7.takıntılı

291 11 6
                                    

Yaşadığım en kötü gün olduğunu söyleyebilirim. O spor salonuna artık gitmeyecektim.

00:00

Saat 12 olmuştu. Yatağıma uzanmış, kitap okuyordum. Birden telefonumda bir titreşim hissettim. Kaşlarımı çatıp telefonu aldım. Bu saatte kim mesaj atardı ki? Bana normal saatte bile mesaj gelmiyordu.

X

05*****
Kitabın adı ne?

X

Hızla telefonu kapatıp korkuyla ayağa kalktım. Etrafa baktım ve ne biri, ne de kamera vardı. Korkudan bacaklarımın titrediğini hissettim. O kadar korkuyordum ki telefona bile bakamıyordum. Derin nefes aldım ve cesaretle telefonu elime aldım.

X

Nida
Kimsin

05*****
Biraz kaba bir girişti

Nida
Savaş.
Sensin değil mi

05*****
Artık ezberlemişsin
Korkudan ayakların titriyor

Nida
Savaş
Korkutma beni!

05*****
Sen
Benden korkuyor musun?

Nida
Evet.

05*****
Nida

X

Kapı çalma sesi duymamla irkildim. Kalp atışlarımı dışarıdan duyabiliyordum. Yavaşça dış kapıya yöneldim. Elim kapı koluna yöneldi. İçimden 'yapabilirsin Nida. ' deyip kapıyı açtım. Bu.. Savaştı. Anında bana sarıldı. Korkudan gözlerim kocaman olmuştu. Bir elim hala kapı kolundaydı. Elimi kapı kolundan ayırdım. Ama ona sarılmadım.

"Herkesten kork, ama benden korkma gözünü seveyim. "

Ağlamaya başladı ve dayanamadım, bende ona sarıldım. Bir süre öyle kaldık.

"Nida, ben sana çok aşığım"

Bana yaptıkları aklıma geldi ve ellerimi ondan çektim.

"Sen, aşık değilsin, takıntılısın Savaş"

Benden ayrıldı ve bana baktı. Başımı elleri arasına aldı

"Evet, takıntılıyım. O yüzden sensiz nefes alamıyorum. "

Kaşlarımı çattım ve ondan uzaklaştım.

"Savaş, sen bir piskopatsın. Çık git evimden. "

Eliyle gözlerinde ki yaşları sildi. Arkasını döndü ve gitti. Arkasından kapıyı kapatırken onun o gözleriyle son kez göz göze geldim. Kapıyı sertçe kapattım. Onu affetmemeliyim.

Ertesi gün

Gece uyuyamamıştım. Tüm gece televizyon seyretmiştim. Savaş, benimde piskolojimi bozmuştu.

İddiaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin