13. Bölüm

26.9K 728 185
                                    

Ben geriye doğru sendelerken Atalay beni belimden tuttu.

"Iyi misin?" Dediğinde başımı aşağı yukarı salladım.

Kollarını belimden çekince

"Şey kahvaltı hazır."dedim ve koşar adımlarla aşağı indim.

Masaya geçip oturdum çok geçmeden Atalay da masanın baş köşesine oturmuştu.

Kahvaltımızı ettikten sonra Atalay odaya girdi ve çıktığında üzerinde siyah bir takımelbise vardı.

Ona fazlasıyla yakışmıştı.

Saate baktığımda 12'ye geldiğini gördüm. O kadar oldu mu ya.

Neyse

Atalay yanıma geldi beni uzun uzun öpüp geri çekildi. Ulan korkuyorum Sultan abla görecek diye ya.

"Ben gidiyorsum güzelim"dedi bende ayağa kalktım ve onu kapıdan geçirdim. Kaldım koca evde bir başıma.

Yukarıya çıkıp odama girdim. Yatağa oturup cebimden telefonumu çıkardım.

Telefonun şarjı azalınca kapatıp şarj cihazına takıp aşağıya indim. Televizyonu açıp birşeyler izlemeye başladım.

3 Saat Sonra

Atalay birazdan gelecekti. Masa ise hazırlanıyordu. 

Birkaç dakika sonra zil çaldı. Kapıyı açtım gelen kişi Atalay'dı.

"Hoşgeldin" dedim

Gülümseyip

"Hoşbuldum hayatım" dedi ve dudağımı öptü.

"Üzerimi değiştirip geliyorum yavrum"

Yavrum mu yavrun muyum cidden

Atalay yukarı çıkıp odaya girdi.
Bende yemek masasına doğru adımladım. Tam masaya oturacaktım ki tekrardan zil çaldı.

Tekrar kapının yanına gittim. Kapıyı açınca karşıma bir kadın çıktı. Kadın bana bakmıyordu. Sanki evin içine bakmak istiyordu.  Veya başkasını arıyordu.

Sonunda kadının gözleri beni buldu.

"Atalay nerde"

Atalay'ı tanıyor mu? Nerden

Mafya İle Zorla EvlilikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin