Gerçek

111 6 1
                                    

-Ama maalesef ondan öncesini hatırlayamıyorum.

=Ne? Gerçekten mi?

Louis kafasıyla onayladı.

-Gerçekten evet. Tepki vermeni anlayışla karşılıyorum ama bende şaka yapmıyorum. 

- Sana neden şaka yapayım ki? * Gülümser.*

=Anladım...

Dediklerine karşı çıkamam çünkü gayet makul. Ona detaylı bir geçmiş veya biyografi vermemiştim. Ona şuan bir geçmiş vermeye çalışsam çok saçma olurdu.

Nasıl düşünsem bilemedim şimdi... Burada, bu binada direkt ortaya mı çıkmıştı? Bu bina yapıtıyla birlikte mi buraya 7 yıl önce gelmişti? Yoksa sadece o mu gelmişti? Bu binadan sadece benim mi haberim vardı? Diğerleri durumumu biliyor muydu? Arkadaşlarım yokluğumu fark etmiş miydi? Acaba bende mi onun gibi hayal ürünü olmuştum?..

Yine çok düşünmeye başladım. Düşündükçe zaman su gibi akıyor ve Louis'in gözleri bana bön bön bakmaya devam ediyordu. Bundan zevk aldığına emindim.

-Yine bir şeylerin farkına mı vardın?

=A-ah şey, hayır...

-Peki.

Şöyle imalı konuşmasına katlanamıyorum. Ama katlanamamanın faydası yoktu. Küçük ben böyle tiplerden hoşlanıyordu nasıl olsa...

Bana doğru bakan gözlerine karşılık olarak bende ona bakmaya başladım.

.

.

.

Nedense... gerilmeye başladım. Sessizliğin de hiç tadı olmuyor cidden.

=Hey Louis?

-Evet mon amor?

=Ben olmadığım zamanlarda, yani daha önceki zamanlarda ne yapıyordun?

-*Kıkırdar* Bugün de baya konuşkansın ha?

Konuşmadan önce postürünü hafifçe düzeltti ve ellerini birbirine kavuşturdu

-İşimle uğraşıyordum, ''her'' yetişkinin yaptığı gibi.

Oh... evet... İşi aklımın ucundan bile geçmemişti... Gereksiz şeyleri düşünmek önemli şeyleri kaçırmama neden oluyor.

=Pekala söyle bakalım, ne işle uğraşıyorsun?

-Nasıl desem... Bir yolcu gemisinde asistanlık ve orkestra şefliği yapıyorum.

=B-bir dakika ne gemi mi...?! GEMİ Mİ DEDİN SEN?!

Bu tepkime karşı Louis çok şaşırmıştı galiba çünkü suratı sütten çıkmış ak kaşık gibiydi ama bir yandan da böyle tepki vermeme sevindiğini belli eden gözlerle bana bakıyordu.

-E-evet gemi.

=Peki ne için asistanlık yapıyorsun?

-Geminin kaptanı için diyelim.

=Kaptan gemi için bir orkestra şefini asistan olarak alır mı?

-Eh, birnevi, ama gemi için değil de konuk ağırlama ve organizasyon için diyelim.

=Vay be, 10 yıl düşünsem aklıma böyle bir iş yaptığını hiç getiremezdim.

Yanakları hafif kızardı ama gözlerini benden ayırmadı.

-Gerçekten mi?

=Evet!

.

.

Zorlu Gizem (Yandere X Fem!Okuyucu)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin