Partea 3 ( nu mai rezist mult )

14 1 0
                                    

Andreiuc aude ceva fosnind din tufis. Iar din umbra frunzelor apare glorb.

 Iar din umbra frunzelor apare glorb

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

— glorb glorb!

—Oh nuu. Oh nu nu nu! E mai rau decat un nigger.

In ciuda aspectului sau micut si dragalas glorb era o creatura facuta de Moregon. Legenda spunea ca atunci cand creaturile lui Moregon revin la viata ju mai dureaza mult pana cand si acesta va reinvia. Din fericire a invit cea mai inofensiva creatura a lui Moregon, glorb. Ceea ce inseamna ca mai avem timp pana cand acesta va aparea din nou.

*glorb mananca un sobolan si se transorma*

*glorb mananca un sobolan si se transorma*

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

—Glorb GLOOORB!!! (Rautacios)

—Waaaa! Ce pula lui alexandru macedon.
*andreiuc scoate un cutit de buzunar, baga hamon in el si il omoara pe glorb.*

—Mai culitza! Glorb nu avea puterile astea acum mii de ani. Cred ca creaturile lui moregon vor revenii mai puternice. Trebuie sa le spun prietenilor mei(hai ca am asa ceva).

Andreiuc se grabeste la kastel sa le celorlalti zei despre aparitia lui glorb. Giulia il vede pe andreiuc grabit si se intreaba de ce fuge, cand deodata vede ca andreiuc si-a uitat schitele proiectului la motrunvalé. Giulia il striga pe andreiuc dar el nu o aude si continua sa fuga spre castel. Zeita giulia se apropie iar cand deschide schitele ramane uimita.
Intre timp andreiuc ajunge la castel

—Coaie lipite! Am fost la motrunvalè si l-am vazut pe glorb, numa ca era un alt glorb mai puternic.

Zz 🤓> —Du-te dracu de prost. Glorb e mai inofensiv si decat rares ce cacat de puternic e el.

— boule manca un sobolan si se transforma, tu stii cum arata. Si nu uita, ca legenda spune ca atunci cand apar creaturile lui moregon urmeaza sa apara si el.

Zz 🤓> —Da da, cum zici tu. Stii cum am putea sa il infrangem pe moregon. Vezi tu, daca ai avea perkul de monster hunter world ar fi altceva!

—Sugi pula cu tactu cu monsyer hunteru tau. Trebuie sa lucrez la proiect, dar nu il gasesc. SA VA I-AU MORTII N PULA HAAAQ!! Unde imi e schita!!

Zz 🤓> —calm down mate. Regehhehe. Tre sa fie p aici, tu mereu uiti proiectu dupa ce te masturbezi la picioare fortnite.

—Nu e pe nicaieri, trebuie sa l fi uitat la motrunvalè. Ma duc sa l iau

Zz 🤓> —ce bezmetiq. Zoinks.

Andreiuc fuge in graba inapoi pentru as lua inapoi proiectul. Proiectul era intr o mica geanta in care erau mult mai multe chestii legate de istoria antica, legende si proiectul in sine. Andrei ajunge cu pula n tre picioare. Si o vede pe giulia scormonind prin geanta si vazand proiectul.

—Giulia nu te uita!

Dar era prea tarziu....

—Andreiuc. Tu vrei sa aduni cele 5 pietre elementare ca sa il bati moregon? Esti cretin?! Doar stii ca nu ai cum sa iei piatra pulcãi! E in fruntea lui moregon iar el este impietrit.

—De asta nu voiam sa mi vedeti planul porno. Voi stiti doar sa judecati. Ce daca e in fruntea lui? Ce daca dau lana la fortnite...

-stai ce?

—Eu andreiuc pula de soparla geko il voi infrange. Voi face un ritual stravechi cu cacat in care voi putea lua piatra pulcai fara sa il trezesc pe moregon. Dar am nevoie de ajutorul tau acum ca ai aflat. Te bagi?

—Mmm...

Zeita Giulia era nehotarata, dar intr-un final zice.
—Hipiti hop! O sug si-ontorc! O sa te ajut.

De atunci cei doi au inceput sa si faca bagajele ca sa faca rost de toate pietrele din lume.

—Stai giulia. Trb sa i luam si pe ceilalti zzei.

Zeul Andreiuc si pripașii negriiWhere stories live. Discover now