ZIRHLI KRAL

88 33 40
                                    

lütfen takip edin GT yapıyorum 🥺🥺
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Linyi Adel ve Alex mağrayı düzeltmiş içine linyi ve Alex için bir kaç eşya bir kaç hafta yetecek yiyecek  vb. Lazım olan şeyleri getirmişlerdi. Alexs etrafına bakınca ikisininde işlerine gömüldüğünü gördü ve sesizliği bozmak istedi.

"bence bir kaç haftaya herşey çözülecek ya." Diye atıldı.

Adel ona döndü ve içini ısıtıcak şekilde gülümsedi. "tabiki kos koca kral beni napsın."

Alex Adelin bu dediğine yalandan kızarmış gibi yaptı." deme öyle bence. Çok güzelsin."

"ALEX UTANDIRMASANA BE."

Alex Adelin bağırmasına sesli bir kahkağa atmıştı " tamam tamam... Hey linyi noldu dalın gitin yine."

Linyi mağranın giriş kısmında oturmuş mağrayı saklayan adeta yeri delmek ister gibi akan şelaleyi izliyordu."düzelmiycek Alex hicbirşey düzelmiycek sorun düşündüğümüzden de ciddi."

" ne demek o. "Diye endişeyle sordu Alex adelde korkmuş mağranin bir köşesine çökmüştü. Alex fısıldayarak sordu linyiye.

"linyi noldu neden böyle dedin kelimeni toparla Adeli korkutuyosun." Tekrar sarsarak linyiyi uyardı Adel böyle şeylere alışık değildi bide linyinin dedikleri hiç iyi olmamıştı.

Linyi saki Adelin orda yeni olduğunu farketmiş gibi söylediği şeyleri kesti. Bir an dalmış gitmişti kabul casusustu en tehlikeli kralarin bile yanına sızmıştı ama korkuyordu işte ufacık bir kızı koruyamam diye çok korkuyodu. "HAHAHAH ayyy sizde hemen inandınız yahu şaka yapıyorum altı üstü."

"ay linyi ödümü kopardın öyle şakamı olur ya."

Adel sitemle Dedi ve yaptığı işe geri döndü. Derin bir nefes verdi linyi neyseki arkadaşı saftı hemen inanıyordu herşeye işte bu işin en kötü kısmıydı. Linyi oturduğu taşın üstünden kalktı ve Adelin yanına gidip ona sarıldı.

"adel tamam kızma özür dilerim. Sadece şaka yapmak istedim."

"banane korkutun sen beni."

"tamam gönlünü almak için ne yapmamı istersin tatlım."

"hmmm. MEYVE TOPLAYALIM."

" istedigin meyve olsun güzelim gidip toplayalım. Hadi gel. ALEX "

Alex kulaklarını kapatı ve yüzünü buruşturdu." ne bağrıyon be."

" sus. Biz Adele meyve topluycaz gelene kadar herşey bitmiş olsun."

"başka bir ihtiyacınız varmı kraliçem."  Alex önünde değilerek şakayla sormuştu.

Linyi biraz düşünürmüş gibi yaptı ve gülerek." hmhm ortadan kaybolman veya öyle şeyler iyi olur."

Alex biraz kırılmıştı çünkü  şuan yirmili yaşlardaydılar ve o on altı yaşından beri aşıktı linyiye ama o alexsi kardeşi olarak görüyordü ya da Alex öyle sanıyordu bozuntuya vermeden o da linyi gibi yalandan güldü." hahaha ne kadar komiksin sen ya."

"biliyorum canım."Dedi ve öpücük atıp mağranın çıkışına yürüdü. Adel onların bu atışmalarına artık alışmıştı o yüzden sadece güldü ve linyinin yanına koştu.

ORMANDA~~~

Linyi ve Adel ormana gelmiş şuan erik ağacının yanındaydılar." Adel  bekle ben agcin tepesine çıkıcan ordaki erikler daha tatlı."

"tamam ama dikkat et bende hemen yandayim dut topluycam tamamı."

" tamam ama sakın uzaklaşma." Linyi Adeli uyardıktan sonra ağaca tırmanmaya başladı.

Linyi ağacın tepesine çıktı ve erikleri toplamaya başladı gözüne bir topluluk çarpmasıyla gözlerini oraya dikti bu adamları nerde görse tanırdı sim siyah ünüformalarıyla  Douglas karalığının askerleriydi. Endişeye kapıldı ama yapcak birşeyi yoktu sakin kalmalıydı ama sakinliği tek bir şeyi görmesiyle bozuldu.

