BÖLÜM-5

129 7 4
                                    

Bahçeye indiğimde sınıf boy sırasına göre tek sıra olmuştu.En uzunun ben olduğumu fark edince gülümseyerek en başa geçtim.Biraz sonra Belindayla Scott göründü.Belinda benden uzundu ve omuzuyla beni hafifçe itip yerine geçti.Scott'la göz göze geldik ve göz kırparak oda yerine geçti.İkişer sıra olup koşmaya başladık.Rahatça koşuyordum ama ayağıma bir ayak dolandı.Kendimi ellerimin ve dizlerimin üzerine düşmüş olarak buldum.O an düşündüğüm tek şey canımın acısı değil,Scott'tı.Yerden doğrulmaya çalıştım ama yaralarım yanıyordu.Çaresizce yere oturup bir dizimi kendime çektim.Scot koşarak yanıma gelip kanayan elimi tuttu.


"Meraklı olduğun kadar sakarsında."


Tam ağzımı açmıştım ki arkadan Belinda'nın sesi yükseldi.


"Daha düz yolda yürümesini beceremiyor.Scott,uğraşma şu çömezle!"


"Sana bunu ödeteceğim!" Diye bağırdım


"Bekliyorum..." Diye cevap verdi ve tahammül edilemez gıcıklıktaki gülümsemesini takınıp kıvırtarak yürüdü.


Scott ani bir şekilde beni kucağına aldı ve bir banka koydu.Ben şaşkın bir şekilde ona bakarken o elimdeki yaraları temizliyordu.


"O kıza bulaşmanı istemem.Belalı bir tip.Yokmuş gibi davranmanı tavsiye ederim."


"Ama,beni düşüren oydu."


Başını kaldırıp gülümsedi.


"Farkındayım.Ama bu olayla ben ilgilensem daha iyi olur."


Biraz sessizlikten sonra


"Sen kendini ne zannediyorsun!?" Diye çıkıştım.


"Sadece seninle dost olmaya çalışıyorum."


"Bukadar samimi davranman,sinirlerimi bozuyor."


"Bütün sınıf sana düşman durumda ben olmasaydım bebek gibi ağlayarak kaçıcaktın."


Gözlerim dolmuştu.Scott'ı sert bir şekilde itip


"Sana yanıldığını göstereceğim."


Dedim ve bulanıklaşan yolda topallayarak uzaklaştım.


Bütün gün boyunca mecbur olmadıkça ağzımı açmadım.Okuldan sonra Dabriayla buluşmak için Black Suit'e gittim.


-Black Suit,Dabriayla benim sıkça gittiğimiz,ıssız bir sokakta ve karanlık bir mekandı.Genellikle geceleri açık olurdu.Sıkça gittiğimizden oradaki görevlilerin çoğu bizi tanırdı.Çoğu zaman ilginç tipler gelsede bu Dabria'nın hoşuna giderdi.-


Saat 3.30'da oradaydım.Ama Dabria her zamanki gibi geç kalmıştı.Kapının önünde durdum ve suratımı asarak çantamdan telefonumu çıkartıp Dabria'ya mesaj attım.

MAVİ GÖLGEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin