Partea 2 vr sa mor

16 1 0
                                    

Un cutremur se napastese asupra regatului lui andreiuc dar toata lumea se linisteste dupa ce afla ca a fost doar o necioplita vascolita data de zeul andreiuc

—hihi ! Scuzati-ma! Am dat din greseala o animalica!

Saptamanile au trecut iar regatul traia in pace pana cand zeul zz zoaie marzoaie spune astfel :

Zz 🤓> —Coaieeeeeeeee dar ma plictisesc ca dracuuu, andreieee hai in pula mea in Crenguțani SudVest sa vanam monstrii femboy ba!

—Stii ca nu pot! Si chiar daca as putea nu vreau du te dracu de animal. Lasa-ma in pace tu nu vezi ca lucrez la un proiect?

Zz 🤓> —Mda mdaa bine, dar chiar , ce pula mea ghimpata imprejur mantuita in varf de proiect e ala , lucrezi la el de cateva saptamani?

—Ey bine zz cap de pula mexican, chiar daca ti-as spune nu ai intelege, dar hai ca iti spun.

Acum mii de ani au existat niste zeitati, cam ca mine doar ca mult mult mai puternice. Regele lor, zeitatea suprema se numea Moregon (morega reference what) si era pe departe cel mai puternic zeu posibil. Toata lumea asculta de el pentru ca le era frica sa se opuna, nu ii puteau face fata.
Intr-o zi in care se putea simtea mirosul de puli negre in aer, zeul Moregon i-a bagat la temnita pe rudele mele de acum mii de ani pe motivul ca unul din familia mea de atunci i-ar fi batut fiul lui moregon la un 1v1 pe fortnite . Iar rudele mele de atunci au murit in temnita mai mutin copilul lor. Dupa inca cateva mii de ani acest zeu a primit ce merita. Toti supusii sai au pornit o revolta si l-au pietrificat folosind elementul PULCa2.0, cel mai puternic element din istorie. Acestia au fuzionat pulca cu puterea soarelui si l-au pietreficat intr-un arbore de stejar muian fabian yny sebi. Iar legenda spune ca in secolul 21 un natarau natang il va dezpietri pe zeul Moregon iar acesta se va napusti cu puli asupra noastra pentru ca ne-am opus cuvantului sau. Sfarcshit.

 Zz 🤓> —Mama coaie ce tare

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

.
Zz 🤓> —Mama coaie ce tare. Stai coaie. Pai pe mine de ce ma cheama zz robert zeul pulca???? CE LEGATURA AM IN POVESTE??

—Tu erai ala care filma in timp ce o futeam pe alexia enescu. De unde cacat vrei sa stiu eu totul. Bine, de fapt logic ca stiu ca sunt Andreiuc pula de bulldog francez. Partea ta din poveste este ca esti ruda cu Moregon. El avea o fata care s-a impotrivit tatalui sau si a fugit in lume si si-a trait viata ca un om de rand. De aia ai tu pseudonimu asta. Mai si puti.

Zz 🤓> —Ce tare coaieeeeee!! Zici ca sunt pokemon.

—Du-te da in pizdaaa ma tii☠️ ( zice daniel cascand )

Intre timp apare si Zeul Radu in k4st3L.

—Ce faceti ba neinsufletitilor?

Zz🤓 > —Hah , spune i asta lui daniel nu mie!

—Taceti coaie ca sunt la victory cash zcup , au adica lucrez la proiect.

Zz🤓 > —Andreiule, tu mi ai zis legenda aia de cacat dar tot nu imi zisasi ce cacat de proiect faci.

—Dobitocule. E un proiect in care ma pregatesc pentru momentul in care va reveni Moregon Morega Zeul la viata.

Zz🤓 > —A ok. ȘPRANȚ CRANȚ BILIBANȚ CARANȚ VANȚ ZBANȚ PULOCABARANȚ UNU PE DOIANȚ. put.

Andreiuc , radu si daniel striga toti deodata:

- - - TIMEOUT !!!!!!

Zz🤓 > —bn bn ho gata.

Zilele trec iar andreiuc merge putin prin padurea Motrunvalé pentru asi limpezi mintea

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Zilele trec iar andreiuc merge putin prin padurea Motrunvalé pentru asi limpezi mintea. Acolo o intalneste pe zeita giulia ( zeita giulia fiind cea mai puternica vrajitoare de hamon din townsville).

—Buna.  ( cu rizz )

—A, buna andreiuc PULA MARE VREAU SA ITI SUG PULA AIA GIGANTICA SI SA FACEM MULTI COPII TE IUBESC ESTI REGELE MEU! Nu stiam ca te plimbi prin padure singur.

—Mdaa. ( cu rizz ) Mai vin aici sa ma linistesc si sa imi curat creierul de cacat. Imi place natura.

—Auzi, darrr de ce mai intrebat daca m-am indragostit de vreun zeu?

—Pai vezi tu..( cu rizz ) In lupta aia veche de la Berlinoaia am prins crush pe tine iar puterile mi o iei  direct in țăndărei daca le folosesc in timp ce ma gandesc la tine. ( wattpad rizz )

—A. Da .. nu stiu ce sa zic. Ne mai vedem trb sa plec.

—Pa fă dute dracu.

          Dintr-o data andreiuc aude niste tipete ciudate din tufish

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

          Dintr-o data andreiuc aude niste tipete ciudate din tufish...

Zeul Andreiuc si pripașii negriiWhere stories live. Discover now