Akito szemszögéből:
Csak nevettem majd le mentem a nappaliba és nem hitem el amit látok.. Egy óriási karácsonyfa áll a nappali közepén. Mikor ki néztem az ablakon láttam hogy szakad a hó.. Wow.. Ekkor még éreztem 2 erős kezet a derekamon.
-Ha valamit el kezdünk az illik be fejezni.. -Majd le nyomot a kanapéra és el kezdte csókolgatni a nyakam.
-Daiki ne itt.. A végén még Kami meg lát..
-Kami olyan mélyen alszik mint a bunda, nem lesz baj.. -Sohajtotam egyet és bele mentem a játékba. Szemmel látható volt álló férfiasság. Meg nyaltam a szám szélét és el kezdtem levetkőztetni.
-Milyen kis huncut vagy..
-Talán nem tetszik?
-De, de!.. -Aztán el kezdte le húzni rólam a ruhát..Ez jó buli lesz..Daiki szemszögéből:
Egész nap le se szart most meg azt akarja hogy meg dugjam. Igazából nem bánom mert nem voltam 2 hónapja senkivel, az rohadt sok idő..
* 18 + *
Fel húztam a kotont és már belé is hatoltam. Oh istenem milyen jó érzés.. Ő csak hangosan nyögdécselt.
-Oh Daiki.. Annyira hiányoztál..
-Eddig flegmultál, most meg már azt mondod mennyire hiányoztam?
-Igenh!.. -Majd el kezdtem benne mozogni, idővel egyre gyorsabban csináltam ő pedig úgy nyögöt mint egy himringyó.
-Ah! Ott!.. Gyorsabbanh!... -Tettem amit mondott mivel tudtam hogy el értem az a pontot amit imád. Meg éreztem ahogy karmolja a hátam de nem igazán érdekelt.
-Oh én édesh Akitomh~ -mondtam majd folytattam amit elkezdtem, ekkor hallottuk hogy nyílik az ajtó.. Egymásra néztünk és mind a kettőnknek olyan rémült feje volt mint aki szellemet látott. Na szerintetek ki volt az? Hát a drága kishúgom, nagyon szeretem.. Csak ilyenkor szívesen adnék neki egy nyakast. Szerencse hogy a kanapé háta takarta Akitot, meg persze sőtét is volt. Egy kicsit abba hagytunk mindent mert még a vér is megállt bennünk. Aztán pár perc múlva vissza ment Kami. Mi meg folytatuk tovább.
-Ahh! É-én.. Mindjárth..! - nem kellett sok a saját hasára élvezet. Nekem se kellet sokat várnom pár perc után én is a gumiba élveztem.* 18+ vége *
Ezután fel vittem a szobába és le nyomtunk még 1-2 mentette. A háló összes területén sex-eltünk minden féle pózban mintha évek óta nem csináltuk volna. Ezután be borultunk az ágyba, és szerelmem a karjaimba aludt el.. Reggel arra keltem hogy aki a karjaimba feküdt fiú el kezd mozgolódni.
-Fel keltetelek?
-Nem, már amúgy is keleti akartam.
-Akkor jó.. -Aztán annyit éreztem hogy rá ül a derekamra.
-Kicsim mit csinálsz?
-Mégegyszer akarom..
-Reggel?
-Nem hallottál még reggeli sex-ről? Állitólag az keleti fel igazán az embert.
-Tényleg? -Erre csak bólintott.* Pár perc/órával később *
-Na én mentem zuhanyozni- Azzal a lendülettel le szállt rólam és el ment zuhanyozni.. Huh.. Ez a csavó nem semmi.. Én csak bámultam a plafont mert este azt mondta hogy ma be akar mutatni a családjának.. Igent mondtam, de nem tudom miért. Miután ki jött én is el mentem zuhanyozni majd fel öltöztem.
Akito pov:
Daiki pov:Ezután el is indultunk hozzájuk, be vallom egy kicsit félek.. Mármint hogy azért miégis a tanára vagyok.. És ja.. Pár perc múlva oda is értünk és be mentünk. Mindenki köszönt nekünk majd le is ültünk az asztalhoz.
-Jónapot én Hiroshi vagyok Akito apja.
-Daiki. -Majd kezet ráztunk, meg ismertem az anyját akit Sorának hívnak és a 2 bátyát akit Haru és Shun-nak hívnak. Egész jól elbeszélgetünk majd jöttek a bizonyos kérdések.. Jajj..
-És hol találkoztatok? -Nagyot nyeltem.. Csak nem mondhatam el az anyjának hogy egy diszkóban ismerkedtünk meg és egyből le is feküdtünk..
