Daiki szemszöge:
Nem hittem a szememnek.. A húgom állt az ajtó előtt vérző fejjel. Teljesen meg ilyedtem, de honnan tudta hogy itt vagyok?
-Kami! Mi a baj?!
-Anya nagyon ideges.. És hozzám vágta az üvegét én pedig el estem.. -Nem hiszem el.. Szegénykém.. Annyira féltem őt.. Fel vettem a karomba majd le ültetem az egyik székre.
-Ki volt az ki- nem tudta be fejezni mondandóját mert meg látta a húgom vérző fejét.
-Úr Isten mi történt?! -vettem egy nagy sóhajt majd el mondtam neki mindent a családomról.. A szeme meg telt könnyel és meg ölelt, és mikor el engedett meg ölelte a húgomat is.
-Le megyek kötszerért és fertőtlenítöért.- majd fogta a pénztárcáját és el ment. Én meg probáltam WC papíral el állítani a vérzést. Nem fogom a húgomat most haza engedi anyámhoz.. Majd alszik az egyik pólomba. Pár perc múlva meg is érkezett az életem értelme és át vette a húgom kezelését, én le ültem a kanapéra ameddig ők a szobába szórakoztak. Kb olyan 10 perc múlva ki jöttek mind a ketten.
-Kész vagyunk, viszont nem viheted vissza anyádhoz.
-Nem terveztem. - majd mosolyogva át ölelt. Annyira szeretem őt. Aztán meg szólt Kami:
-Ti együtt vagytok?
-Igen. - Mondtam mosolyogva ő meg csak boldogan át ölelte szerelmem lábát, ő pedig le gugolt hozzá és vissza ölelte.Kami:
* Este *
Meg vacsoráztunk majd mondtam Kami-nak hogy menjen fürdeni. Mután fel pattant a kanapéról be ment a fürdöbe, adtam neki egy pólót hogy majd azt vegye fel, az volt a legkisebb pólom de tuti hogy a térdig érni fog. Akito bele ült az ölembe majd meg csókolt.
-Ma kapsz egy kis jutalmat mert probáltál segíteni a húgodnak.
-Oh, tényleg? -Majd rá mosolyogtam, és hevesen csókolozni kezdtünk. Annyira jó volt. Majd meg fogtam és be vittem a hálóba, le dobtam az ágyra és így folytatjuk a csókcsatát. Majd mikor vettem volna le róla a pólot hallottam ahogy Kami ki jön a fürdöből.
-El altatatom ha akarod, addig te készísd fel magad~- aztán nyomot egy puszit az arcomra. Oh de imádom ezt a férfit..Akito szemszöge:
Ki mentem majd oda mentem Kami-hoz a nappaliba és be takartam egy plédel. Egy macit szorongatott a kezébe.
-Kitől kaptad a macit?
-Bátyó-tól. Mesélsz nekem esti mesét? Anyu soha nem olvasott nekem..
-Persze hogy olvasok, csak most ez nem mese könyvből fogom hanem fejből.-mosolyogtam rá és be bújt a takaró alá.
-Egyszer volt hol nem volt élt egy gyönyörű királynő, mindenki meg akarta kérni a kezét de ő teljesen más valakit szeretett. Egy gonosz király viszont el rabolta majd be zárta egy olyan helyre amit a 7 fejű sárkány örzött. Viszont volt egy bátor király és meg hallotta ezt a hírt. El is ment a kis kunyhóhoz és a 7 fejű sárkány össze fejét le vágta majd ki szabadította a királylányt. S addig éltek ameddig meg nem halltak.- mire be fejeztem a mesét ő már be is aludt, adtam egy puszit az arcára majd vissza mentem Daiki-hoz.. Kezdődhet a móka. Ő az ágyon feküdt felső nélkül. Egyből rá másztam majd rá ültem merevedésére. Kisebb nyögést hallottam feleöle majd el kezdtem mozgatni rajta a csípőm.
-Kicsim.. Máshogy szeretném..
-Mégis hogy?
-Ujjazd meg magad.. Előttem..- Sajnos muszáj volt meg tennem de nem voltam teljesen ellene.* 16+ *
Le vetköztem alulról majd be nyálaztam az egyik ujjam és lassan fel nyomtam, olyan kéjesen nyögtem mint egy rossz kurva. Pár perc után már a 2-at raktam be. Láttam hogy Daiki élvezi így fel csúztatam a 3 újjam. Olyan voltam mint egy szűz picsa, mintha soha nem csináltam volna. Persze volt rajta egy kis közjáték hogy szerelmemnek imponáljak.