Görkemli zırhı kan kırmızısı kürkü ve  kafasını kapatan kaskı ile bu tek bir kişi olabilirdi. Adele  kralığı bırakıp ormanın bir ucunda bir kaç askerle beraber arıycak kadar  bağlanmış biri.

Douglas kralığının hükümdarı. Kral  Alexander Douglas .
 
Linyi bir hışın ağactan indi. Adele onun bu acelesini görünce endişeye kapılıp yanına koştu. "linyi iyimisin biyerini acıtmadınya."

Linyi halla sakin davranmaya çalışıyordu  mesafeleri uzaktı o yüzden sakince gidebilirlerdi mağraya." bişey yok linyi hadi mağraya gidelim."

" ama neden daha hiçbişey toplayamadık." Adel dudağını büzerek sordu bunu genelde üzüldüğünde yapardı. Linyi onu üzdüğü için kendine içinden lanet okuyordu ama yapabileceği başka bişey yoktu.

"eee ben şey boşver hadi gidelim Adel." Diyerek durumu toparlamaya çalıştı ama arkadaşı çok inatçıydı.

"ama linyi meyve topluycaz diye söz verdin."

Adel Linyinin kolunu tutmuş birazdaha kalmak için ısrar ediyordu "biliyorum bebeğim ama ben şey. "

" sen ne linyi açıklarmısın artık."

Linyi orda birazdaha dururlarsa yakalanacaklarını biliyordu o yüzden hemen bişey uydurması gerekiyordu. "alexsi özledim."

Adel şaşırmıştı alexsimi özlemişti aralarında bişey olduğunu sezmişti zaten yandan yandan sırıtmaya başladı.

Linyi İçinden kendine küfürler ediyodu ama geri dönüşü yokdu. Adelin ona nasılmaktığını görünce bunun üstüne düşerse eğer mağraya gidebileceklerini anladı.

"ee uzun zamandır seviyorum alexsi şimdide özledim yanına gitmek istiyorum." Dedi utana sıkıla.

"aaaaa linyi bu harika bir haber hadi gidelim gör sende sevdiceğini." Linyi dediğine şimdiden pişman olmuştu şimdi kurtulamıycaktı arkadaşının dilinden.

"Adel sakın ağzından bişey kaçırma tamamı bebeğim."

"Ama ben söylemek istiyorum."

" bebeğim lütfen ben açıklamak istiyorum."

"tamam linyi hadi gel gidelim."

Mağraya gelmişlerdi sonunda tabi yol boyu Adel ona Alex hakında sorular sormuş bazende olmadık imalarda bulunmuştu linyinin anlayamadığı şey ise kalbinin sebebpsiz yere hızlı atmasıydı. Endişe dedi bunlar hep endişelendiğimden oldu dedi kendi kendine öyleydi belkide ya da alexsi seviyordu aklında bu düşünceyi silmek ister gibi kafasını hızla sala ama çıkmıyordu aklından hem o arkadaşıydı olamazdı böyle bişey en azından linyi öyle düşünüyordu.

" biz geldim küçük Romeo" Adel içeri bu şekilde girmişti Alex anlamamıştı o yüzden kafasını Adelin arkasında duran linyiye çevirdi linyi utandı ve kafasını boşver anlamında saladı.

Linyi Adelin dediğine takılmadan derin bir iç çekti sapa sağlam geldikleri için şükreti.

ORMANDA~~~~

Alexsandr yanına koşarak gelen askerle o tarfa döndü.

- kralım ilerde bir mağraya girdiler.

" tamamdır onları taç gününe kadar takip et yakın bir zamanda onları almanız için bizat kendim gelicem."

- tabi efendim.

" sakın kendi beli etme." Diyerek adamı uyardı ve Atına binip uzaklaştı. Kalbi deli gibi atıyordu herkezin korktuğu kral bir küçük kıza yenlimişti herkez onun sadece bir kaç gün takılıp geçeceğini düşünüyordu ama öyle olmuycaktı çünkü kral ona deli gibi bağlanmıştı.

~~~~~~~~~~~~~~~

Umarım beğenirsinizzzz🥺🥺🥺💙💙💙

Yüce kraliçemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin