Partea 4 ( 🔥🔥🗣️🗣️‼️‼️ )

13 0 0
                                    

Cei 2 se indreapta spre k4st3L pentru ai lua pe ceilalti zei ca sa plece in calatorie.

Andrei 👑 >-Hai ba robi in pula mea! Ai zis ca secolu asta o sa vi in mai multe aventuri. Lasa vanatu pe monstri online pe siteurile de matrimoniale

Zz 🤓>-Bine coaie gata. Hoo. Sunt dependent ce vrei. Ma imbrac si vin

Andrei 👑 >-Bun. Radule! Lasa dracu pachetu ala de tigari si hai o data

Radu🤖 >-Scabaluș.

Andrei 👑 >-... iti dau timeout

Radu🤖 >-Mda. K hai ca vin. O sa fie arme?

Andrei 👑 >-radu standul tau este un stand de armata. Tu ce crezi?

Radu🤖 >-a. Da. Dar ce cauta neanthertalu ala cu tine.

Zz 🤓>-E giulia.

Radu🤖 >-Procariote si incisivi mecanici!!! Striga radu cu un baros in cur.

Andrei 👑 >-Danieleeeee!

Daniel 🧟 >-CE BA?! Du te n pizzzda ma tii

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Daniel 🧟 >-CE BA?! Du te n pizzzda ma tii.

Andrei 👑 >-Hai dracu afara la soare pustnicu pulii.

Daniel 🧟 >-bagamiasi pula n bunica ta. A. Buna giulia.

Toti 5 s-au urcat in fraieromobil (GJ 09 TUD, dacia duster 2018)

La volan era andreiuc, adica sincer, daca era robert la volan nu ajungeau astia la destinatie in toata cariera mea de narator. Iar daca era daniel intra in primul stalp pe care il vedea. De radu nu mai zic nimic pentru ca transpira la volan, iar giulia e femeie. Femeile nu conduc in pula mea.

Andrei 👑 >-ba robi uite un NIGGER marginea strazii, sa l calc?

Zz 🤓>-wău. Usor andrei, kkk te controleaza.

Nu stiti de la mine, dar zeul robert avea sentimente ascunse pentru zeita giulia

Andrei 👑 >-Ba zz. Dar mi ai spus ca iti place de o fata nu? Cum o chema ca am cam uitat sa fiu zincer.

Giulia👩🏽 >-Ooo!! Robicaaa are crushuletz. Hihihi. (Sunete de balena)

Zz 🤓>-Andrei esti prost. Ti am zis ca n am sanse.

Giulia👩🏽 >-Robica de cine iti place? Ca poate ai sanse daca o cunosc, stii ce zic.

Andreiuc spune

Zeul Andreiuc si pripașii negriiWhere stories live. Discover now