ŞİFACI KARALİÇE

73 33 32
                                    

Lütfen oy kulanın ve takip edin 🥺🥺❤️
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Üçlü kralın adamının onları izlediklerini bilmeden zaman geçiriyolardı asker iki gündür uzaktan onları izliyodu az da olsa bişeyler kapmıştı.

Öğlene doğru Adel mağrada yanlızdı linyi 2 gün gelmeyince merak etmiş ve Alexsi göndermişti. Şimdi oturmuş kitap okuyor ve haber gelmesini bekliyordu.

" ADEL. ADEL" Alex koşa koşa Adelin yanına geldi.

"Alex sakin ol azcık noldu." Diye sordu Adel korkuyla.

"linyi hasta olmuş Adel."

"tamam Alex hemen bi ilaç hazırlarım iyleşir niye bu kadar korktunki."

"öksürdükçe kan geliyo ağzından Adel yardım et bana."

"tamam Alex şifacıyım ben unutma elbet bir çağresi vardır. Git bana önce linyiyi getir köyde bu ara çok fazla ev yapımı var o toprağın içinde kalmasın al ve buraya gel tamamı."

" tamam iki saate dönerim."

Asker Alex gittikten sonra küçük deftere tekrar not aldı.

"- demek şifacı he bakalım daha neler çıkıcak ama önce bu kadar bilgi yeter bunları krala iletiyim sonra tekrar gelirim. Sonra her işin ucu bir rüşvete bağlı."

SARAYDA~~~~~

"- kralım kraliçeyi gözetlemesi için tutuğunuz asker sizinle görüşmek istiyor."

" Tamam çağır gelsin." Dedi alexsandr ama bir yandan korkmuştu kraliçesine bişeymi olmuştu onun hakında bişeymi öğrenmişti aklında birsürü soru dolanmaya başlamıştı.

Karal herkese onun için kraliçe dedirtmeye başlamıştı çünkü adını kimsenin ağzından duymak istemiyordu.

"- karalım"

Görevli asker içeri girdi ve saygıyla eğildi ardından kıyafetinin iç cebindeki küçük defteri çıkartı.

"- kreliçe hakında pek çok şey öğrendim. Onalrı size iletmeye geldim."

" KONUŞ" adam yeni bilgi deyince kral heycanlanmış ve birden sitrese girmiş bağirmişti. Asker tırsada bişey demedi ve defteri açtı.

"- Öncelikle ormanda gezerken bulduğumuz ev kraliçeye ait tahmin etgimiz gibi mezarlıkta adamlarımızdan kaçanlarda onalrdı. Kraliçe şuan 20 yaşın da  annesini ve babasını çok küçük yaşta kaybetmiş arkadaşıyla sohbet ederken duydum. Tam adı Adel. Adel AİDA. yanında gördüğümüz kız saray komutanının kızı kızıl çocuk ise köy terzisi tabloları çizen kişide o. Saray konutanının kızıyla kavga ederken duydum bu arada kızın adı linyi çocuğun ise Alex. Kreliçe aynı zmanda şifacı. Birçok yerde ün salmış küçük  şifacı diye anılan kişide oymuş. Arkadaşı hastalanmiş kan kusma olayı varmiş ormanda saklandıkları yere getirmelerini istedi. Şimdilik bu kadar efendim."

Kral düşünceler dalmıştı demek Adel ismide kendisi gibi çok güzeldi onun için çok güzel planlari vardı ama saray sifacisina onu yataklara düşürecek bir ilaç hazırlamasını emreti. Kral güçlüydü bünyesi oldukça güçlüydü o yüzden bu biraz zor olacaktı. Ama sonunda başarırsa Adel onun için saraya gelicekti bunu biliyordu. İstediğide buydu.

ORMANDA~~~~~~

"Adel o iyimi  uynmadı iki saatir." Alex korktuğu için sürekli soru soruyor bir saniye olsun linyiyin yanından ayrılmıyu.

"Alex yüzüncü soruşun artık iyi diyorum sana sadece vücudu yorgun düşmüş bi ilaç verdim o uyutuyo onu uyanır birazdan." Adel artık sinirlenmiş ve sesini azcıcık yükselterek söylemişti.

"ama kan adel. Bişeyi yok demi yalan söylemiyosun bana." Alex orda Adeli sorularla bunaltmaya yemin etmiş gibi sorularına devam ediyordu.

" ay Alex kaç gündür öksürmekten boğazı tahriş olmuş o yüzden kan geliyo." Adel bıkınlıkla oflayıp ilaç hazrılamaya devam etti .

"bilmiyorum içim hiç rahat değ-"

" Adel" mağrada linyinin titrek ve tiz sesi duyulmuştu. Adeta fısıltı gibi çıkan sesi ikiside duymuştu adelden önce Alex koşarak linyinin yanına gitti.

" linyi iyisin demi güzelim"

" iyiyim Alex iyiyim merak etme"

" çok korkutun beni dikat et kendine lütfen naparim sensiz." Linyi öksürüyor canı yanıyordu ama yinede Alexsin bu halini çok tatlı bulmuş onu tesli ediyor ve cevap veriyordu arada boğazının izin verdiğince gülüyordu.

" ederim Alex" Linyinin şaşırmasına sebbep olan şeyse Alexsin kalkıp linyinin boynunu öpmesiydi.

"keşke senin yerine benim canım yansa." Dedi Alex.

Linyi kıpkırmız olmuştu

Adel ikisi görünce.  " aaaa su bitmiş ben dereden su alıp geliyorum."

Diyip dışarı çıkmıştı biyere gitmiycekti tabiki sadece onları yanlız bırakmak istemişti mağranın yan kısmına geçip kitabını okumaya başladı.

" Alex napiyosun" diye soru linyi halinden şikayetçi değildi hastayken alexse olan aşkını kendine itiraf etmişti ama şuan aniden ona yaklaşması ortamın çok fazla ısınmasına sebep olmuştu.

"seni seviyorum" dedi Alex birden linyi şaşırmıştı "ne" diyebilmişti sadece.

" duydun işte seviyorum uzun zamandır kendime kabul etiremedim ama bugün seni bu halde görünce herşeyi anladım. Senin değil benim canım yansın  istedim. Sen sadece gül bütün kötülükleri ben çekeyim istedim."

"ben ne diyceğimi bilmiyorum." Linyi bu anı itirafla kelimelerini yutmuş gibi hiseti.

Alex linyinin boynundan kafasını kaldırdı ardından yataktan kalktı ve yere çöktü linyinin elini tutu."hiçmi istemiyosun beni be güzelim "

" istemiyo degil Alex sadece. Duygularımdan emin değilim eğer sonunda sevmediğim gibi bi olasılık ortaya çıkarsa seni üzmek istemiyorum"

"duygularını kontrol edelim o zaman. "

"o nasıl olcakmış o" linyi Alexsin ne dediğini anlamamış.

Linyi daha ne olduğunu anlamadan Alex ona yaklaşmaya başlamıştı.

" eee ne konuştunuz iki saatir merak eti-" Adel birden içeri girince gördüğü şeyle şoka uğradı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

" eee ne konuştunuz iki saatir merak eti-" Adel birden içeri girince gördüğü şeyle şoka uğradı.

"OHA"
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~'

Yüce kraliçemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin