7. Bölüm

31.4K 883 423
                                    

Atalay bana yaklaşıp

"Asla sana senin iznin olmadan dokunmam Hayat" dedi

Daha sonra akmakta olan göz yaşımı baş parmağı ile sildi.

3 Saat Sonra

Atalay beni eve bırakalı 2 saat olmuştu yarın evleniyorduk. Nedense içimde adını koyamadığım bir his vardı.

Heyecanmıydı yoksa korkumuydu?

Eve geldiğimde annemler burada yoktu. Düğün hazırlıkları için Atalay'ın ailesi ile birlikte biyere gitmişler.

(Buraları atlamak istiyorum direkmen düğün gününe gidelim düğün bir otelde olacak)

Düğün günü

Aynada kendimi süzüyordum. Üstümde gelinlik vardı başımda ise Atalay'ın bana verdiği taç vardı.

Saç

Makyaj

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Makyaj

Birden bire otel odasının kapısı açıldı ve içeri Atalay girdi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Birden bire otel odasının kapısı açıldı ve içeri Atalay girdi. Aynadan ona baktığımda üstünde benim seçtiğim takım elbise vardı. Yanıma gelip ellerini belime sardı başını ise omuzuma koydu.

"Herkes bizi bekliyor"dedi ve ekledi

"Gidelim mi?"

Onu kafam ile onayladım. Doğruldu ve koluna girmem için işaret verdi.

Koluna girdiğimde yürümeye başladık. Sebepsiz yere korkuyordum. Gözlerim ise dolmaya başlamıştı bile. Bunu Atalay'da farketmiş olmalı ki

"Lütfen gülümse" dedi sesi sakin ve ılımlı çıkıyordu. Sonunda herkesin olduğu yere gelmiştik bizi gördüklerinde alkışladılar. Yüzüme sahte bir gülümseme yerleştirdim. Gözüm ablam ve anneme takıldı onlarında gözleri doluydu.

Nikah masasının yanına yaklaştığımızda Atalay oturmam için sandelyemi çekti kendiside yerleştiğinde nikah memuru adımızı sordu ardından

"Sayın Atalay Karaman sayın Hayat Aktan'ı eş olarak kabul ediyor musunuz?"

"Evet" dedi ve bir alkış tufanı tuttu.

"Peki siz sayın Hayat Aktan sayın Atalay Karaman'ı eş olarak kabul ediyor musunuz?"

"Evet" dedim yine alkış

Çünkü demek zorundaydım

"Bende bana verilen yetkiye dayanarak sizleri karı-koca ilan ediyorum. Gelini öpebilirsiniz."

HAYIR

Atalay kalkınca bende kalktım.

Anlımdan öp lütfen.

Beni belimden tuttu ve kendine yaklaştırdı. Ardından birden bire dudağıma yapıştı.

Ilkinde karşılık vermesemde sonradan vermek zorunda kaldım onca kişi bizi isteyerek evleniyo zannediyor nede olsa, öpmek zorundayım.

Sonunda dudağımdan ayrıldı. Bu sefer romantik bir müzik çalmaya başladı ilk olarak Atalay ve ben dans etmek için orta kısma geçtik.

Atalay ellerini belime yerleştirdi ben ise kollarımı boynuna sardım. Yüzlerimiz fazlasıyla yakındı.

"Atalay söz vermiştin hatırlıyorsun değil mi?"dedim dayanamayarak bu konu benim için çok önemliydi. Onunla ilişkiye girmek istemiyorum.

Şu bak şuna bulmuşta bunuyor

"Hatırlıyorum güzelim merak etme" dedi

Bunu dediğinde azda olsa rahatlamıştım.

Daha sonra bazı çiftlerde dans etmeye başladı. Atalay ile biraz daha dans ettik ama topuklular gittikçe canımı acıtmaya başlamıştı. O yüzden Atalay'a yorulduğumu söyledim.

Dans etmeyi bıraktık ve nikah masasının yanındaki sandalyeye oturdum gözlerimle Atalay'ı aradım. Arkadaşları ile konuşuyordu.
Canım gittikçe sıkılmaya başlamıştı.

Birkaç saat sonra

Sonunda düğün bitti. Herkes evlerine dağıldı. Atalay ile ben ise arabaya doğru ilerliyorduk. Atalay arabaya binmeme yardımcı oldu ardından oda arabaya bindi ve sürmeye başladı.

Eve geldiğimizde kapıyı açıp üst kata çıkmak için merdivenlere yöneldim. Atalay da hemen arkamdaydı. Daha merdivenlerin neredeyse başındayken ayağım gelinliğin eteğine takıldı ve tam düşecekken belime sıkı iki el sarıldı

"Iyi misin" diye sordu.

Ne demem lazım. 

Boğazımı temizleyip

"Evet iyiyim."dedim sonunda belimden ellerini çekti.

Odaya kazasız belasız girdiğimizde dolaptan üstüme birşeyler seçtim ve lavaboya geçip gelinliği üzerimden çıkardım ve seçtiğim pijamaları giydip çıktım.

Çıktığımda Atalay da üzerini giyinmiş bir vaziyette yatakta oturmuş beni bekliyordu beni görünce gülümsedi.

Bense hızlıca yatağın sol tarafına uzanıp sırtımı ona döndüm. Birden bire belimde iki sıkı kol hissetmemle irkildim. Tam Atalay'ı kollarını çekmesi için uyaracakken

"Lütfen sus ve uyu çok yorgunum"dedi boğuk bir ses ile.

Of nefes alamıyorum ki nasıl uyubilirim?

Mafya İle Zorla EvlilikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin