Tüm yorumlarınızı okuyorum okurken yorum yapmayı unutmayalım lütfenn <3
***
3 Gün Önce...Marcel'in sağ kolu Sebastian, ailesini kurtardığı için Marcel'e karşı kendini borçlu olarak görür.
New Orleans'ta son birkaç ayda Mikaelsonların yeniden ortaya çıkmasıyla birlikte şehirde ciddi bir kutuplaşma bulunmaktadır. Akıllarda ise tek bir soru... Kral kim olacak?
Marcel ise karşısındaki tehtidi asla küçümseyecek bir adam değil. Bu yüzden onun da en yakından tanıdığı Klaus'u yenebilmek için açıklarını aramaya başlar.
Ne var ki Klaus gibi zeki biri bunları örtbas etmekte ve hedef şaşırtmakta oldukça iyidir. Camille ile olan arkadaşlığını da buna dahil edersek hiç de yanlış olmaz.
İki tarafın da planları bellidir.
Klaus hedef şaşırtarak Camille ile gözükür zamanı geldiğinde bunu Caroline'a söylemekten de çekinmez. Ama değer verdiği şeyleri asla onun ağzından duyamazsınız. Öyle ki Klaus asla Camille'e Caroline'dan bahsetmez.
Marcel ise bu yemi yutmuş ve Klaus'u zayıf noktasından vurmak istemektedir. Bunun içinse harika bir planı vardır. Mikaelsonlara şehri bırakmayıp kral olmak ve kendi kraliçesini ise Camille olarak ilan etmek...
Daha önce beyaz meşe, melezler gibi noktalara basan Marcel hiçbirinde başarılı olamamasıyla birlikte ortamı kızıştırmaya başlar.
Ama Sebastian birkaç gün değil aylarca Marcel'den habersiz bir şekilde bu işe ciddiyetle yaklaşmıştır. Olaylara derinlemesine girmiş ve amacına ulaşmıştır. Klaus'un açığını bulmuştur.
Ve bunu bulabileceği tek yer ise Mystic Falls'dur. Çünkü orası küçük bir kasabadır ve çoğu zaman yerel halk bile neler olup bittiğini duymaz. Geçtiğimiz yıl ise Klaus'un bu kasabaya yaptığı ziyaret Sebastian'ı bu kasabaya iter.
Kasabaya giderek tüm vampirleri teyit eder ve eline bir şey ulaşmayınca New Orleans'a geri döner.
Fakat tam bir yıl sonra... Marcel için şehrin turist listelerini her günki gibi kontrol ederken o tanıdık isim gözüne çarpar...
Basit bir araştırma sonrası Caroline'ın başvurduğu üniversiteye ulaşır.
Ertesi gün ise onu takibe alır ve beklediği şey gerçekleşir... Caroline'ı takip etmeyi Klaus'un yakınlarda olduğunu görmesiyle bırakır ve yerel halktan gibi davranarak Klaus'un da dikkatinin başka yerde olmasından olsa gerek durumdan son anda kurtulmayı başarır.
Ancak bir sorun vardır.
Caroline üniversite görüşmesinden kabul almamıştır.
Elbette Sebastian bu fırsatı kaçırıp Caroline'ın Mystic Falls'a geri dönmesine izin vermeyecektir.
Gece yarısı yerel halk listesinden üniversitenin danışmanını bularak evine gider ve onu hipnoz eder. Ertesi sabah tüm resmi belgeler değişir ve Mrs. Forbes güzel haberi alır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GIFTED | klaroline
Fanfiction"Kendimi sana bırakıyorum çünkü sana okyanusa güvendiğimden daha çok güveniyorum..." ... (Julie Plec'in size vermediği tüm momentler için)