Első látásra szerelem?

495 23 3
                                    

Daiki szemszöge:

Ahogy fel keltem egy papírt találtam az éjjeli szekrényemen

Szia drágám! Ha fel keltél igyál egy kávét majd menj dolgozni.

Puszi: Mayu.

Igazából Mayu a barátnőm de már nem érzek iránta semmit, még a sex se jó vele. Túl érzékeny, és olyan nádszál vékony hogy félek hogy össze törőm. Mayu egy igazán kedves és törékeny lány de nem igazán érzem azt amit az elején. Miután össze szedtem magam felöltöztem, és elindultam az egyetem felé. Mikor be értem egyből össze szedtem a cuccom mert 10 perc volt csengőig, igen nem számoltam azzal hogy még ide is kell érnem. Mikor be csengetek el indultam az osztály felé amikor be léptem mindenkin láttam hogy semmi kedve az egész naphoz, sajnos átérzem de szerencse hogy ez ilyen beszoktató nap az új tanulóknak/ tanároknak szóval csak ma még jövőhéten kell jönnöm még persze utána végig, már alig várom..

Már lassan vége volt az órának amikor észre vettem egy fiút aki csillogó szemekkel nézet engem, valami meg fogott ebbe a srácba.. Pedig max csak nem rég múlt el 18 . Miután véget ért az óra mentem a következőbe meg a következőbe, ez a hely egy kész labirintus de szerencsére fél 4-re végeztem. Úgy döntöttem haza megyek át öltözni és el megyek a közelebbi kávézóba. Ez meg is történt és amikor sétáltam a kávézó felé észre vettem hogy 2 csodás szempár engem nézz.
Ez nem más lesz mint az a fiú! Most komolyan egy fiú után futok aki még szinte épphogy felnőtt?! Szedd össze magad Daiki!! Oda mentem hozzájuk. De miért?! Mi van velem?!

-Sziasztok
-S-szia.. -ahogy láttam a srác kissé elpirult de a lány ezt csak végig nézte majd meg szólalt.
-Akito nekem mennem kell, meg kell még etetnem a kutyám és tanulnom is kell a dogákra/felelésekre-Majd fel állt még hajólt és el húzta a csíkot, a srácra azaz "Akitóra" egy bátorító mosolyt küldött mielőtt elment.
-Le ülhetek?
-P-persze..
-nyugodtan tegezhetsz csak az iskolába nem elég furcsa pletykák születnének. -mondtam majd felém nyújtotta a kezét
-Akito
-Daiki, de ezt már úgyis tudod-mosolyogtam majd láttam hogy az eddig is piros arca átváltozik paradicsomá. Egy ideig el beszélgetünk mert egy idő után felszabadult. Aztán fel ajánlottam neki hogy haza viszem ne keljen ilyen későn egyedül mászkálnia, nem is tudom mit csinálnék ha valami történne vele. Nem vagyok normális.. De én Mayu-t szeretem... Haza vittem majd megköszönte hogy el hoztam egy *viszlát* után el is tűnt a házba. Ezután haza mentem és Mayu az ágyon ült egy szál hálóingbe, ha a régi énem lennék most azonnal rá másznék de.. Ez nekem most nem megy..
-Oh! Szia Daiki!
-Szia Édes..
-Mi a baj? Történt valami az egyetemen?
-Nem csak fáradt vagyok..
-Akkor majd csinálok én neked egy kis kedvedtt, és örömöt! -mondta egy perverz mosolyal, majd el kezdte le venni a zakómat, de hírtelen megállítottam.
-Mayu most ne..
-Miért Daiki? Nem élvezed?~ - mondta majd a hátsóját hozzá nyomta tagomhoz.
-Mayu nem érted hogy most nem?
-Miért? Talán van valaki más?! Megcsalsz?! -Én csak hallgattam és azon gondolkodtam hogy ha érzelmileg igen de testileg nem..
-Dehogy is. Honnan veszed ezt?
-Csak hogy mostanában nem is csináljuk és.. Teljesen el vagy ridegűlve tőlem..
-Tudom és sajnálom.. Megpróbálok figyelni rád.. -majd Mayu nyomot egy puszit a számra és be mászott az ágyba. Én el mentem és le öltöztem, nem tudom nekem ez egy "fura" szokás de én csak meztelenül tudok aludni szóval be is másztam az ágyba.

