Aceasta parte contine sex!

10 1 0
                                    

Andrei 👑 >M m m! Ce bine am doooor mit!

Zz 🤓>Da ma pis pe ma ta!

Andrei 👑 >Ce ai coaie dc esti asa nervos? Ti ai cam luat bataie ieri nu? Haha!

Zz 🤓>Ma scrumez pe bataia matii, nu e treaba de asta. Luni am o proba cavaleristica de dat, si sunt foarte stresat.

Andrei 👑 >Lasa ca te ai antrenat destul... pe monster hunter.

Daniel 🧟 >Ba robi si eu fac proba aia?

Zz 🤓>Da daniele si tu si giulia, numai ca tu o s o mai dai o data la anu.

Radu🤖 >Neata guys! Broboada pulii pe catarama de pe nadragii picati ai lui John Kenedy! Andrei, ai fost crazy asnoapte. Ai facut intr o seara ce a facut brazzers in 3 ani.

Andrei 👑 >Stii cum se zice, vorba multa, aschia nu sare departe de trunchi. A fost crazy, mi a placut partea cand Jmac ma uns cu ulei de argan pe piept si pe sfarcuri. Iar pe buci ma dat cu smanta 10% grasime, iar dupa IN BUCI. O senzatie unica, va sugerez sa incercati!

Andrei 👑 >Apropo robi, ca sa ti mai treaca str3su, iti pot face o intalnire romantica cu giulia! Poate chiar si sex

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Andrei 👑 >Apropo robi, ca sa ti mai treaca str3su, iti pot face o intalnire romantica cu giulia! Poate chiar si sex.

Zz 🤓>Du te ba de aici! Ba baiatule!! Nu fac eu asa ceva frate eu sunt religios. Eu nu voi face sex pana dupa nunta!!!

Radu🤖 >Robi e genu de persoana care ar cumpara un pachet de servetele ar scoata servetelele si si ar sufla nasu in pachet.

Daniel 🧟 >nu ca eu il dau pe mut pe asta. POARTA SPRE IAD!

Hanitu👨🏼‍🦲>BUN BUN BUN!!! Astazi e relaxare , fara probe. Pa.

Bucatarul👨🏽‍🍳 >In sfarsit! Neluleeeee adu si tu berile alea HWA HWA HWA HWA!!

Luciana 👩🏻‍🦱 >Zi libera baieti! Ce usurare, incepe sa ma enerveze privirea lui.

Luciana 👩🏻‍🦱 >Zi libera baieti! Ce usurare, incepe sa ma enerveze privirea lui

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Alexia👩🏻 >Ma duc sa fac un dus racoritor de dimineata. Ma simt cam somnoroasa.

Alexia se indreapta spre dusuri. Era o incapere separata de dormitoare. Cu 10 dusuri pentru fete in stanga si 10 in dreapta,delimitate printr un zid.
Andreiuc pula fii pe stil 5 zile pana la examen aude, si se duce si el inspre dusuri, doar ca el intra la barbari barbari vikingi.

Andrei 👑 > *in gand* hmm ma pot transforma in raze de lumina si ma pot infiltra in dusul alexiei, iar apoi sa o mangai cu grumazu la cur.

Zis si facut. Andrei se transforma in raza de lumina si ricoseaza din perete n perete, ajungand in dusul giuliei.

Andrei 👑 >*ca raza* bun vad ca sunt ceva aburi nu ar trebuii sa ma vada, sau as putea sa ma fac la loc in fata ei si sa o orbesc temporar cu lumina.. hai ca incerc

Andreiuc se transforma totusi in spatele alexiei inapoi la normal si imediat isi primeste o lovitura in gura de ii sare un dinte.

Alexia👩🏻 >Andreiuc ce pula lui aloe vera faci aici?????? Baaaaaa!!!

Reflexiile alexiei sunt atat de agile incat doar simtitndui respiratia in stratul de ozon l a putut localiza.

Andrei 👑 >Au! De ce cacatu lu ben11 m ai lovit?

Alexia👩🏻 >OARE? Ce dracu faci.

Andrei 👑 >Usor puiu meu nu mai tipa.

Andreiuc o mangaie usor pe fata pe alexia si incepe sa o sarute, aparent alexia incerca sa se impotriveasca dar nu putea.

Andrei 👑 >Ups, mi a cazut prosopu!

Alexia👩🏻 > 🤩

Cei 2 se fut

Andreiuc ii baga picioare n gura coate dupa ceafa, pana nimereste si o baga in gaura. Alexia tipa mai tare decat robert cand se joca fortnite. Iar andreiuc vede ca are o rosie pe pula.

Andrei 👑 > Coaieee alexia!

Alexia👩🏻 >Nu i nimic, macar nu e diaree! Se curata, oricum suntem in dus.

Alexia dupa ii ia pula lui andreiuc in gura si face gargara cu ea. gingiile alexiei jucai tenis cu capu pulii lui andreiuc andreiuc. Se futeau andreiucc!! Si dupa alexia face o sari- andreiuc saritura si cade direct IN PULA LUI.ANDREIUCCC!!

Zz 🤓>andreiuc!!! Andreiule trezeste te!!!

Andrei 👑 >CE CUM?? Ha??

Radu🤖 >Ce retardat esti ba sa mor! Nu stiam ca poti dormi din picioare!

Andrei 👑 >Bai coaie, am avut un vis atat de nebun.

Andreiuc se uita in jos

Andrei 👑 >Ba ma duc sa ma schimb de chiloti.

Dupa 4 minute se aud din cabana voci. Andreiuc vorbea la telefon.

Andrei 👑 > MAMI cum adica am doar o pereche de chiloti la mine?? Cum adica restu sunt maro
La cur si gauriti in varf??
Aia cu trompa unde sunt?pfuaaaa lasa asa.

Alexia👩🏻 >Hmm , ciudat, mam spalat adineauri si iar imi miroase pizda urat, vad va am si sperma! De unde oare. Infine hai ca mai dau cu jetu o data...

Radu🤖 >Ba robi hai mai tarziu sa ne plimba prin padurea asta de cacat, ca daca tot avem toata ziua libera sa nu stam
Degeaba.

Zz 🤓>Radule du te dracu de cacat. In sfarsit zici si tu o idee buna. ANDREIULE!! Lasa ti chilotii si vin o n coa!

Andrei 👑 >ce.

Zz 🤓>*ii zice ce zisa radu*

Andrei 👑 >Ba , ok. Il luam si pe daniel?

Zz 🤓>Daniel e deja in padure.
Radu🤖 >A da?
Zz 🤓>Da, la 10 metri sub pamant intre 4 pereti de lemn.

Zeul Andreiuc si pripașii negriiWhere stories live. Discover now