Keyifli okumalarrrr~~~~~~~~~~~~~~~~~
Adel olduğu yerde kalmıştı ilaçların onu bayıltacağını biliyordu ve bu o sürede midesini temizliycekti. Ama kan gelmesi normal değildi biyerde hatta yaptım diye çok korkuyordu ama bişey yapması lazımdı.
"kraliçem lütfen bişey yapın."
Josefin sesiyle Adel daldığı yerden gözünü ayırmış hemen kralın yatığı yatağa koşmuştu.
" midesini temizlemeliyiz acil." Dedi adel.
" ıyyy"
" Josefe katılıyorum gerçekten iyy."
"Ne iy ya birinizin bana yardım etmesi gerek." Diye sitem etti adel
Alex kenarda durmuş linyiye adeta yiycekmiş gibi bakan josefe bakıyordu.
"Ben tutarım kovayı adel sorun değil." Alex bunu joseften gözünü ayırmadan söyledi.Adel ve Alex kralı kurtarmaya çalışıyordu. Ama linyi ve Josef öyle değildi linyi Alexsin arkasında durmuş ona destek veriyordu. Josef ise linyinin dikkatini çekmeye çalışıyordu.
" linyi bence böyle iğrenç şeylerle uğraşan kişilerle muhatap olma."
Alex sakin olmaya çalışarak josefe bakmadan " yanlız senin o iğrenç iş dediğin şeyi kraliçen yapıyo istese seni tek hamlede öldürür. Kralına bı lütfen demesine bakar." Dedi.
" ALEX NE DİYOSUN SEN SUS" Adel utanmıştı ilgi odağı olmayı hiç sevmezdi .linyi gür bir kahkağa atmıştı.
Linyi" bak bu iyiydi bebeğim" Diyip alexsin yanağından öpmüştü.
" senin gibi bi komutan kızının böyle terzi parçasının yanında ne işi var." Josef artık sinirlenmye başlamiştı bu adamı öldürmek istiyordu.
Alexsin bi an elleri titremişti onun ters tarafını linyide Adel de çok iyi şekilde biliyordu ama josef bilmiyordu.
" sakin ol bebeğim. Josef öyle demek istemedi." Linyinin sesi endişeli çıkmıştı yalan yok alexsin ters tarafı hiç iyi değildi."Hayır gayete öyle demek istedim." Josef in sesi kendinden çok emin çıkıyordu çünkü inanmıyordu işte bir terzi parçası ona ne yapabilirdi ki.
"kovayı çekebilirsin Alex kralın middesi ter temizlendi." Adel bir nebzede olsa ortamı sakinleştirmek için araya girmişti.
Odadaki herkez buna çok sevinmişti çünkü genç bir insanın hayatı kurtulmuştu. Özelikle Adel mutluydu hem sevdiği adama kavuşmuş hemde arkadaşları yanındaydı. Herkez mutluydu Alexsin kafasındaki plandan habersiz.
" Adel kovayı dökiyimi." Adel ilk başta şüphelenmişti çünkü Alex gözlerini dikmiş josefe bakıyordu yine sakin gözüktüğü için onaylar bir kaç mırıltı çıkardı.Alex askerlere sorar gibi bakmıştı asker anlayıp.
"biraz ilerde bir lavabo var efendim oraya dökebilirsiniz."Alex elindeki kovayı almıştı doğrudan josefin kafasından aşagıya dökmüştü.
" ALEX ADAM SANA İLERDEKİ LAVABO DEDİ" Adel artık çileden çıkmıştı ölümden zor kurtarmıştı delimiydi bu adam tekrar tehlikeye atıyordu onları.
"PARÇALIYCAM SENİ ÇOCUK" josefte çıleden çıkmıştı ama şuan üstünü temizlemek istiyordu sadece.
" Hadi hadi odadan çıkında kral dinlensin camıda açın temiz hava alsın çıkın odadan çabuk" Adelin demsiyle daha doğrusu askerlere göre emriyle herkes odadan çıkmıştı .kralın tam karşısımda Adelin. iki yan kısmada linyi ve alexsin odaları vardı.
Adel erkenden yatmıştı çünkü stres ve heycan hep uykusunu getirirdi. Linyi uyumak için yatağa uzanmıştı çünkü 20 kilo zırhı taşımak zordu.
~~~~~~~~~
-gör bakalım Alexsandr bu kralığı elimden almanın bedeli neymiş.Casus kralın açık camından içeri girmiş ve başında hançerle beklerken;
-herşeyin bedelini ödüyceksin.... Abi.Adel o sırada kralı kontrol için içeri girmiş ve odanın ışıklarını yakmıştı karşısında zebani gibi duran bir kadın vardı." sende kimsin." Sesi titremişti ormanda yaşıyordu ama böyle şeylerden çok korkardı.
Siyah giyinimli kadın Adele yaklaşmış ve ağzını kapatmıştı. Elindeki hançeri Adelin boğazına dayamıştı.
* şşşş sesiz ol küçüğüm canının yanmasını istemiyorsan sesiz ol tamamı. Ne sen beni gördün ne de ben seni."Casus Adeli anlından öpmüş ve camdan atlamıştı. Adelin kanı donmuştu adeta o sırada karalın gözlerini açtığını farketmişti ama halla yaşadığı olayın şokundaydı. Bir saniye bile geç gelse sevdiği adam ölmüş olcaktı. Kral bı süre tavana bakmıştı. Sonra kafasını çevirip Adeli görünce gülümsemişti.
"kraliçem durumum nedir."
" eee bunun için kontrol etmem lazım ama bunu sabah yapmalıyım çünkü ilaçaların etki etmesi lazım. Ama sözlü bı kontrol iyi olur bu kadar çabuk uyanman tuhaf bı zehri alan kişiler 6 aydan aşağıya uyanmaz ya da toparlanamaz ama siz hemen uyandınız ve bilinciniz yerinde ." Adel krala sözlü bir kaç soru sormuş iyi olup olmadığını az çok kontrol etmişti.
" kralım maruzatı yoksa benim size bişey söylemem gerek." Adel söylemek istedi bunu içinde tutamazdı. "buyur kraliçem can kulağıyla seni dinliyorum."
"sizi zehirleyen kişiyi galiba biliyorum."
" nasıl yani bu nasıl mümkün olabilir. Kim? Kraliçem eğer bir bilgin varsa söyle saklama. Benden kraliçem"
"kralım. Odaya girdiğim zaman bir kadın vardı ve size galiba abi dedi ama ben gelince bana kimseye söyleme dedi ve gitti."
Adel kralın odasından çıktı ve kendi odasına geçti ışığı yakmadan zifiri karanlıkta yatağı zar zor buldu ve yatı.
Ama yatmasıyla ensesinde bir nefes hiseti. "K-kimsin sen."
"Ben sana kimseye söyleme demedimi küçüğüm."
" kimsin dedim sana çabuk söyle."
Adel tam arkasını döneceği zaman sırtında soğuk metali hiseti.
"İyi uykular ... kraliçem."
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Umarım beğenirsiniz ♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️
Tekrardan iyi okumalr çiçeklerim🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yüce kraliçem
De TodoDouglas karanlık demekti Adel ise masumluk demekti acaba herkesin korktuğu karanlık bir masumluğa yenilecek miydi.