-Egy parkba.. -vágta rá Akito.
-Oh biztos nagyon romantikus volt..
-És mit dolgozól Daiki?
-Igazából tanár vagyok de úgy töltöttem más munkát szeretnék folytatni.
-És mi lenne az?
-Orvos, meg van az orvosim szóval bárhova mehetek.
-Hány éves is vagy?
-24 .
-Aha..-Majd még beszélgetünk egy kicsit aztán még kérdezte az anyja hogy:
-És esküvőt mikor szeretnétek? -Kicsit fére nyeltem a kávét.. Én összinte leszek nem igazán akarok még esküvőt.
-Még nem beszéltünk róla..
-És esetleg gyerek? - Mondta az idősebbik bátya, én már konkrétan fulladtam a kávéba, lehet most egy darabig nem kéne innom..
-Erről sem beszéltünk még.. -láttam Akito arcán egy kis szomorúságot.. Mi baja lehet? Vigasztalás képpen még simogatam szerelmem combját és láttam ahogy elmosolyodik. Ezután Szerelmem össze szedte pár cuccát és el indultunk haza. Én őszintén még mondom jobban örülnék ha hozzám költözne.. Ezután be dőltünk az ágyba és szerintem nem kell le írnom hogy mi történt. Ez ment így egész szünet alatt, mikro reggel fel keltünk sexeltünk este szintén. Annyira jó volt ez a pár nap.. Közbe pedig sikerült be írtanom Kamit egy suliba én pedig el keztem állások után keresni, mármint hogy hova mehetnék dolgozni. Pár óra múlva meg is találtam egy tökéletes helyt, igaz gyerek orvos lesz de nem baj, voltam már gyerek orvos még 19 évesen.. Aztán egy nap el is mentem próba időszakra ameddig Szerelmem a suliba volt. Kb ilyen 8-ra haza értem és vacsorával fogadott Akito még Kami. Le ültem és megvacsoráztunk. Ezután el mentünk zuhanyozni és be is aludtunk.
Így ment ez minden áldott nap.. Annyira szeretem ezt a fiút.. Reggel a karjaim között feküdt. Én pedig csak arra tudtam gondolni hogy milyen boldog is vagyok most..
-Figyelj szívem...
-Hm?
-Mi lenne ha hozzám költöznél, hiszen úgyis mindig itt vagy. -Ekkor Akito fel ült majd el mosolyodot.
-Most komolyan?! Igen hozzád költözöm!! -mosolygot. Ezután én megcsókoltam majd vissza bújtunk az ágyba aludni mivel szombat volt. Kb ilyen 5 óra körül keltünk fel. Vagyis én Szerelmem már öltözött.
-Hova készülsz?
-Ha már ide költözöm.. Át hozom pár cuccom. Meg ma találkozom Tündével is.
-Ja rendben. -Azután el is tünt a lépcsőnél.Akito szemszögéből:
El indultam a kávézó felé ahol drága barátnőm várt. Meg öleltük egymást és le ültünk, mind a ketten egy kávét ittunk.
-Na és mizu, mesélj hogy van a pasid?
-Ja meg vagyunk, képzeld hozzá fogok költözni, ma kérte meg hogy költözek hozzá.
-Wow gratulálok.
-Amúgy a bátyád még mindig single?
-Mármint Shun?
-Igen..
-Tudtam hogy tetszik.
-Csak kérdem!..
-Jó igen tudom.. Amúgy igen még mindig az. -Majd hallatam egy kisebb ezaz-t. Fel kuncogtam majd még beszélgetünk egy keveset majd el indultunk haza.Sziasztok!! (o^∀^o) Hoztam én-e népnek eme új csodás költeményt. (๑•́ω•̀) Egyébként remélem titeket nem látogatott még a HéTsZűNyŰkApAnYáMnYmOnYoK.
(。>﹏<。) Amúgy ez leszaz utolsó hét a suliból szóval előre is mindenkinek kellemes nyáriszünetett.(*´﹃`*) Vigyázzatok magatokra sziasztok! (´-ω-')2023.06.11.
18:26
KAMU SEDANG MEMBACA
Ne hagyj el! [Javítás alatt]
RomansaSziasztok! ez az első könyvem amit drága barátnőm javasolt hogy rakjak ki (szóval ne várjatok sokat) ¯\_(ツ)_/¯ ! Boy x Boy ! ! 18+ ! ! Káromkodás! ! Vér ! ! Rossz helyesírás ! ↑aki nem bírja ezeket azok ne olvasd, kérlek ne tartsátok magatokb...