7. fejezet: Éjszaka

3 0 0
                                    

??? Szemszöge
<<<<<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>>>>>>
Nem hiszem el, hogy elfelejtette a büntető munkát.-gondoltam magamban miután elaludt.
-Pedig még üzentem is neki, hogy elfelejtett valamit.

Felkeltem (majdnem reflexből megváltoztattam a hajszínem, ahogyan mindig szoktam a felismerés elkerülése érdekében) felvettem a hugrabugos egyenruhát és ránéztem az órára. Háromnegyed 10 volt. A klubhelyiség mivel az alaksorban van ezért hamar el lehet jutni a professzor irodájához. A klubhelyiségben még ott voltak a szobatársai ezért lopakodva indultam el a kijárathoz. Egy felsőbb éves viszont észre vette, hogy lopakodok ki.
-Hova mész kislány?- kérdezte.
-Piton büntetőmunkára küldött.
-A lány megcsóválta a fejét majd utamra engedett.

Amikor kiléptem a klubhelyiségből a folyosón találtam magamat. Elindultam a bájitaltan teremhez és közben azon gondolkodtam, hogy Liz mégis, hogy a francba felejthette el a büntetőmunkát. Még úgy is elfelejtette, hogy leírta egy cetlire én is csak onnan tudok róla. Egy pár perc múlva odaértem az úti célomhoz.

Az ajtóhoz érve bekopogtam és amikor a professzor mondta, hogy szabad bementem az ajtón. Odabent eléggé sötét volt csak egy pár kis lámpás fénye pislákolt, de amikor teljesen bent voltam a teremben akkor hirtelen a fények erősebbek lettek és megláthattam a professzort.

-Késett!- mondta.
-Elnézést professzor, de feltartottak.- motyogtam mire egy morgás volt a válasz.
-Ezeket az üstöket kell kitisztítania. Nem hiszem, hogy maguk már tanultak tisztító varázslatokat, de a biztonság kedvéért adja ide a pálcáját.- oda nyújtottam neki a pálcám.
-Szóljon ha készen van.-mondta és elment az irodájába.

—————/2 óra múlva\————

Amikor készen voltam szóltam a professzornak és ő visszaengedett a klubhelyiségbe. A vissza úton eszembe jutott, hogy ott van a konyha a bejárat előtt (már ahogyan másoktól hallottam) ahova egy gyümölcstálat ábrázoló festményen keresztül lehet bejutni ha megcsiklandozod a körtét. Megpróbáltam és sikerült. A konyhában sok házimanó ügyködött; valószínűleg a reggelit készítették elő. Odabent kértem egy teát majd miután megittam visszamentem a klubhelyiségbe, majd onnan a hálószobába ahol lefeküdtem.

——————————————————

Ez a fejezet most sokkal rövidebb lett mint a többi, de ez csak amolyan bevezető a következő részhez és hivatalosan is elindítja a történetet.
Addig is nyugodtan kommenteljetek vagy voteoljatok vagy nem tudom. Őszintén hiába mondom mert ha valaki nem akar akkor nem fog.
Bye!
~Nora~

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 25, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Egy zavarodott ember (Hp. fanfic.)Where stories live. Discover now