HASTA KRAL

58 29 21
                                    

Lütfen oylarınızı ve yorumlarınızı benden saklamayın jxnwknzks

İyi okumalarrr
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

" Adel tam şey etmişken niye geliyosun kurbanın olam ya" alexs hızla bişey gevelemişti tamda öpecekti linyiyi.

"ben bilmiyodum yani şey yaptığınızı bilsem gelmezdim özür dilerim çıktım yani kaçtım ufff bakın işinize işte."yok
Adel birden içeri dalmış gördüğü manzara karşısında şoka uğramıştı.
Apar topar bişeyler gevelemiş ve çıkmıştı.

"of Adel of" Alex oflamış belki halla şansım vardır diye linyiye tekrar yaklaşmıştı ama umduğu gibi olmadı ve linyi onu durdurdu.

" ee Alex bi sorun var sende ters bi insansın bende yani ikimizde inatçıyız birimizin Altan alma gibi bı durumu olmaz ufacık sorun bile büyür."

Alex ilk başta şaka yaptığını zannetmiş gülmüştü ama linyi yatakta doğrulmuş ve Alex e sesizce bakmıştı ciddiydi hemde çok ciddiydi.

"linyi ben..." Kendini açıklamak istedi ama diycek bişey bulamadı. Ne diye bilirdiki.

" bilmiyorum Alex ya aramızdaki şeyi kabul edip başaramadığımızı  anladığımızda ne yapcaz. Aramızda bişey olsa bile arkadaşlığımızın bozulmasını  istemiyorum."

" haklısın ya özür dilerim. Yakınlığını samimiyetini herşeyini yanlış analdım. Kusura bakma tamamı BÜTÜN HATTA BENDE." Alex bağırmışrı aslında sinirli değildi yani en azından linyiye kendineydi bu siniri ya birdaha eskisi gibi olamazlarsa o zaman nolucaktı. bi hışın kalkmış ve mağradan çıkmıştı. Linyi orda tek başına kalmış ne olduğunu bile anlamamıştı. kesin bişey bile söylememişti nolmuştuki birden bire.

" linyi iyimisin Alex birden koşarak çıktı gitti seslendim durmadıda bı sorunmu var." Adel korkarak sormuştu ya onun yüzünden bişey olduysa.

" bilmiyorum Adel"

"benim yüzümden bişey olduysa eğer konuşurum ben Alex le."

"hayır hayır senin yüzünden değil öyle düşünme. Sadece... Hislerimden emin olmak istedim o da bunu anlamadi ve sinirlendi."

" anladım linyi tamam sıkma canını gelir akşama doğru belki ben şimdi sana ilaç hazırlıycam sende dinlen daha iğleşmedin."

Linyi cevap vermedi Adel merak edip arkasını döndüğünde linyinin boş boş oturdugunu gördü. Bişey demek istedi ama sustu şuan sadece yanlız kalmaya ihtiyacı vardı.

(Aelx in anlatımından)

Linyiye hislerimden bahsetmiştim ama o başka şeyler söylemişti. Tabiki ona zaman vericektim ama bu zamanın sonunda sevmiyorum deme olasılığı çok yüksekti bişey diyememiştim ordan çıkmak için bişey zırvaladım ve kaçtım tam bi korkatım daha sevdiğim kıza bile açılamıyodum doğru düzgün karşısında durmaya bile cesaretim yoktu neydim ben böyle aptal felanmı.

SARAYDA~~~~~~

"-kralım herzamanki şarabınızdan buyrun."

" masanın üstüne bırak ."

"- tabi efendim."

Hizmetli şarabı bırakmış ve çıkmıştı. alexsandr da görkemli kıyafetlerini giymişti bugün sarayda olup bitenleri kontrol edicekti herzamanki gibi görkemli olması lazımdı .

 alexsandr da görkemli kıyafetlerini giymişti bugün sarayda olup bitenleri kontrol edicekti herzamanki gibi görkemli olması lazımdı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Yüce kraliçemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin