19

353 10 2
                                    

Středa

Noo takže je asi 9:58, Dominik ještě spí a já jdu udělat snídani.

Udělala jsem palačinky s marmeládou a s nuttelou, nevim jestli to Dominik jí jestli ne tak má smůlu.

Právě jdu vzbudit Dominika, a nesu mu jídlo až do pokoje.

domi vstávej máš tu jídlo"

„Ještě ne lásko je moc brzo"

„domi vystydne ti to a pak už to nebude dobrý"

„no tak joo"

„to si měla říct rovnou ze to jsou palačinky ty miluju"

Začla jsem se smát protože Dominik byl úplně zapatlanej od nutely a cukru.

„maf fo fyborny" Řekl, samozřejmě že s plnou pusou

děkuju děkuji snažila jsem se"

Dominik dojedl poslední palačinku co měl a dal talířek na noční stolek.

Najednou jsem se ocitla pod Dominikem a on mi líbal krk

„tobe to včera nestačilo?"

Řekla jsem a na to jsem dostala stručnou odpověď „mě to nikdy nestačí kotě"

Přesunul se mi na rty, pomalu mě vyslíkal a já jeho, už jsme byli jen ve spodním prádle a Dominikovi začal zvonit jeho telefon.

„Jakej kokot mi volá už takhle rano" Řekl byl docela vytočenej z toho co po něm někdo chce.

Noo co chceš Jakube kurva takhle ráno"

Už podle toho jak toho člověka nazval, tak jsem věděla že to je můj bratříček, který nám přerušil hezkou chvilku.

"No mám no a co jako"

Trochu jsem se lekla že
řekne že tu jsem já, Nevim jestli by to Jakubovi vadilo nebo ne a bojím se toho

"To ti může bejt u prdele koho tu mam"

Tak dobrý asi mě krije

"Ne opravdu nevím kde máš sestru třeba je někde u kamarádky nech ji vždyť je už dospělá" hned co to dořekl se na mě usmál

"Tak si třeba nechala telefon v autě nebo doma"

Ajo já nemám telefon no tak buď bude u Dominika v autě a nebo doma.

"Jo dobrý tak čau" řekl Dominik a položil telefon

„tvůj bratříček nam zkazil hezký ráno asi ho zabiju" řekl a uchechtl se

„ale to ráno si můžeme ještě udělat hezký"

„to máš ale naprostou pravdu"

------

Ted jsem v koupelně a dávám si sprchu, je 11:43 a já jsem Dominikovi řekla jestli pojede do studia dneska, tak že by mě mohl vzít sebou chci se omluvit Jakubovi že jsem mu neodepisovala.

Jedeme do studia je právě 17:14 celý den jsem byla u Dominika říkal že mu to nevadí.

Vystupujeme z auta a míříme si to ke vchodu, Dominik otevře pustí mě dovnitř a pak jdeme spolu po schodech nahoru, a Dominik mi jak jinak čumí na prdel.

Došli jsme nahoru a Dominikovi jsem řekla ať zatím mlčí o nás dvou, řekl že to chápe a dal mi pusu prohloubil to v líbání ale museli jsme se od sebe odtáhnout protože tam někdo šel po schodech.

Ve studiu jsme už tak asi tři a půl hodiny Jakubovi jsem se omluvila a on jen řekl že to chápe že si taky občas zapomene někde telefon.




Helouu babiess další kapitola ale je kratší snad nevadí 🤎

Chyby ‼️‼️

Brácho?Kde žijí příběhy. Začni objevovat