca vreau sa fac si eu un tiktok gen.

Zz 🤓>Imediat chikita, daca vrei imi ascut eu trombonul din pantalonii ca la cate scantei va face o sa ai o gramada de lumina !

Andrei 👑 >Da robi bravo! Asa te am invatat! Pune i pula pe masa!!

Radu🤖 >Robi mai tacati fleanca si ia chirbiturile alea de pe jos si aprinde tortele alea de pe pereti.

Andrei 👑 >Mama coaie, n au avut si ei parte de intrerupator ceva drq.

Radu🤖 >Pai la cat de vechi e templu asta, nu vezi cate vegetatie si iarba e peste tot.

Zz 🤓>Iubim iarba in ambele sensuri!

🤓

Dintr o data niste pietricele cad din tavan.

Radu🤖 >Ce a fost acest suner zdronturos.

Zz 🤓>Se auzi de sus, TAVANUL SE CRAPA! SCUTUL PULCAI!!

Tavanul pica pe dansii dar scutul de pulca al lui zz san a facut o barie incojurul lor.

Andrei 👑 >Vedeti! Asta imi place la echipa noastra! Cooperarea! ....... niggers...

Daniel 🧟 >Da

Zz 🤓>A.. daa cu placere ca vam salvat vietile de cacat? Cum de a cazut tavanul? O fi templul vechi dar nu a mai fost nimeni pe aici de mult.. cred

Dintr o data se aude un tipat straniu. Toti 5 incep sa dea la o parte toate ramasitele de tavan din calea lor.

Giulia👩🏽 >Ba i-a uitati. E o poarta in pamant. Cred ca e un fel de beci.

Zz 🤓>Hey hey! Dulcica mea giulia. Lasa peofesionistii sa se ocupe.

Robert analizeaza poarta si observa ca are lacat.
Zz 🤓>bai date n colo. radule, foloseste ti standu si trage cu un Revolver K-402 in lacatu asta

*sunet de revolver K-402*

Zz 🤓>Bun, acum hai sa deschidem. Hmm, o scara, hai sa o coboram.

Cei 5 incep sa coboare dar dintr o data scara dispare.

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
*tipete in caz ca nu v ati dat seama*

*buf*

Zz 🤓>Inca o data vam salvat in pula mea de geko.

Daniel 🧟 >ok

Radu🤖 >Dar oare cum a disparut scara. Andrei tu ce zici? A andrei?

Andrei 👑 >Uhh, am mai vazut asta

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Andrei 👑 >Uhh, am mai vazut asta. Stiu unde ne aflam.

Restul de idioti : POFTIM??

Andrei 👑 >Da. Ne aflam in templu primului gardian al primei pietre elementare! Gardianul de aici este FOSTUL PRESEDINTE ROMAN TR41AN B4S3SCU.

Zeul Andreiuc si pripașii negriiWhere stories live. Discover now