Reggel arra keltem hogy valami nem hagy aludni.. Igazából az a valami a lábam között éledezett. Mayu mélyen aludt, mit is mondjak azzal a fiúval álmodtam olyan dolgokat amit nem hittem volna hogy lehet ilyet álmodni.. El mentem a fürdőbe és el intéztem a dolgaimat majd felöltöztem. Meg beszéltem az én egyetlenemmel, nem nem Mayu-val hanem Akito-val hogy ma el megyünk ugyan abba a kávézóba, és segítek neki a Bioszban. Hagytam egy levelet Mayu-nak hogy ne kezdjen el hisztizni. El indultam és közben fel hívtám Akitot és azt mondta 10 perc és itt van. Konkrétan szegény most kelt fel olyan aranyos a reggeli hangja.. Vártam egy 10 percet és pontosan 10 perc múlva ide is ért.
-Jónapot! Nagyon sajnálom hogy késtem, csak nem bírtam hamar fel kelni..
-Semmi baj- Mosolyogtam majd be mentünk és le ültünk. Meg beszéltünk mindent én ittam 2 kávét ő 3 fekete teát. Még beszélgetünk egy kicsit és sajnos el kellett válnunk. Reggel 10-től itt voltunk és már 15:30 van. Konkrétan 5 és fél órát beszélgetünk, életembe nem beszélgetünk ennyit. Most már tényleg nem tudom hogy mit csináljak, szakítsak Mayu-val? Vagy nem is jöjjek össze Akitoval.. Nem azt nem bírnám ki. Úgy döntöttem rá írok legjobb haveromra Kawa-ra.

Daiki: Hallod, szopás van

na mi van? :Kawa

Daiki: Asszem be jön valaki de nem tudom mit csináljak Mayu-val.

Hát szakíts vele? :Kawa

Daiki: Mintha az olyan könnyű lenne, tudod milyen.

Hát szerintem tartsd meg Mayu-t addig ameddig össze nem jössz a sráccal :Kawa

Daiki: Ez jó ötlet, várj honnan tudod hogy srác?

Meg vannak a forrásaim :Kawa

Azzal le is zártam a beszélgetést majd mikor haza értem el dőltem az ágyon, arra gondoltam el megyek bulizni, úgyis rég voltam. Fel kaptam magamra valami ruhát és már indultam is, azért írtam Mayu-nak egy SMS-t hogy majd későn megyek haza.. Amikor oda értem ott volt azzal a lánnyal. Ezek együtt vannak, vagy csak nagyon jó barátok? Mint ne mondják kicsit be csicsentetten mikor valaki meg fogta a vállam, ő volt.. Rajta is éreztem az alkoholt, látszólag elég sokat ivott.
-Gyere táncolni!!!!
-Akito biztos ez?..
-Igen gyere!!-Próbálta túlordítani a zenét de nem igazán tudta, de értetem mit mond. Be mentünk a táncoló tömegbe táncolni, már csak azon kaptam magam hogy Akito a hátsó felét elég érzékeny területhez nyomja hozzá. Mit ne mondják azzonal reagáltam rá de nem mondom hogy rossz volt. Ott helyben meg tudtam volna baszni.
-Tetszik? ~ -Kérdezte elég erotikus hangon majd meg fogta a kezem és el kezdett húzni ki a WC felé.. Nem ellenkeztem egy cseppet se csak haladtam az árral. Mikor be értünk a mosdóba be lökött az egyik fülkébe lehajtotta a WC tetejét és leültette majd bele ült az ölembe.
-Oh nem is tudtam hogy már ennyire kemény vagy~ -Mondta majd el kezdte puszilgatni a nyakam.

Sziasztok! Hoztam neketek egy új rész. Remélem tetszik és köszönöm azoknak akik olasák/ olvasták a könyvek<33! Puszilok mindenki byee! ^^ (És bocsánat ha ilyen rövidek a részek így eszem (◞ ‸ ◟ㆀ) )

Legközelebb rész várható:
• Leghamarabb: - Hétfő-Kedd
• Legkésőbb: -Péntek-Szombat

Sally

✧・゚: *✧・゚:*✧・゚: *✧・゚:*✧・゚: *✧・゚:*

Ne hagyj el! [Javítás alatt]Where stories live. Discover now