DAHA ÇOK GENÇSİN

71 19 96
                                    

İyi okumalar çiçeklerimm
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

"lütfen bana bişey yapma. "

"hayır Adel hayır sen bana çok şey yaptın. İntikam zamanı."

"ne yapmış olabilirim ben sana daha bugün geldim saraya he-"

Adel kendini savunmaya çalışırken sırtında hisetiği soğuk metalin acısı geldi hançeri sonuna kadar sırtına batırmıştı arkasındaki kişi. Hançeri geri çektiği için Adel kan kaybediyordu. Yavaş yavaş gözleri kararmaya, vücudu uyuşmaya ve üşümeye başlamıştı. " N-neden yaptın bunu ba-"

"SUS ADEL SUS! SEN BURAYA YENİ GELDİĞİNİ DÜŞÜNÜYORSUN AMA ÖYLE DEĞİL."

Adel söylediklerini algılamaya çalışıyordu. Ama olmuyordu ayrıca deli gibi merak ediyordu olayın ne olduğunu.

"boş bakışlarından anladığım kadarıyla hiçbisey bilmiyorsun. Öncelikle ben Emma FARAH Namı değer prenses Emma Douglas kralığının ikinci varisi. TABİ SEN GELMEDEN ÖNCE."

"A-anla-"

" Anlamasın yani hemen şöyle açıklıyım. Abim yani kral seni aptal arkadaşının çizdiği tablolardan tanıdı. Sen buraya yeni geldin ama kralın sana aşık olmasınının 3 ayı. İkinci ayda ben ona senin gelmeyeceğini. söyledim çünkü senin için ülkeyi sarayı boşladı. Evlendirileceği karşı kıralığın kraliçesini bile reddeti senin yüzünden. Ama ona bu fikri sunduğum için beni sürgün eti saraya girmek bir ayımı aldı. Tam onu öldürücektimki lanet sen ortaya çıktın. Senden kurtulursam kral senin acına dayanamaz ve kardeşi olarak beni geri getirir.Demi Adel senden kurtulmamız gerek bana masum ayağı oy-"

"Adel linyiyle sohbet ediyoruz sende gel-" Alex  Adeli kanlar içinde yerde görmüş ve başında zebani gibi dikilen yüzünde kocaman bir kesik olan bir kız gordü. Koşarak Adelin yanına gitti.

" ÖLME LAN ÖLME DAHA ÇOK GENÇSİN ÖLME NOLUR. LİNYİ! KRALIM! LÜTFEN YARDIM EDİN!" Alex ilk defa bu kadar çaresiz kalmıştı. Eli ayağına dolanmış diğerlerinin koşma seslerini dinliyordu. Adım sesleri daha çok yaklaşınca Alex kendine geldi ve kadının yüzüne baktı.

" kimsin sen?"

Ama kadın cevap vermedi ve camdan ataldı. Linyi askerler hatta kral bile o odaya geldi. Alex camın üstüne çıkmış atlamak üzereydi.

" Alex nereye?" Alex kralın sorusuyla ona döndü. "Adeli bu hale getiren kişi iki dk önce kaçtı fazla uzaklaşmış olamaz onu yakalayıp ne olursa olsun aynısımı ona yapacağım."

"sana güveniyorum Alex koş ve onu bana getir öldürmen için bizat izin vereceğim."

Alex başını tamam anlamında salamış ve camdan atlamıştı. Şifacı gelmiş adeli kontrol etmişti." efendim. Kraliçeyi yatağa almalıyız."

Kral kıraliçeye dokunmayı herkeze yasaklamıştı elinde olsa şifacıyada yasaklardı ama mümkün değildi.
Kral Adeli nazikçe sanki kırılacak bir esermiş gibi yavaşça kaldırdı ve yatağa yatırdı. Sifacı onu muayne ederken kenardaki koltukta sesizce bekliyordu. Sahi ne kadarda zayıftı küçüğü. Kaldırdığında sanki koları boşta kalmıştı.
Kral düşüncelere dalmışken şifacı ona seslendi.

"Kralım... Malesef."

SARAY ÇEVRESİNDE~~~~~~~~~

"NERDESİN KAÇMA BENDEN SENİ BULUYUM SÖZ SENİ ÖLDÜRMİYCEM." Alex böyle bağırmış ve içinden." ben seni öldürmüycem sen kendin ölmek için yalvarıcaksın."

Alex tam pes edip geri döneceken arkasındaki çalıdan ses duydu. Kovaladığı kişi her kimse çok cesurdu ama aynı zamanda çok korkak ve aptaldı.
Alex sanki duymamış gibi geri dönüp yürümeye başladı arkasından gelen adım seslerini duyabiliyordu. Arkasındaki kişiden önce davranıp kılıcı boynuna dayadı ve onun elindeki hançeri düşürdü. " yakaladım seni." Dedi ve yanındaki iple kolarını ve elerini bağladı.

Yüce kraliçemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin