Coaie care e problema daca eu zic pireu? L piurè! 👮🏿‍♂️

6 0 0
                                    

Andreiuc se trezeste cu pula facuta franjuri dupa ultima laba alcalinã. Totusi, zeul grecos pula de glock calibru 19 este entuziasmat doarece mai esti o zi si isi muta pc ul in vagauna tineretii.

Andrei 👑 >Mama ba, m am trezit! Ce nasol. Azi e ziua alexiei ba, in sfarsit mananc.

Peste andreiuc in camera intra luciana.

Andrei fiind doar in chiloti cu pula sculata devine shy👉👈

-ayo zdreanto?! Ce cauti aici?

Luciana 👩🏻‍🦱 >Vb frumos ba! Alexia m a pus sa ma asigur ca nu vi la ziua ei. Deci azi sunt gardianu tau

Andrei 👑 >Hai ma luciano ce drq. Care i problema daca ma duc. Ce pula mea o sa faceti fara mine. Robert o sa faca glume de calculatorist, radu o sa taca si restu meh.

Luciana 👩🏻‍🦱 >Aia e, tu nu ajungi.

Andrei 👑 >Pai si atunci cum faci daca nu ma lasi, ca nici tu nu te duci.

Luciana 👩🏻‍🦱 >Parerea ta. LION LYANS!

Andrei 👑 >ce dracu

Luciana isi foloseste standul iar din pamant ies niste liane de stejar care il leaga pe andrei

Andrei 👑 >Fa coardo , eu visez acuma? Ca e cam de dimineata. Lasa ma drq n page cu astea ale tale. Si nu te mai holba la pula mea .

Luciana 👩🏻‍🦱 >NU MA HOLBAM! N ai cum sa scapi. Te pupi! Ne vedem dupa petrecere. Papa.

Andrei 👑 >Fira a dracu tu luciano.

Trecuse deja 2 ore si andreiuc inebunise. Nu mai stia ce sa faca pentru ca nu a mai stat niciodata atata timp fara sa faca ceva. Incepuse sa auda voci si sa vada fantome.

 Incepuse sa auda voci si sa vada fantome

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Crazy? I was crazy once.

Pe de alta parte, ziua alexiei mergea ok.

Zz 🤓>Pe zdrontimea mea, ce zi frumoasa. Uite alexia, ti am facut cadou 75 de dubloni si o carte cu harey potter pe care cu siguranta nu ti am dat o pentru ca ma obligat mami. Ba da unde e andrei?

Alexia👩🏻 >Ti am zis, nu vine.

Radu🤖 >Andrei, sa nu vina? Cred ca nu stii despre cine vorbim. Andrei cand aude ca intr o incapere sunt 3 fete minore si mancare n ai cum sa scapi de el.

Luciana 👩🏻‍🦱 >S o crezi tu. L am rezolvat eu.

Giulia👩🏽 >O nu nu nu nu! Unde mi sunt cerceii! O sa intarzii la ziua alexiei. Nu ii gasesc pe nici unde in kastel. Poate sunt aici in camer-. Ce cacat faci ma aici andrei?

 Ce cacat faci ma aici andrei?

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Zeul Andreiuc si pripașii negriiWhere stories live. Discover now