Jisoo, Cheol, Mingyu, Jeonghan, Dokyeom ve Jun haftasonu tatilinde lunaparka gitmeye karar verirler.
Mingyu grubun önünde konuşma yapar.
"Herkes önerisini sunsun, nelere bineceğiz."Jeonghan
"Hangi aletlere bineceğimizi bireysel seçsek olmuyor mu?"Jisoo
"Olmaz bu takım işi hep beraber yapıcaz. Hadi önce dönen koltuklara binelim."Cheol
"Bence hız trenine binmeliyiz."Mingyu
"En son dönme dolap olsun."Dokyeom
"Korku tüneline girelim, diğerleri tehlikeli görünüyor."Jun
"Bence rokete binelim."Hep bir ağızdan hayır diye bağırdılar. Jun'un önerisi reddedildi. Jisoo'nun önerisini dinleyip dönen koktuklara bindiler.
Jisoo ile Mingyu, Cheol ile Jeonghan, Dokyeom ile Jun yanyana oturdular.Koltuklar yavaşça dönmeye başlar.
Jun kollarını kaldırıp müzik eşliğinde dans eder. Yanında oturan Dokyeom önündeki demirlere yapışır.
Cheol gülerek Jisoo'ya el sallar. Jeonghan şimdiden sıkılmış etrafa bakar.
Mingyu emniyet kemeri sağlam mı diye kontrol eder. Jisoo sevinç çığlıkları atar.
Koltukların hızı attıkça çığlıklar yükselir. Birkaç dakika sonra inerler.
Jeonghan
"Sıkıcıydı vakit kaybı."Jisoo
"Hadi bir daha binelim."Mingyu
"Midem bulanıyor galiba kusucam."Dokyeom
"Korku tüneline gidelim."İstikamet korku tüneline yönelir. Hep beraber içeriye girerler. İçerisi loş karanlık ve ürkütücü seslerle doludur.
Jeonghan saklanarak çalışanları korkutmaya çalışır.
Jisoo korkudan Cheol'ün koluna yapışır, yürümesi engeller birlikte yere düşerler.
Mingyu tavandan sarkan korkuluğa kafasını çarpar.
Jun, çığlık atarak önüne çıkan zombiye tokat atar.
Dokyeom etrafa bakarken grubu kaybeder.
Çıkışa ulaştıklarında Dokyeom'u bulamazlar, geldiği yönden geri çıkmıştır.
Hava kararmış sıra dönme dolaba gelmiştir. İkili şekilde kabinlere binerler.
Mingyu ile Jeonghan, Jisoo ile Dokyeom, Cheol ile Jun birlikte binerler.Kabinler yükseldikçe konuşurlar.
Mingyu
"Jeonghan midem bulanıyor."Jeonghan
"Sakın kusayım deme, inene kadar sabret."Dokyeom aşağıya bakınca gözlerini kapatır.
Jun sıkılıp kabini sallamaya çalışır.
Kabin sallanınca Cheol korkar.
"Otursana yerine düşücez."Jisoo, Jun'un yaptığını görüp taklit eder. Ayağa kalkın kabini sallamaya başlar. Yüksekten korkan Dokyeom kabinde bayılır.
En yukarı çıktıklarında Mingyu dayanamaz yere kusar.
Jeonghan
"Dayanamicam indirin beni!"Bir tur daha dönmeleri gerekirken erkenden inmek zorunda kalırlar.
Jisoo ve Cheol baygın olan Dokyem'u kendine getirmeye çalışırlar.
Mingyu hala kusmaya devam eder.
Jeonghan kusmuk bulaşan ayakkabılarını siler.
Tek eğlenen Jun konuşur.
"Hadi rokete binelim."Hepsi birden "HAYIR!"
İki bölüm şeklinde uzun yazacaktım ama isterseniz tekrar lunapark bölümü eklerim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cheol Ben Hamileyim
FanfictionBirbirinden alakasız hikayelerden oluşan komedi serisi