Uyandığımda yataktaydım ben en son salondaydım ama.
Bu kadar aptal olman gözlerimi yaşartıyor. Salak Atalay getirmiş işte.
Hmm olabilir. Yatakta doğruldum kumidinin (doğru mu yazdım bilmiyorum) üzerinde olan telefonumun ekranını açıp baktığımda saatin 18:42 olduğunu gördüm.
Birazdan yemek yiyecektik. Aşağıya indim Atalay salonda oturmuş elinde tablet vardı.
Beni görünce gülümsedi bense bakışlarımı ondan çevirdim.
Koltuğa oturdum elime telefonumu alıp sosyal medyada gezmeye başladım. Göz ucu ile baktığımda hizmetli kadın masayı hazırlıyordu.Sahi bu kadının adı ne?
Daha sonra yemeklerimizi yedikten sonra ne yapsam diye düşündüm. Atalay çalışma odasındaydı.
Mutfağa girdiğimde hizmetli kadın beni görünce
"Birşey mi istediniz efendim?"diye sordu
"Ah hayır. Sadece adınızı merak ettim de"dedim
Ne saçma bir cümle lan bu
SANANE LAN SANANE
Hizmetli kadın
"Adım Sultan efendim"dedi, gülümseyip
"Bana 'efendim' demenize gerek yok direkmen Hayat diyebilirsiniz hem siz benden yaşça büyüksünüz"dedim
"Peki kızım" dedi mutfaktan çıktığımda salonda koltuğa oturdum.
Hiç uykum yoktu acaba kaç saat uyudum. Televizyonu açıp bir şeyler izlemeye başladım.Film bittikten sonra odama geçtim saate baktığımda 21:00 dı. Üstümü değiştirip yatağa geçtim ve telefonumda biraz gezdim. Daha sonra odanın kapısı açıldı içeri Atalay girdi.
Allah'tan ben üstümü giyinirken girmedi.
Birşey demeden kafamı tekrar telefona indirdim. Göz ucu ile baktığımda Atalay dolaptan üstüne birşeyler bakıyordu.
Daha sonra elinde bir eşofman takımı ile lavaboya geçti. Geri çıktığında ise üzerinde o takım vardı. Hızlı adımlarla yanıma geldi ve oda benim gibi yatağa uzandı.
Neler geçiyor aklımdan tövbe tövbe
Telefonumu kumudinin üzerine koydum ve Atalay'a sırtımı döndüm.
Ama o beni omuzumdan tutup kendine çevirdi başım anında boynuna gömüldü.
Kendi ise kollarını yine belime sardı.
Allah'ım neler yaşıyorum ben ya.
Kafamı boynundan kaldırmaya çalıştım ama o izin vermedi. Daha sonra Atalay"Iyi geceler hayatım"dedi
Allah'ım al beni burdan nolur al
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya İle Zorla Evlilik
ChickLit'Sana iznin olmadığı sürece dokunmayacağım ama istediğim zaman dudaklarının tadına bakacağım' 22 yaşında babasının zoruyla tanımadığı biri ile evlenen bir kız. Peki bu evlilik mutlu bir evlilik mi? Takıntı mı? Platonik mi? Evlilik mi???