Sıcak bir gün ve bahçede beden eğitimi dersi.
Futbol maçı yapılmaktadır, Jisoo sahadadır ve Cheol tellerin arkasından onu izler. Yanına Jun ve Seungkwan gelip yere bağdaş kurarak oturdular. Jun ve Seungkwan aralarında konuşmaya başladı.
"Hey Seungkwan sence de Jisoo'nun bacakları çok beyaz değil mi?"
"Haklısın diz üstü şortuyla iyice ortaya çıkmış beyazlığı."
Maça odaklanmış durumda olan Cheol ikilinin konuşmasına kulak kabartır.
"Bacakları aynı kız bacağı gibi."
Cheol dayanamayıp lafa karışır.
"Ne alakası var be! Bildiğin kıllı erkek bacağı.""Hadi bunu Venon için desen sıkıntı değil de. Jisoo'nun bacakları pürüzsüz."
"Seungkwan sen Vernon'un bacaklarını nereden bileceksin ki?"
O sırada maç bitti. Top Cheol'ün önüne yuvarlanarak geldi. Jisoo topu almak için koşarak önlerine geldi. Topu almak için yere eğildi. Jisoo doğrulduğunda Cheol ağzını kapatıp kızaran yüzünü saklamak için arkasını döndü.
"Cheol beni izledin mi? Oynarken nasıldım ama sahada seksi görünüyor muydum? Kesinlikle herkes bayılmıştır."
Seungkwan ayağa kalktı.
"Tabi tabi herkes bayılmıştır. Erkek lisesinde okuduğumuzu hatırlatırım."Jisoo anlam veremez şekilde başını yana yatırır.
"Zaten bunu kızlar için söylemedim ki."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cheol Ben Hamileyim
FanfictionBirbirinden alakasız hikayelerden oluşan komedi serisi