(oy ve yorumlarınızı bekliyorum)
Jisoo,
❀|Alelade bir kitap kulübü grubu
Kim Seokjin
Bu tatil de bitiyor be
(15.16)Kim Namjoon
Doğru dürüst tatil edemedik de
(15.18)Jung Hoseok
Ben ettim tatilimi çok güzel
(15.20)Kim Seokjin
Olan var olmayan var sus
(15.24)Gerçi bu bir tatil değildi
(15.26)Kitapları tartışmamız gereken bir kamptı
(15.27)Jung Hoseok
Neye niyet neye kısmet
(15.27)❀
Taehyung basınla karşılaşmak için gitti. Ben ise odadan çıkıp koridorda bir süre takıldım. Aklımda çalkalanan her şey rahat nefes almamı engelliyordu. En azından Taehyung yanımdayken bundan kurtulabiliyordum.
Adımlarım balkonu bulduğunda birkaç kişinin de orada olduğu balkona geçiş yaptım. Yukarı katta olduğum için aşağını pek de göremiyordum. Lakin oralarda bir yerlerde beni doğurmuş kadının olduğunu ve oyunculuk marifetlerini mükemmel bir şekilde gösterdiğini biliyordum. Gözlerimi gökyüzüne diktim. Oyunculuğuna laf olamazdı; önünüzde melek gördüğünüzü sanıp şeytanla konuşabilirdiniz. Babam ise... o neredeydi bilmiyorum. Annemle takıldığını sanıyordum, fakat görünen o ki kader yollarını bir şekilde ayırmıştı. Gözlerim yeniden sete indi. Neyse bu beni ilgilendirmez. Onlarla ilgili bir şey duymak istemiyorum. Ya ben? Şimdiye kadar kim gönlümü aldı ki? Hep bir kenarda kendim affettim herkesi, her şeyi.
Önümde sallanan alkol şişesini görünce gözlerimi kocaman açtım. "Belki ihtiyacın vardır?" Gözlerim sırıtan Jungkook'ta ve iki elini de meşgul etmiş alkol şişelerinde dolaştırdım.
"Neden?" Gözlerimi kaldırıp kısarak yüzüne baktım. "Paparazzileri şaşırtmak mı istiyorsun?"
Omuzlarını silkti. "Bunun için alkole ihtiyacım yok."
Kafamı akıllanmaz adamın önünde aşağı yukarı sallayıp küçük şişelerden birini aldım. Bir gün Taehyung'a bundan bahsetmek istiyorum... Ben alkolu her şeyden daha çok seviyorum. Omuzunu omuzuma vurduğunda yüzüne bakmıştım, göz kırpıyordu. "Ne kadar mükemmel olduğunu bilemezsin."
Tek kaşımı kaldırıp alkol şişesini sağ elimde salladım. "Alkolden bahsettiğini varsayacağım." Jungkook derin nefes alıp gözlerini çekmişti. "Çok mutlusun?" Şüpheli.
"O deliyle sevgili olmuş birisine karşı ancak şükranlarımı iletebilirim." Sonunda dökülmüştü.
"Deli mi?" Kafasını aşağı yukarı salladığında, "Sensin deli!" dedim cırlayarak.
Bir süre düşündükten sonra gözlerini bana dikti. "Belki ben de deliyimdir."
"Hayır, sadece sen."
Eliyle şaşırmış ağzını büyük bir heyecanla kapattı. "Sevgilisini nasıl da koruyor." Kaşlarım çatılmıştı.
Biz burada konuşurken Jungkook'un ağ tarafından bize yaklaşmakta olan Lalisa dikkatimi çekti. "Tatlı kız." Jungkook da o tarafa bakmıştı. "Kız arkadaşın mı?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
vsoo | Season of passion (Tutku mevsimi)
Fanficİlk baharın aşk rüzgarı Taehyung ve Jisoo'nun üzerine eser... 24.05.2023 başladı. 24.05.2023 bitti. あ LifeDesire