Üçüncü ders saati
Ders boşJisoo, Jeonghan ve Cheol boş ders saatinde sıkıntılarını gidermek için sınıftan dışarı çıktılar.
Tuvalete giden üçlü daha kapıdan girdikleri anda garip sesler duymaya başladılar
"Hadi göster artık daha fazla sabredemicem."
"Emin misin burada farkedilebiliriz."
"Merak etme birşey olmaz."
"Tamam o zaman al bakalım."
"Vay canına seninki çok inceymiş. Ben kalın seviyorum."
"Kalın olunca bana çok büyük geliyor."
"İnce olanların varlığıyla yokluğu bir oluyor. Ağzıma alınca hissetmiyorum bile."
Jisoo, Jeonghan ve Cheol duyduklarından sonra sınıfa geri döndüler.
Jeonghan
"Sizcede duyduğumuz sesler çok tanıdık değil miydi?"Cheol
"Sanki Jun'un sesi gibiydi."Jeonghan
"Bir de Mingyu"Cheol
"Hayır Wonwoo'nun sesiydi."Jisoo
"Hayır Jihoon ile Hoshi'nin sesiydi."Jisoo kapıdan içeriye giren jihoon ile Hoshi'yi gösterdi. Yanındakilere göz kaş işareti yaparak dediğinde haklı olduğunu anlatıyordu.
Hemen onların arkasından Mingyu sınıfa girdi. Ardından da Wonwoo girdi. Bu sefer Jeonghan ben haklıydım işte bakışları atmaya başladı.Cheol dayanamayıp Mingyu ile Wonwoo'nun yanına gidip sordu.
"Tuvaletteyken sizi duyduk. Herşeyi biliyoruz artık."
Mingyu ile Wonwoo birbirlerine baktılar. Mingyu'nun gözleri yere bakıyordu.
Wonwoo
"Ne kadarını duydunuz bilmiyorum ama bu sırrı saklamanızı istiyorum."Jeonghan
"Yok artık demek gerçek ha!"Cheol
"Şey merak ettim de hanginizinki inceydi?"Mingyu çekinerek "Benimki" dedi.
Jeonghan
"Şaka mı hiç beklemezdim."Wonwoo
"Ne yaparsın tercih meselesi sonuçta."Jisoo elini Mingyu'nun omzuna koydu.
"Merak etme ben sizin yanınızdayım."Jihoon yavaşça yanlarına sokuldu.
"Beni de görürsünüz demi?"
Wonwoo
"Tamam ama çıkışta buluşalım şimdi veremem."Jihoon sessizce yerine oturdu. Cheol ağzı açık sordu.
"Amk kaç kişiye vericeksin?"
Mingyu
"İstersen bende verebilirim sana."Jeonghan
"Ben anlamadım şimdi kim kime veriyor?"Jisoo
"Gördünüz mü yaptığınızı, bütün sınıfın ahlakını bozdunuz. Bırakın şu mereti diyorum anlamıyorsunuz."Jun kaşlarını çatarak sınıfa girdi.
"Mingyu yine mi tuvalette sigara içtiniz her yer duman altı. Bir gün yakalanıcaksınız dikkat edin."
Cheol
"Bir dakika siz yarım saattir sigaradan mı bahsediyorsunuz?"Jisoo
"Evet de sen ne anlamıştın ki?"Merak ediyorum fesat düşünenler kaç kişiyiz?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cheol Ben Hamileyim
Fiksi PenggemarBirbirinden alakasız hikayelerden oluşan komedi serisi