Szeretlek.

416 15 2
                                    

Daiki szemszöge:

Az embereknek és pont ilyenkor kell jönni? Akito el bújt az asztalom alá én pedig le ültem a székemre majd egy "szabad" után be is jött a matek tanár.. Utálom ezt a nőt.
-Szia Daiki, tudunk beszélni?
-Persze.. Ülj le. -Egy szót se akarok beszélni ezzel a nővel.. Majd éreztem hogy valami inkább valaki el kezdi kioldani az övem, és éreztem ahogy ki gombólja a nadrágomat és a vékony anyagú boxeren keresztül kezd nyalogatni..

Oh istenem Akito.. Majd a nő el kezdet beszélni, nem figyeltem egyáltalán arra koncentráltam hogy semmilyen hangot ne adjak ki. Majd meg éreztem egy kezet már amúgy is álló férfiasságomon. Majd abban a pillanatban meg éreztem valami meleget és nedveset.. És egyre csak gyorsított.. Neki is jókor kellet eszébe jutni hogy leszopjon. Próbáltam vissza fogni magam és normálisan beszélni de szerintem észre vette az izzadságtól gyöngyöző homlokom.
-Minden rendben?
-Persze..
-Rendben. Viszont nekem mennem kell, viszlát. -Majd ki ment az ajtón én pedig az asztalra dőltem, és rá markoltam Akito szőke haját és le nyomtam tövig a száján. Hallottam ahogy fulladozik meg próbál hátra menni de nem engedtem. Pár percig kellet csak így maradnom és a szájába élveztem le néztem hozzá de mind le nyelte.. Még végig nyalt hosszamon hogy többet akar.. Ki mászott az asztal alól majd hozzá nyomta magát az érzékeny részemhez, ez a fiú egy Isten.. Fel álltam és be zártam az ajtót, és vissza mentem.
-Nagyon rossz fiú voltál..
-Akkor büntess meg.. ~-mondta erotikus hangon, és rá feküdt az asztalra. Szerencse hogy mindig van nálam gumi. Fel húztam és oda mentem mögé, konkrétan le szakítottam róla a nadrágját és egyből belé vágtam magam. Olyan kényesen nyögött mint egy rossz kurva.. Majd egyre csak gyorsítottam a tempón..
-Mégh!.. Daikih mégh!..- Nekem se kellet többször mondani a leggyorsabb tempóra váltottam, pár pillanat múlva ő el is élvezet, én viszont még folytattam. Ő teljesen le borult az asztalra és a lába is már alig bírta, teljesen remegett. Ezért meg fordítottam és fel ültetett az asztalra majd folytattam tovább a dolgom. Közbe csókolgattam a nyakát és olyan hangosan nyögött hogy nem bírtam tovább elélveztem.. Le vettem a kotont kötöttem rá egy csomót és ki dobtam.

-Csodás voltál..
-Daiki..Szeretlek..
-Én is szeretlek.. -majd meg csókoltam, a randin meg kérem hogy jöjjön velem össze.. Remélem igent fog mondani.. Egyébként is ennek a hétnek vége és őszi szünet, őszinte leszek az a tervem, hogy el vissza abba a kis városba ahol felnőtem, Koreába és ott leszünk egész szünetben.. Legalább meg ismerhetné Kami-t a húgomat.. Még csak 6 éves de nagyon szeretem.. Anyámról meg inkább nem akarok beszélni.. Miután haza vittem én is haza mentem. Gyorsan szaladt az idő és el kezdtem készülődni. Miután írtam Akitonak hogy kész vagyok és egy "én is" után elindultam.

Daiki pov:

Akito szemszöge:

Oops! Questa immagine non segue le nostre linee guida sui contenuti. Per continuare la pubblicazione, provare a rimuoverlo o caricare un altro.

Akito szemszöge:

Fel öltöztem nem vittem túlzásba egy kék ing meg egy fekete nadrág és egy hozzá illő táska. Ki festetem a szempillámat, és fel kentem egy csillogós szájfényt.

Ne hagyj el! [Javítás alatt]Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora