Gyutaro - Dominálva

767 13 0
                                    

Én és Gyutaro már két hete együtt vagyunk. Élvezzük egymás társaságát. Igaz, az elején nehézkesen indult a kapcsolatunk, mert én ember vagyok, ő meg egy démon. Ennek ellenére rájöttünk, hogy szeretjük egymást és minden pillanatot közösen akarunk tölteni.

- Még sose voltam ezelőtt kapcsolatban. Sőt, el se tudtam volna képzelni, hogy egy fiúba fogok beleszeretni... - kicsit elpirulva megvakarja a tarkóját. - De nem bántam meg! - mosolyog rám.

- Köszönöm, drágám. - adok egy puszit az arcára, amitől elvörösödik.

A pusziról egy csókra váltottam, ami egyre szenvedélyesebb lett. Gyutaro nem akarta elengedni fiú barátját. Azt akarja, hogy ez a pillanat örökké tartson. Az ajkairól leválva a nyakát kezdem el csókolgatni. Ettől teljesen lefagy. Nyögött egyet a kellemes érzéstől.

- Zavarba hozol... - nyögi ki két elégedett sóhaj között.

- Pontosan ezt terveztem. - kacsintok rá.

Gyutaro kapott az alkalmon és letámadta a nyakamat csókjaival. Megnyalta a nyakam, majd az arcomra lehelt csókokat. Tettétől teljesen elpirultam.

- Látom, ilyen könnyen zavarba lehet téged hozni. - mosolyog rajtam.

- Szeretnéd, hogy visszatámadjak? - vigyorgok rá játékosan. - Egyetlen egy mondattal képes vagyok téged zavarba hozni. - mondom bátran.

- Tényleg? - nevet egy nagyot. - És mi az a varázslatos mondat?

- Top vagy Bottom vagy? - teszem fel neki hirtelen a kérdést a fülébe súgva.

Gyutaro arca skarlátvörössé változik. Bármire számított, csak erre nem. Nem tudja, hogy hirtelen mit mondjon.

- Nos... én... Umm... - nem talája a szavakat.

- Mondtam én, hogy könnyen zavarba hozlak! - nevetek rajta. - Nos? Válaszolsz a kérdésemre?

- Én... Umm... nos... Top... - mondja elpirulva.

- Akkor szereted irányítani a dolgokat? Ez tetszik.

- Igen, szeretem, ha a kezemben van az irányítás. - kuncog egyet. - És te?

- Top, Bottom, nekem mindkettő megfelel.

- Értem... Szóval bevállalós vagy. - mosolyodik el. - Várj,... de melyiket szereted jobban? Melyik kényelmesebb számodra? Csak kíváncsiságból kérdezem.

- Inkább Bottom.

- Nem bánod, hogy irányítanak? Hogyhogy ezt jobban szereted?

- Ha Top vagyok, akkor túl durva vagyok. Nehezen tudom kezelni a hevességem. Meg... jobban szeretem, ha valaki irányít. - kacsintok rá.

- Hát, igen. Én dominálni jobban szeretek. - nevet.

- Szívesen megtapasztalnám egyszer az ágyban. - mosolyodom el kicsit perverz vigyorral.

Gyutaro egy pillanatra lefagy a kijelentésre, majd szemei csillogni kezdenek.

- Akkor csináljuk! - ragyog az izgalomtól.

- Látom, hogy nem bírsz várni. - nevetek.

- Ki ne akarná veled csinálni? És ez lenne minden vágyam... Szóval csináljuk? - néz rá fiú párjára, mint egy izgatott kisgyerek.

Nem válaszolok semmit, csak elkezdem csókolgatni a nyakát. Miközben vezetem az ajkaimat, néhány helyen gyengéden megharapom a vállát. Gyutaro hangosan nyög egyet.

- Látom tetszik neked... - suttogom a fülébe.

- Mmm~ - nem válaszol, csak elégedetten sóhajt.

Folytatom a kényeztetését, amit ő egyre jobban élvez. Kezeimet végigvezetem a mellkasán. Kicsit erősebben, de gyengén megharapom őt megint.

Demon Slayer Oneshots (Demons X male reader)Where stories live. Discover now