Sıradan bir gün okul sonu klüp etkinliği.
Jisoo, Mingyu, Dokyeom, Dino, Woozi ve Wonwoo okuldan sonra boş klüp odasında toplandılar.Klüp başkanı Jisoo söze balşladı.
"Evet bugünün konusuyla başlıyorum."Hepsi heyecanla Jisoo'nun ağzından çıkacak kelimeleri bekliyordu.
"Evet bugün yapmanı..."
Mingyu sözünü kesti.
"Jisoo yani başkanım fermuarınız açık kalmış."Jisoo
"NE! Ahm neyse ne diyorduk. Bugün yapmanız gereken şey bir yeteneğinizi göstermek."Dokyeom ilk önce elini kaldırdı.
"Ben bir yeteneğimi gösterebilirim."Dokyeom yere oturdu. Bacağını boynunun arkasına attı.
Odada bir hareketlilik oldu. Konuşmaya başlandı.
Dino
"Vay canına!"Wonwoo baş parmağını havaya kaldırdı.
"Başarılı"Mingyu
"Bu da yetenek mi şimdi dalga geçiyorsun."Mingyu eline aldığı su şişesini havaya attı. Şişe Jisoo'nun kafasına düştü.
"Bakın nasıl da dik duruyor devrilmedi."
Wonwoo araya girdi.
"Burun deliklerimi açıp kapatabiliyorum."Woozi
"Geleceği görebiliyorum. Mingyu biraz sonra yere düşecek."Jisoo
"İspatlayabilir misin? İnanaması zor bir yetenek."Woozi kendinden emin bir şekilde cevapladı.
"Pembe iç çamaşırı giyiyorsun."Jisoo açık yer varmı diye pantolonunu kontrol etti.
Dino
"Geleceği görmenin donunun rengiyle ne alakası var?"Jisoo donunu indirdi.
Dokyeom
"Gerçekten de... Vay canına Woozi"Klüp odasının kapısı açıldı. Cheol ve Jeonghan konuşarak içeriye girdi.
Kim gelmiş diye bakmak için ayağa kalkan Mingyu kendi bağcığına basıp yere düştü.
Jeonghan Cheol'ün gözlerini kapattı.
Jeonghan
"Cheol galiba yanlış klübe geldik geri dönelim."Değerli okuyucularım size bir soru:
Okuldan sonra yapılan eğlenceli bir aktivite ne olabilir?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cheol Ben Hamileyim
FanfictionBirbirinden alakasız hikayelerden oluşan komedi serisi