Aylardan ocak, karlı bir gün. Jisoo kardan adam yapıyordur.
Jisoo kardan adamın her bir kıvrımını mükemmel yapmak için uğraştı. Neredeyse bitirmişti. Zilin çalma sesini duyunca sınıfa koştu. Koşarken ayağı kaydı karşıdan gelen birine çarptı. Çarptığı kişiyle birlikte yere kapaklandılar. Jisoo birinin üstüne düşmüştü.
"Ço-çok özür dilerim Minki. Ayağım kaydı."
Yere düşen çocuk yan sınıftan Minki'ydi. Karizmasından hiç taviz vermeden saçını düzeltti. Elini Jisoo'nun başına koydu.
"Özür dileme, senin suçun değildi. Ama üstümden kalkar mısın? Biraz ağırsın."
Jisoo hemen ayağa kalktı. Tekrar özür dileyip sınıfına koştu. Minki arkasından gülümsüyordu. Jisoo gözden kaybolunca, Minki'nin yüzündeki gülümsemede yok oldu.
"Moron üstümü mahvetti. Ama görürsün sen."
Ders bittikten sonra Jisoo bahçeye kardan adamına bakmaya gitti. Gördükleri karşısında dizlerinin üstüne çöktü. Arkasından Cheol geldi.
"Hey ne oldu? Kalksana niye yere oturdun?...Ji-Jisoo bu kardan adamı s-sen mi yaptın?"
"Evet ben yapıyordum ama böyle değ..."
Mingyu yüksek sesiyle Jisoo'nun sesini susturmuştu. Kocaman gülerek konuştu.
"Oha! Jisoo sen inanılmazsın. Bir erkek lisesinin bahçesine koca memeli bir kardan kadın yapmışsın. Gerçekten seni tebrik etmek istiyorum."
Matematik hocası elinde kar küreğiyle arkadan geldi.
"Evet Jisoo bende seni tebrik etmek istiyorum. Okulun bahçesine çıplak bir kardan kadın yapmak büyük cesaret ister. İşe bahçedeki karları temizlemekle başlayabilirsin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cheol Ben Hamileyim
FanfictionBirbirinden alakasız hikayelerden oluşan komedi serisi