Sıradan bir gün müzik dersi
Öğretmen sınıfa girdi. Herkezin susması için ellerini iki kere çırptı. Sınıfta bir sessizlik oluştu.
"Bugün size bir şarkı okutacağım."
Bütün sınıf hep bir ağızdan konuşur.
Hoshi
"Aaaahhh yine mi ya"Mingyu
"Hocam mecburi mi?"Wonwoo
"Tuvalete gidebilir miyim?"Vernon
"Ben hastayım hocam, sesim kısık."Seungkwan
"Sınıf listesine göre mi söyleyeceğiz?"Cheol
"Hocam erkeklerin sesi çok kalın, söylemesek olmaz mı?"Dino
"Bence ders işlemeyelim."Öğretmen sınıfı susturur.
"Neden bu kadar isteksizsiniz anlamıyorum. Sesleriniz çok güzel oysaki. Pekala aranızda gönüllü var mı? Yoksa ben rastgele seçeceğim."
Sınıftakiler birbirine baktı. Aralarından bir baba yiğidin gönüllü olması için bekliyorlardı. O sırada Jisoo ayağa kalkıp gönüllü oldu.
"Öğretmenim ben söylerim."
Jisoo'nun gönüllü olduğunu gören Cheol hemen fırladı.
"Hocam ben gönüllü olmak istiyorum."
"Olmaz ilk önce benim tatlı Jisoo'm gönüllü oldu. İlk onun sesini duymak istiyorum. Sanada sıra gelecek."
Cheol yumruğunu sıkıp yerine oturdu. Kimsenin gönüllü olmamasının sebebi, müzik hocası ne zaman birini tahtaya çıkarsa şarkıyı söyleyen kişinin dibine girer ve sürekli tensel temasta bulunur. Ama çocukların asıl kaçındıkları olay, müzik öğretmeninin hakkında dolanan eşcinsel söylentileridir.
Bu yüzden kimse cesaret edip gönüllü olmaz ama tahtaya çıkan kişi utançtan kıpkırmızı olup yerine oturur. Bu kişilerin arasından Jisoo hariç.Jisoo şarkıyı söylerken müzik öğretmeni kolunu Jisoo'nun omzuna atar. O kadar yakınlaşır ki içine düşecek gibidir. Bir süre sonra öğretmende şarkıya eşlik eder. Jisoo şarkıyı bitirmek üzredir. Biranda susar.
"Öğretmenim biraz uzaklaşır mısınız. Nefesiniz kokuyorda. Odaklanamıyorum."
Bu sefer utanan öğretmen ağzını kapatıp geri gider.
"Tamam yeter bu kadar. Yerine otur."
Jisoo yerine oturunca Cheol kolundan çeker.
"Ne dedin lan öyle adamın rengi soldu."
"Nefesi kokunca bende odaklanamadım o kadar."
Cheol gülmeye başlar. Hocayla gözgöze gelince yutkunur.
"Cheol sen az önce gönüllü olmamışmıydın. Lütfen gelir misin. Seninde o güzel sesini bir duyalım."
Jisoo ayağa kalkar.
"Öğretmenim Cheol özel gününde olduğu için karnı ağrıyor. Onun yerine ben tekrar söylerim.""Ne?"
Bütün sınıf donup kalır.
Müzik öğretmeni
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cheol Ben Hamileyim
FanfictionBirbirinden alakasız hikayelerden oluşan komedi serisi