BÖLÜM-4

114 12 3
                                    

Elindeki telefonu göstererek

" Bu sanırım sana ait." Dedi

Yüzünde en ufak bir gülümseme yoktu.Elimi telefonuma attım ama geri çekti.

"Sende ne arıyor?"

"Sizin arka bahçenizde buldum.Aklıma ilk sen geldin.Eşyaları taşırken düşürmüş olabileceğini düşündüm."

Elimi tekrar telefonuma attım.Bu seferki denemem başarılıydı.Bana bir polisin sorgudaki suçluya baktığı gibi baktı.Biraz sonra arkadaşları sınıfa girdi.Onlarda enaz Scott kadar çekici ve tehlikeliydi.Scott gözlerimden 1 saniye bile ayrılmadan en arkadaki sırasına geçti.Ayaklarını masanın üzerine koyarak oturdu.Çantamdan defter kalem çıkarıp birşeyler çizmeye karar verdim.Kafamı sıranın üzerine koyup önümdeki kağıdı karalarken sınıfa bir kız girdi.

-Esmer,siyah gözlü,fazlasıyla seksi ve uzun boyluydu.-

Scott'ın tayfası kızı görünce "Oooooo!" Diye bağırıp alkışlamaya başladı.Kızda dudağının bir kenarını yukarıya doğru kıvırıp arkaya sıraya doğru yürüdü.Az sonra hoca sınıfa girdi.Sınıfı inleten gürültü yerini sessizliğe bıraktı.Tek düşündüğüm şey Scott'la o kızın bir ilişkisi olup olmadığıydı.Nedensiz bir şekilde onu kıskanıyordum.

Hocamız beni görünce gülümsedi ve eliyle işaret ederek "Kendini tanıt." Dedi.

Ayağa kalktım ve üzerimi düzelttim.

"Adım Becca Gurney.Annem mimar.Konuşmaktan ve samimiyetten hoşlanmam."

Arka sıradan Scott'ın sesi yükseldi.

"Ve fazlasıyla meraklı."

Bu cümlesi kalbimin atış hızını değiştirmişti.Titreyerek yerime oturdum.

Hoca "Baban?" Diye sordu.

"Öldü."

"Nasıl?"

-Bu sorusu beni baya sinirlendirmişti.Kendimi kontrol etmeye çalıştım-

"O...Öldürüldü.Sakıncası yoksa özel hayatımı anlatmak istemiyorum."

Arkadan ciyak bir ses "Özel hayatımı anlatmak istemiyorum." diye taklidimi yaptı.Ardından gülme sesleri...Gözerim dolmuştu.Sert bir şekilde arkamı döndüğümde Scott o sesi çıkarana vurmuş,tokat sesi sınıfta yankılanmıştı.Tekrar önüme döndüm.Arkada hâla birşeyler konuşuluyordu.

Vurduğu çocuk Scott'a "Senin derdin ne?" Diye sordu

Bağırarak "Sesini kesmezsen daha kötüsü olur." Diye cevap verdi.

Aynı şekilde hocada Scott'a "Çık dışarıya!" Derken bağırıyordu.

Scott hiç ısrar etmeden ayaklarını masanın üzerinden indirip ağır adımlarla yürürken dolan gözlerime bakıyordu.Hocanın işaret parmağıyla gösterdiği kapıdan çıktı.

Ders boyunca Scoot'ı düşündüm.Uzun bir git-gel den sonra tenefüste onun yanına gitmeye karar verdim.Zil çalınca Scott'la konuşmak için yerimden kalktım.Hocanın çıkmasıyla Scott içeriye girdi ve hızlı adımlarla yürürken önündeki sırayı eliye devirdi.Herkes ayağa kalkıp ne olduğunu anlamaya çalıştı.Scott tartıştığı çocuğun boğazından tutup duvara yapıştırdı.Çığlık ve ıslıklarla sınıf arka sıraya toplanmıştı.Bense öndeki sıramın yanında durup olan biteni izliyordum.Scott'ın arkadaşları kavgayı zor ayırabilmişti.Scott'ı dışarıya çıkardıklarında çocuğun ağzının kanla dolu olduğunu görünce gözlerimi açtım.Scott'tan kıskandığım kız koşarak arkalarından gitti.Kendime gelmek için lavaboya uğradım ve yüzümü yıkadım.Açık saçlarımı topuz yaptım.Cebimden telefonumu çıkartarak Dabria'ya mesaj attım.

"TELEFONUMU ALDIM."

Birkaç saniye sonra cevap geldi

"SENİN BECCA OLMADIĞINI BİLİYORUM.KALTAK."

-Gülümsedim.-

"BENİM."

"BUGÜN BULUŞACAĞIMIZ YERİ SÖYLE."

"BLACK SUİT."

Yaklaşık 3 dakika sonra telefonum çaldı

Dabria "Sana ulaşabildiğime sevindim.Planda bir değişiklik yok değilmi?" Diye sordu.

"Hayır.Tam üç buçukta orada ol.Ben okuldan üçte çıkıyorum."

"Tamamdır.Yeni okuluna alışabildin mi?"

"Hayır,pek sayılmaz.Çok sıradışı tipler var."

Dabria bir kahkaha patlattı."Tam yerimi buldum desene."Derken hâla gülüyordu.

"Kapatmam lazım derse giricem."

"Tamam.Görüşürüz." Diyerek telefonu kapattı.

Dabriayla konuşmak beni biraz olsun rahatlatmıştı.Sınıfa girdiğimde kimse yoktu.Dersin beden eğitimi olduğunu anlamam uzun sürmedi.En arkada oturan Scott'ı görünce ufak adımlarla yanına gidip oturdum...Scott ellerini masanın üzerinde kenetlemiş oturuyordu.Omuzunun üzerinden bana baktı.Biraz sonra agzımı açabildim.

"Teşekkür ederim."

"Teşekkür etmek istiyorsan seni ilgilendirmeyen işlere burnunu sokma.Dün gece kaçtığınımı zannediyordun? İstese seni 2 saniye içerisinde yakalayabilirdi.Adamı zor vazgeçirdim.Birdahaki sefere bukadar şanslı olamayabilirsin."

"Küllerden bahsediyordunuz.Ve kuştan.Söylesene bu bir şifreli konuşamamıydı,yoksa ben büyük bir filmin içindemiyim?"

"Hayır! Sen bu filmin dışındasın ve öyle kalıcaksın.Aksi takdirde başına çok ciddi şeyler gelebilir.Başına birşey gelmesi enson isteyeceğim şey ama sana birşey olursa...." Susmuştu...

Alaycı bir tavırla gülüp önüme döndüm ve bize doğru yaklaşan esmer kızı gördüm.Yanımıza gelerek

"Çiftleşmenizi daha sonra yapamazmısınız?Herkes aşağıda sizi bekliyor"Diye çıkıştı

Scott "Belinda!" Diye uyarı tonunda bağırdı.

Yeniden bir kavgaya sebep olmamak için sınıftan çıktım.


MAVİ GÖLGEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin