(omlouvám se za to jak jsem označila předchozí kapitolu mělo tam být 11 a ne 12 tak za to se omlouvám😁)
Pohled Dominika
"Tak to bude ještě zajímavý" řekl jsem si pro sebe. Vzpomněl jsem si na to jak mi Jakub říkal že když byl malej tak se mu rozvedli rodiče ale on měl ještě sestru, ale nevěděl její jméno. No a já si myslím že to je Nikol.
No a co budeme dělat, jestli jsi opravdu sestra Jakuba" zeptal jsem se jí na otázku na kterou jsem neznal odpověď „já nevim a jak mám vědět doopravdy že jsem jeho sestra Hmm jak to zjistíme" řekla mi byla docela v šoku. „Tak se můžeš kouknout na vaše fotky doma a tam by jsi třeba našla fotku na které by byla vaše máma." „Zkusit se má všechno že jo, no ale i kdybych ty fotky nenašla tak co budeme dělat, máš nějaký plán" řekla mi.
„Plán ještě nemám ale nějak to vymyslíme".
Pohled Nikol
Právě mi Dominik oznámil že mám možná bratra, já to sama nechápu „hele já už asi půjdu domů je toho tady na mě moc a už je taky pozdě" řekla jsem mu a on mi jen odpověděl že mě doprovodí.
Nic jsem na to neřekla a šla jsem se rozloučit s klukama a Dominik udělal to samý a pak už jsme šli ven, Dominik mě doprovodil domů tam jsme se rozloučili.
Jsem doma a prohlížím si staré fotky jak řekl Dominik, ale nemůžu nic najít ale tak budu hledat dál třeba něco najdu.
Po asi dvou hodinách přehrabování se ve starých fotkách jsem konečně něco našla, moje fotka z porodnice na který je i máma. Rychle jsem vzala telefon a vyfotila jsem tu fotku a poslala jsem to Dominikovi
@nikolka_7: Dominiku asi jsem našla nějakou fotku s mámou (vymyslete si nějakou fotku 😂)
@goldcigo: jo tak to je vaše máma, takže to znamená že je Jakub tvůj bratr.
@nikolka_7: no a co budeme jako dělat?
@goldcigo: já nevim to vymyslíme zítra teď to necháme chvilku na pokoji, zítra by jsme to rovnou mohli říct i Jakubovi co ty na to? Hmm
@nikolka_7: já nevim asi jo
@goldcigo: dobře ale teď už si jdi odpočinout
@nikolka_7: Dobrou Domi
Já už půjdu asi spát protože už je přeci jen 23:49 a jsem po dnešku docela unavená.
Ráno
Vzbudila jsem se okolo 11:35 a strašně moc mě bolela hlava tak jsem si šla vzít prášek na bolest, mezitím jsem si snažila udělat k snídani müsli. Jsem po snídani a dělám si ranní hygienu a rovnou jsem si skočila i do sprchy abych se trochu probrala.
Je 12:58 a já si dělám oběd a u toho mi zabzučel telefon s novým oznámením na Instagramu od Dominika. Psal mi jestli by se nemohl stavit že se mnou potřebuje něco probrat, odepsala jsem mu že může přijít, na to už jsem nedostala odpověď
Konečně jsem dovařila a zrovna zazvonil zvonek, tak jsem šla otevřít a stál tam Dominik.
Nandala jsem oběd jak sobě tak i Dominikovi a šli jsme si sednou do obýváku a Dominik spustil svůj monolog
Hele promiň že jsem přišel takhle rychle ale potřebuju vědět jak to dnes uděláme, jak to Jakubovi řekněme?" Zeptal se mě na jednu velkou otázku kterou jsem nevěděla „ja nevim Dominiku ráda bych to věděla ale napadlo mě že by se to dozvěděl od tebe, že by si mu to řekl ty, jako že jak jsme se spolu včera bavili tak na jsem ti řekla svoje jméno a tak dále co ty na to" „jako nějak bych to asi zvládnul" „a kde je Jakub teď, ty za ním půjdeš domů a nebo mu to řekneš ve studiu" zeptala jsem se Dominika kde mu to chce oznámit „ja nevim ale asi mu to řeknu až bude doma a sám" „dobre tak mi pak napiš jak to dopadlo" „jasne napíšu ti ale teď už musím jít abych stihnul toho Jakuba, děkuju za oběd bylo to vynikající dlouho jsem nic takového nejedl" děkuju ale byly to obyčejné těstoviny s kuřecím masem a zeleninou" trochu jsem se červenala protože tohle mi ještě nikdo neřekl „tsk já už jdu ještě jednou děkuju a pak ti napíšu jo" „dobre já taky děkuju, tak ahoj"
Dominik odešel, je zrovna 15:10 a já nedělám nic jiného než ležím v posteli a čumím na socky(sociální sítě).
Eiouu další kapitola je tady co na to zatím říkáte? Hmm
Chyby ‼️‼️
ČTEŠ
Brácho?
Teen FictionNikol, Nik a Jakub jak tohle dopadne? Nechte se překvapit Veselý nebo smutný konec to se dozvíte jen když si to přečtete.💞 Vulgární výrazy‼️ a 18+ scény Omlouvám se za moji češtinu 😭