Okuduğunuz tarih ve saat:
İyi okumalar...
Demirhan: Özledim.
Demirhan: Kız kardeşimi çok özledim ben Aşina.
Demirhan: Günün birinde geri dönersen seni asla affetmem diyordum ama
Demirhan: Döndüğünü duyduğum o ilk an sana olan tüm kızgınlığım geçmişti bile.
Demirhan: Döndüğün gün yine eskisi gibi oluruz sanmıştım.
Demirhan: Yine sabah akşam birlikte oluruz,
Demirhan: Yediğimiz içtiğimiz ayrı gitmez sanmıştım yine.
Demirhan: Sizin terasta sabaha kadar oturur, muhabbet edip eğleniriz sanmıştım.
Demirhan: Bir derdin olduğunda ilk gelip bana anlatırsın yine sanmıştım.
Demirhan: Omzumda ağlar,
Demirhan: Beni yine olmayan abinin yerine koyarsın sanmıştım.
Demirhan: Yanılacağım hiç aklıma gelmemişti.
Aşina: Abi
Aşina: Ben de çok özledim abimi.
Aşina: Eskisi gibi olmamız çok zor artık.
Aşina: Biliyorsun işte olanları.
Aşina: Tekrar gruba dahil olup da onu rahatsız etmeye hakkım yok benim.
Aşina: Kendine yeni bir yol çizmişken tekrardan yanınıza gelip de ne onu ne de yeni sevgilisini rahatsız edemem.
Aşina: Bu kadar gurursuz değilim ben.
Demirhan: Uzay'ın o kızı sevmediğini sen de gayet iyi biliyorsun Aşina.
Aşina: Bilmiyorum.
Aşina: Uzay'ın sırf beni kıskandırmak için bir kızın duygularıyla oynayacak kadar şerefsiz biri olduğunu bilmek istemiyorum ben.
Aşina: Benim gözümde o kadar şerefsiz değil o.
Aşina: Demirhan bırak Uzay'ın o kızı sevdiğini sanayım.
Aşina: Hiç değilse gözümde kızın duygularıyla oynayacak kadar şerefsiz biri hâline gelmez böyle.
Demirhan: Sırf senin gözündeki yerini kaybetmesin diye ben kardeşimi kaybedecek değilim Aşina.
Demirhan: Uzay duyguları söz konusu olunca çok aptalca davranabilen biri.
Demirhan: Sana da göstereceğim bunu.
Demirhan: Sen nasıl olsun istiyorsun bilmiyorum ama
Demirhan: Ben kız kardeşim gözümün önündeyken onu kaybetmek istemiyorum.
Demirhan: O yüzden,
Demirhan: Eskisi gibi olalım diye elimden gelen her şeyi yapacağım.
Selamlar. Sözümü tuttum ve bugün yeni bölümle geldim. Oy ve yorumlarınızı bekliyorum. Ayrıca bir sorun çıkmazsa Yeni Moda Gençlik'in yeni bölümü bugün 21.00'de sizinle olacak. Sizi orada da görmek isterim. Yeni bölüme kadar kendinize çok iyi bakın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Komşu Kızı ~ Yarı Texting
ChickLitSonsuzluğum: Hani demiştim ya sana Sonsuzluğum: Vereceğin cevaba göre, hâlâ bir önemi varsa kim olduğumu söyleyeceğim, diye. Sonsuzluğum: Bir önemi kalmamış artık kim olduğumun. Sonsuzluğum: Sen benim kim olduğumu bilmeyi hak etmiyorsun. Aşina: Tele...