Revenire piraculoasa si spirtuala(💄rujul penis)

3 0 0
                                    

Tabara s-a terminat. Andreiuc a avut o revelatie si a realizat ca nu pula nu intra in orice pizda. Radu si a dat seama ca isi poate modifica armele standului si si a creat o noua arma numita gohma m-23 . Daniel a avut o partida nebuna de sex(sa zicem). Acesta radea fara oprire in timpul actului sexual pentru ca flocii lui karamel il gadilau la coaie. Edi a fost transpirat in palme de andreiuc, alexia si iosu au format o prietenie buna iar karamel se spune ca inca mananca la cantina. Despee giulia putem spune ca a fost satisfacuta cu desavarsire de catre andrei zeu pula de bull din brawl stars.

In autobuz :

Zz 🤓>Ba ce nebunie coaie. M am distrat maxim. Bine ca am avut ps-ul si m am jucat monster hunter si elden ring, nu stiu ce ma faceam fara! Andrei tu dc esti trist

Andrei 👑 >Coaie m a sunat un prieten de la palat si a zis ca negru ala iar a furat cabanosu!

Zz 🤓>Fir-ar sa fie! La naiba! Netrebnicul! Neastamparatul!

Radu🤖 >Gohma armat! Brábutesti , trandavestii de colt!

Daniel 🧟 >Ba coaie radu cand ajungem la kastel sa mi dai si mie echipament din ala de al dau de armata.

Radu🤖 >Nu

Daniel deschide poarta de iad-

Zz 🤓>Si.. giulic! Inca nu mi ai raspuns la intrebare. Iti place de cineva?

Giulia👩🏽 >Mm, nu stiu , poate.

*out of context* coaie voi va dati seama ca robi n ar vrbi asa niciodata , ar trebuii sa mi pupe mana picioru si pula pentru ca il pun intr o ipostaza buna.

Giulia👩🏽 >Robi du te dracu, au scuze  m am inecat. Poate mi place de cineva mu sunt sigura. Dar dc?

Zz 🤓>Iti zic la kastel

Andrei 👑 >Mama ba robi chiar te ai indragostit

Tot autobuzu : Uuuuuuuuuuu

Robert :

Zz 🤓>Ce ma? Du te ba de aici

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Zz 🤓>Ce ma? Du te ba de aici. Asta minte coaie da te dracu.

Andrei 👑 >Da ma da.

Radu🤖 >Ba edi tu ai beton armat la coaie?

Edi🧑🏾‍🦱 >Da hai sa ti l arat! Vrei?

Radu🤖 >Yuba Duba Dooo!! Fireste! Si am incalecat pe o sa, si i am vazut betonu lui edi da!

Autobuzul ajunge la kastelul din Mocru!

Am ajunsz! Zice ala care conducea. (Nu stiu cine dracu sa zic ca era soferu)

Seby🧔🏿‍♂️ > Hai mai repede lighioanelor! Coborati!

*au coborat*

Luciana 👩🏻‍🦱 >Auziti, maine este ziua alexiei, ma gandeam sa mai petrecem o zi inainte sa va duceti sa va luptati cu gardienii lui moregon.

Zeul Andreiuc si pripașii negriiWhere stories live. Discover now