* 16+ vége *
Kami szemszögéből:
Olyan volt mintha ő lett volna az anyukám.. Nagyon kedves volt.. Majd olyan 00:00-kor vagyis ezt mutata a digitális óra, nem tudom hogy az hány óra de még este volt. Egyébként rosszat állmondtam ezért kelltem fel. Mikor el indultam a szoba felé furcsa hangokat hallotam, nagyon meg ilyedtem és el kezdtem sírni. Pár perc múlva az a szőke hajú fiú futott ki a szobából egy köntösbe. A nyakán ilyen fura "ütések" voltak.. Remélem nem bántotta őt bátyó..
-M-mi történt a nyakadal?..
-Ja ez..am.. Be ütöttem..
-B-biztos?..
-Persze. -Mosolyogot majd velem együtt le feküdt a kanapéra és meg ölelt. Olyan jó érzés volt, tényleg olyan mintha az anyukám lenne..Daiki szemszöge:
már majdnem a menjei kapuknál voltam mikor hallottunk valami sírást, ezt nem hiszem el. A szerelmem azonnal le szállt rólam majd fel vett egy köntöst és ki ment. Én meg ott maradtam álló farokal, kurva jó. Le vette a gumit majd el dobtam és folytatam magamnak de nem sikerült. Kb fél óra múlva vissza jött a szerelmem és nem gondolkodva rá ült..
-Sz-szivem? -De nem foglalkozva vele rá ült.. Olyan meleg volt.. Majd pár ugrás után bele élveztem..Akito szemszöge:
Valami meleget éreztem magamba.. Ugye nem..?
-D-Daiki?.. Úgye használtál?..
-Hát mikor ki mentél le vettem.. Nem gondoltam volna hogy vissza jösz..
-Oh bazdmeg.. -mondta majd be rohadt a fürdőbe. Én fel vettem egy nadrágot majd be kopogtam.
-Kincsem minden rendben?.. -Választ nem kaptam, azt hittem ki rugom az ajtót, féltetem. Nem értem miért lett ebből ilyen nagy baj. Vissza ültem az ágyra és egy óra múlva ki jött ki sírt szemmekel.
-Mi a baj Kincsem?
-Van valami amit nem mondtam el neked..
-Mégis mi lenne az?
-A-az hogy én.. Teherbe tudok esni..
(Persze tudom hogy a való életbe ilyen nem létezik!)
-Hogy mi?
-S-sajnálom..-Iagázból nem tudtam mit reagálni.. Mi van ha most valami olyat tettem amit se ő se én nem akartam. Nem tudtam aludni viszont a mellettem lévő fiú egyből be aludt.* Reggel *
Reggel mikor fel kelltem le mentem egy patikába és vettem egy terhességi tesztet.. Mután haza értem neki álltam kaját csinálni. Fel raktam a gofrit és a szirupot egy tálcára és be vittem a manómank majd le raktam az ágyra, már ébren volt.
-Ezt miért kapom?
-Csak egy kis kiengeztelés a tegnapi miatt.
-Oh.. -Szomorodott el.. Szegénykém utálom így látni.. Be vittem a táskám és oda adtam neki a dobozt.
-Csak hogy biztosra menjünk..- mondta majd be futott a fürdőbe. Pár perc után ki jött a fürdőből és csak vártunk.
Vártunk és vártunk egyszer csak..Na tudom most jött el az a rész hogy utálom. Tudom hogy nem létezik ilyen de azért remélem tetszett és egy kicsit érdekesebb volt ez a rész
ꉂ(ˊᗜˋ*)♡
Holnap hozzom az új rész sziasztok!(*'︶'*)ฅ♡↻ ◁ II ▷ ↺
2023.06.01
17:01
YOU ARE READING
Ne hagyj el! [Javítás alatt]
RomanceSziasztok! ez az első könyvem amit drága barátnőm javasolt hogy rakjak ki (szóval ne várjatok sokat) ¯\_(ツ)_/¯ ! Boy x Boy ! ! 18+ ! ! Káromkodás! ! Vér ! ! Rossz helyesírás ! ↑aki nem bírja ezeket azok ne olvasd, kérlek ne tartsátok magatokb...