5

548 5 0
                                    

Pohled Nikol

Je Neděle a já jsem se právě vzbudila a ne 14:15, dnes na plánu nic nemám tak si jdu do koupelny si udělat ranní hygienu, vyšla jsem z koupelny a mířila jsem si to po schodech dolů do kuchyně a tam si z lednice vytáhla obyčejný bílý jogurt a k tomu trochu müsli, teď jsem v pokoji a stojím před skříní a vybírám si co bych si mohla vzít na sebe nakonec jsem zvolila toto

Už je 15:47 a já jsem se rozhodla vyrazit ven ptala jsem se i Anet jestli se jí nechce ven ale ona mi řekla že ji ještě není dobře po tom koncertu tak jsem šla sama, právě stojím u večerky kde jsem si koupila ciga a ano kouřím když mi je 17 no a c...

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Už je 15:47 a já jsem se rozhodla vyrazit ven ptala jsem se i Anet jestli se jí nechce ven ale ona mi řekla že ji ještě není dobře po tom koncertu tak jsem šla sama, právě stojím u večerky kde jsem si koupila ciga a ano kouřím když mi je 17 no a co stejnak mi za měsíc bude 18, sedím venku v parku na lavičce a začalo se už stmívat přeci už je říjen ale pořád je venku příjemně, najednou si ke mně přišel nějaký chlap, kluk, kdo ví co to bylo zač „ahoj" začal jen jsem na něj zůstala koukat takovým tím stylem že "my se známe?" ale že slušnosti jsem mu odpověděla také jen pouhé „ahoj" nevim kdo to je má na sobě kapuci a brýle takže mu nevidím do obličeje, a najednou znovu začal mluvit „hele a nechtěla by jsi někdy někam zajít" zeptal se „hele tak to nevim já ani nevím jestli se známe" řekla jsem mu a on si začal sundávat brýle a kapuci a pak řekl „opravdu se neznáme" uchechtl se jen jsem na něj koukala „ou aha promiň já nevěděla že jsi to ty" řekla jsem „však v pohodě" znovu se uchechtl, už je pozdě a já bych zítra mnela jít do školy „hele už je pozdě a já jdu zítra do školy" řekla jsem mu „jo aha dobře a chceš doprovodit domu" zeptal se „hele asi ne to zvládnu sama" uchechtla jsem se „to nebyla otázka já ti to řek" to jako vážně já nechci aby mne vodil domů jako nějakou malou holčičku „to jako fakt" řekla jsem mu „jo to jako fakt" řekl a uchechtl se a já s ním zvedli jsme se z lavičky kde jsme seděli dobrých 5 hodin, dovedl mně před můj dům a pak se se mnou rozloučil „tak ahoj a děkuju za fajn pokec" řekl a já mu to samozřejmě oplatila „taky děkuju bylo to docela dobrý na tebe" uchechtla jsem se a on se mnou, doma jsem se vykoupala a šla si hned lehnout do postele protože jsem byla utahaná.

Ráno:

Je ráno 6:20 a já jsem musela opět vstát na ten otravný budík který zvonil už fakt dlouho, vykopala jsem se z postele a šla udělat ranní hygienu, už jsem byla i po snídani a šla jsem se obléct do tohohle

Už jsem u školy docela v čas se divím, přišla jsem do školy ale na našem místě jsem Anet neviděla zajímá mne jestli vůbec přijde, škola už skončila byla to nuda protože Anet nepřišla no nic na už jsem se obula a vyrazila k zastávce, už jsem doma a...

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Už jsem u školy docela v čas se divím, přišla jsem do školy ale na našem místě jsem Anet neviděla zajímá mne jestli vůbec přijde, škola už skončila byla to nuda protože Anet nepřišla no nic na už jsem se obula a vyrazila k zastávce, už jsem doma a chci si udělat čaj na zahřátí a u toho mi pípla zpráva na telefonu, psala mi Anet že prý se omlouvá že nebyla ve škole že je nemocná odepsala jsem jo že to je v pohodě a šla si dodělat čaj byla jsem trochu zklamaná že to nebyl on, už je 22:25 a najednou mi...








Přesně tohle nesnáším 😂 když někdo ustřihne kapitolu a musím čeká na další část a já se nedozvím co se tam stane 😂 tak se omlouvám že jsem vám to tady udělala já musela spoiler (volala ji mamka Anet)

Omlouvám se za chyby ‼️

Brácho?Kde žijí příběhy. Začni objevovat